.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگاهی به خانواده امام خمینی بعد از رحلت امام
«نکته جالب در خانواده امام این است که تنها نوادگان پسری مشهور نیستند و زهرا و نعیمه اشراقی هم چهره‌های رسانه‌ای به حساب می آیند؛ هر چند که نماد و سخنگوی همه خانواده سیدحسن است؛ یادآور نیای خود که داییِ‌ دایی‌اش امام موسی صدر را نیز الگو قرار داده...»(ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
شمال نیوز: مراسم آغاز مجلس دهم فردا، هشتم خردادماه با حضور نمایندگان منتخبان مردم و برخی مقامات کشوری و لشکری رسما آغاز خواهد شد و نمایندگان مجلس پس از انجام مراسم سوگند هیأت رئیسه موقت خود را انتخاب خواهند کرد و پس از آن وارد دستور جلسات برای ادامه جلسه خواهند شد. جزئیات مراسم افتتاحیه مجلس دهم/ میهمانان جلسه فردا چه کسانی هستند/ زمان انتخابات ریاست مجلس
شمال نیوز: مراسم آغاز مجلس دهم فردا، هشتم خردادماه با حضور نمایندگان منتخبان مردم و برخی مقامات کشوری و لشکری رسما آغاز خواهد شد و نمایندگان مجلس پس از انجام مراسم سوگند هیأت رئیسه موقت خود را انتخاب خواهند کرد و پس از آن وارد دستور جلسات برای ادامه جلسه خواهند شد.(ادامه)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد. فرزندانی که بلای جان پدر شده‌اند/ دردسرهای دیدار فائزه برای هاشمی(خبر)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد.(ادامه)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

ترکیب هیات رییسه مجلس در 9 پارلمان/تنها زنی که قدم به هیات رییسه گذاشت/وزرایی با سابقه پارلمانی(خبر)
کرسی‌های هیات رییسه مجلس اگرچه در 12 سال گذشته در ید کامل اصولگرایان بوده اما بازگشت چپ‌گراها به پارلمان، بدون تردید مناسبات هیات رییسه را هم دچار تغییر و تحول خواهد کرد. (ادامه)
وزارت نفت، هاشمی را به کدام ویلا دعوت کرده بود؟
هاشمی در اوج بحران حمله عراق به کویت و ورود آمریکا به منطقه خلیج فارس در سال ۱۳۶۹ روز جمعه با خاندانش مهمان ویلای وزارت نفت بوده است، ویلایی که با توصیفات رفسنجانی، به نظر می‌رسد جایی دیدنی باشد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
احادیثی گهربار از حضرت علی (ع)
حضرت علی (ع) دانا‌تر از همگان بود و همیشه همراه رسول (ص) بود، بخششی از همه افزون‌تر داشت و پس از پیغمبر (ص)، پارسا‌تر و عابد‌تر و فرزانه‏‌ترین مردم بود.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از اساتید محیط زیست کشور با انتشار اعلامیه ای مشترک مخالفت خود را با طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان اعلام کردند.
آب خزر را به سمنان نیاورید
شمال نیوز: جمعی از اساتید محیط زیست کشور با انتشار اعلامیه ای مشترک مخالفت خود را با طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟ رئیس مجلس دهم که خواهد بود؟ / شواهد می‌گوید شانس لاریجانی شانس برتر است
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟(ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)
علت احضار فاطمه هاشمی به دادسرا /"ای کاش برادر من هم علی لاریجانی بود"
شمال نیوز: وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی که امروز (دوشنبه) به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده است، علت احضار موکلش را تشریح کرد. (ادامه)
احضار فاطمه هاشمی به دادسرای فرهنگ و رسانه
وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی می‌گوید موکلش به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. (ادامه)
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود..... ناکامی سنگین چهره های ورزشی‌ در انتخابات مجلس
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود.....(ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
شمال نیوز: پس از شماره آ‌را ‌در حوزه انتخابیه شرق مازندران، علی محمد شاعری ‌بهارستانی شد.

علی محمد شاعری راهی ‌بهارستان شد
شمال نیوز: پس از شماره آ‌را ‌در حوزه انتخابیه شرق مازندران، علی محمد شاعری ‌بهارستانی شد. (ادامه)
هاشمی رای خود را به صندوق انداخت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
اسامی 18 نامزد تایید صلاحیت شده شرق مازندران
رئیس حوزه انتخابیه بهشهر از اعلام اسامی نامزدهای نهایی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق مازندران خبر داد.(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
شورای مرکزی حزب کارگزاران تعیین شد
در کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی ایران اعضای شورای مرکزی این حزب مشخص شدند. (ادامه)
شمال نیوز: خبرهای تائید نشده ای از اعلام تائید صلاحیت تعداد زیادی از کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
تائیدصلاحیت ۱۰۰۰ کاندیدا با رایزنی روحانی+اسامی
شمال نیوز: خبرهای تائید نشده ای از اعلام تائید صلاحیت تعداد زیادی از کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. (ادامه)
لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.