.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرنوشت فرزندان آیت‌الله؛دختران و پسران هاشمی بعد از پدر چگونه زندگی می‌کنند؟ /از ریاست محسن تا زندان مهدی/سکوت فائزه/فاطمه صریح تر از همیشه(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رؤسای شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم انتخاب شدند. در برخی شهرها تغییرات عمده‌ای نسبت به دوره چهارم شوراها دیده می‌شود، حتی شهری مانند....
تغییر در مدیریت شهرهای مازندران و ترکیب هیئت رئیسه شوراها
شمال نیوز : در مازندران نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رؤسای شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم انتخاب شدند. در برخی شهرها تغییرات عمده‌ای نسبت به دوره چهارم شوراها دیده می‌شود، حتی شهری مانند.... (ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)
گلایه‌ها و توقعات فاطمه هاشمی از دولت اعتدال
دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی معتقد است که آقای روحانی نمی‌تواند جا پای آقای هاشمی بگذارد چرا که به گفته او پدرش از 6صبح تا آخرین دقایق شب کار می‌کرد و به درخواست و تلفن افراد در سطوح مختلف پاسخ می‌داد در حالی که رئیس‌جمهور حتی به وزیرانش هم وقت ملاقات نمی‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است..... احمدی‌نژاد سال 84 گفت حاضرم به نفع هاشمی کنار بروم+ مشروح
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است.....(ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
گمانه‌زنی‌های زودهنگام درباره جایگزین شهرداری
انتخابات شورای شهر و روستا یك چرخش ١٨٠درجه‌ای در تركیب شورای پنجم درخیلی از شهرها بود و حالا اصلاح‌طلبان لیست امید نه‌تنها در تهران، اصفهان، شیراز، كرمان، یزد، سمنان، قزوین، تبریز و اردبیل كه درمشهد هم توانسته‌اند بیشترین آرای مردم را به خود جلب كنند و شنیده‌ها از كرج و اهواز هم تقریبا همین وضعیت را تأیید می‌كند.(ادامه)
همه لیست‌هایی که برای رسیدن به بهشت ارائه شده است
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که درانتخابات 96 شورای شهر به دلیل کاهش اعضای شورای و کثرت ثبت نام چهرهای شاخص، شاهد تعدد لیست و انشقاق در بین جبهه اصولگرایی و اصلاحات خواهیم بود.(ادامه)
لیست «شورای هماهنگی‌ احزاب اصلاح‌طلب» برای انتخابات شورای شهر تهران
(ادامه)
روایت یاسر هاشمی از دیدار خانواده آیت‌ الله با رهبری
آیا صحبتی درباره پرونده مهدی هاشمی شد؟(ادامه)
سالی که اشک سیاسیون درآمد
شمال نیوز: شاید اگر سال‌ها بعد، از سیاسیون ایرانی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ سوالی پرسیده شود بدون شک درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در صدر مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این سال قرار می‌گیرد. ۹۵ سالی بود که در آن اشک سیاستمداران ایرانی درآمد. (ادامه)
خیز اصلاح‌ طلبان برای تصاحب صندلی‌های شورا
نرخ ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت در شوراهای شهری و روستایی در شهر تهران ۵۳ درصد رشد داشته است. (ادامه)
آقازاده‌ها لیست انتخاباتی می‌دهند؟
پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! (ادامه)
امام، هاشمی را به چه اسمی صدا می‌زدند؟
محسن هاشمی، پسر ارشد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفتگویی اندکی از خصوصی های زندگی خانوادگی شان را بازگو کرده است(ادامه)
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، دستاوردهای دولت در عرصه مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال را در سال ۹۵، در مقایسه با ۲۵ سال گذشته بی‌نظیر خواند و با بیان اینکه برای ایرانی سربلند، باید در کنار یکدیگر باشیم، تاکید کرد سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود/ کارنامه دولت در مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال
رییس جمهوری در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی، دستاوردهای دولت در عرصه مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال را در سال ۹۵، در مقایسه با ۲۵ سال گذشته بی‌نظیر خواند و با بیان اینکه برای ایرانی سربلند، باید در کنار یکدیگر باشیم، تاکید کرد(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم.

مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست / در قبال مسائل فرهنگی و معیشت مردم، به‌شدت مسئول هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید. علی جنتی رییس ستاد انتخاباتی حزب «اعتدال و توسعه» شد
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید.(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است.
مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ساری برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران و استاندار سابق مازندران با اشاره به بیان خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای آیندگان، گفت: این عالم وارسته و فقید دلباخته امام راحل و انقلاب بوده است. (ادامه)
7 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود
معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: 7 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود.(ادامه)
روایت عفت مرعشی از سخت‌ترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی‌اش با آیت‌الله هاشمی
(ادامه)
حضور فاطمه هاشمی بر مزار پدرش +تصاویر
فاطمه هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی با حضور در حرم امام بر مزار پدر حاضر شد و دو رکعت نماز اقامه کرد.(ادامه)
دلنوشته فاطمه هاشمی برای اربعین آیت‌الله
فاطمه هاشمی در یادداشتی به‌مناسبت چهلمین روز درگذشت پدرش، خطاب به وی، نوشت: تا روزی که نفس می‌کشم مانند تو صبر خواهم کرد تا صبر از صبرم خسته شود،متوقف نخواهم شد و به راهت ادامه خواهم داد تا روزی که خدا ما را به‌هم برساند. (ادامه)
پررای‌ترین و کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران را بشناسید
«آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» پررای‌ترین و «فاطمه کروبی» کم‌ رای‌ترین نمایندگان تهران در دوره‌های ده‌گانه مجلس شورای اسلامی هستند. (ادامه)
احتمال وجود وصیت‌نامه سیاسی از آیت‌الله هاشمی
وصی آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که در اوراق و دست‌نوشته‌های رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام متونی پیدا کردیم که می‌تواند به‌عنوان بخش‌هایی از وصیت‌نامه سیاسی که ایشان در حال نگارش آن بودند، تلقی شود. (ادامه)
حقوق هاشمی‌ رفسنجانی چقدر بود؟
آقای هاشمی مصلحت انقلاب را بر مصلحت خود ترجیح می داد و ما به پیروی از ایشان چنین کاری می کنیم. ایشان معتقد بود اگر چه بیان برخی مسائل، آدم را از نظر روحی ارضاء و در نزد افکار عمومی تبرئه می کند اما مصلحت انقلاب ایجاب نمی کند که این مطالب سر زبانها بیفتد.(ادامه)
دعوت ناطق نوری از سیاست ورزان طیف های مختلف: تفاوت سلیقه داشته باشید اما همدیگر را تحمل کنید(خبر)
(ادامه)
علیزاده طباطبایی درباره اینکه چه کسانی اولین بار متوجه مرگ هاشمی شدند، اظهار کرد:‌ اولین افراد محافظان ایشان بودند. هنگامی که محافظان با جنازه آیت‌ا... در آب مواجه می‌شوند تلاش می‌کنند ایشان را از آب بیرون بیاورند.
آیت الله رفسنجانی قبل از رسیدن به بیمارستان از دنیا رفتند/ هاشمی دوست داشت کجا دفن شود؟(خبر)
علیزاده طباطبایی درباره اینکه چه کسانی اولین بار متوجه مرگ هاشمی شدند، اظهار کرد:‌ اولین افراد محافظان ایشان بودند. هنگامی که محافظان با جنازه آیت‌ا... در آب مواجه می‌شوند تلاش می‌کنند ایشان را از آب بیرون بیاورند. (ادامه)
علیزاده طباطبایی درباره اینکه چه کسانی اولین بار متوجه مرگ هاشمی شدند، اظهار کرد:‌ اولین افراد محافظان ایشان بودند. هنگامی که محافظان با جنازه آیت‌ا... در آب مواجه می‌شوند تلاش می‌کنند ایشان را از آب بیرون بیاورند.
آیت الله رفسنجانی قبل از رسیدن به بیمارستان از دنیا رفتند/ هاشمی دوست داشت کجا دفن شود؟(خبر)
علیزاده طباطبایی درباره اینکه چه کسانی اولین بار متوجه مرگ هاشمی شدند، اظهار کرد:‌ اولین افراد محافظان ایشان بودند. هنگامی که محافظان با جنازه آیت‌ا... در آب مواجه می‌شوند تلاش می‌کنند ایشان را از آب بیرون بیاورند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.