.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟ +جدول
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها. (ادامه)
دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها. (ادامه)
ناطق نیاید، فاطمه هاشمی‌ سرلیست است
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه می‌گوید: فاطمه هاشمی رفسنجانی در صورت عدم‌حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم قطعاً سرلیست حزب اعتدال و توسعه خواهد بود.(ادامه)
شب‌نشینی مهدی هاشمی با رحیمی در اوین
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
درخواست رحیمی از مهدی هاشمی در زندان
مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود.(ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
عکس: گفتگوی فاطمه و یاسر هاشمی با ملک عبدالله
گفتگوی فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی با ملک عبدالله در جریان سفر سال 2008 آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان سعودی(ادامه)
تصاویر/ سلفی های فاطمه هاشمی در مراسم بدرقه برادرش تا اوین!
(ادامه)
عکس/ پسر مهدی هاشمی در بدرقه پدرش به زندان
مهدی هاشمی رفسنجانی با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی جهت گذراندن دوره 10 ساله حکم زندان خود وارد زندان اوین شد.(ادامه)
شمال نیوز: مهدی هاشمی رفسنجانی با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی جهت گذراندن دوره 10 ساله حکم زندان خود وارد زندان اوین شد.

مهدی هاشمی به زندان اوین رفت + تصاویر
شمال نیوز: مهدی هاشمی رفسنجانی با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی جهت گذراندن دوره 10 ساله حکم زندان خود وارد زندان اوین شد. (ادامه)
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
کدام نمایندگان به دنبال توقف مذاکرات هسته ای بودند؟+ اسامی
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. (ادامه)
کنایه هاشمی رفسنجانی به دلواپس ها
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: گر چه از فردا که متن توافقات منتشر شد، گروهی با ادعای دلواپسی در متن می‌گردند، اما مطمئن باشید مردم ایران به حرف‌های این جماعت گوش نمی‌دهند. (ادامه)
عکس دیدنی از دوران دانشجویی بازیگران معروف
نادر سلیمانی با انتشار عکس زیر نوشت:در کنار استاد بیضایی من و نصرالله رادش و فرهاد اصلانی و فاطمه هاشمی و مریم لاجوردی و سایر همکلاسی ها(ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
پوشش بازیگران زن ومرد درجشن حافظ/عکس
پانزدهمین مراسم جشن حافظ شب گذشته به حضور پر رنگ بازیگران سینما و تلویزیون در تالار وزارت کشور برگزار شد . (ادامه)
نامه‌ به رئیس‌جمهور درباره شرکت حفاری شمال
۷۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به کنار گذاشتن شرکت‌های ایرانی از صنعت نفت و بیکاری کارکنان آنها از جمله شرکت حفاری شمال هشدار داده‌اند.(ادامه)
هاشمی بعد از مراسم سالگرد امام با هلی‌کوپتر کجا رفت؟
هاشمی رفسنجانی درباره سفر خود با هلی‌کوپتر از منزل به حرم امام و از حرم به سد لتیان، به نکات جالبی اشاره می‌کند که خواندن آن، خالی از لطف نیست. (ادامه)
فاطمه هاشمی رفسنجانی پنجشنبه به گرگان می رود
(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند.... مجلس دهم، مجلس پنجمی دیگر با یک تفاوت؟!
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند....(ادامه)
شمال نیوز : این استاد مدیریت بازرگانی با خطاب قرار دادن دانشگاهیان افزود : من آنچه شرط بلاغت است به شما می گویم و به دانشجویان گرانقدر تاکیداَ و موکداَ می گویم باید دانش ها را تجاری سازی کنید؛ باید علم کارا داشته باشید و کارایی را تقویت کنید.... نیاز تغییر نظام آموزشی برای کارآفرینی فوریت دارد
شمال نیوز : این استاد مدیریت بازرگانی با خطاب قرار دادن دانشگاهیان افزود : من آنچه شرط بلاغت است به شما می گویم و به دانشجویان گرانقدر تاکیداَ و موکداَ می گویم باید دانش ها را تجاری سازی کنید؛ باید علم کارا داشته باشید و کارایی را تقویت کنید....(ادامه)
تغییرنظام آموزشی برای کارآفرینی فوریت دارد
(ادامه)
واکنش‌امام به ریش‌دار شدن همه‌تلویزیونی‌ها
فاطمه طباطبایی عروس امام خمینی (ره) در بخشی از سخنانش در سومین گردهمایی مدرسین درس وصیت‌نامه امام خمینی (ره) گفت:(ادامه)
دلایل ذکر نام حضرت علی (ع) در اذان و اقامه
(ادامه)
مروری بر زندگی پروین احمدی‌نژاد
(ادامه)
ناگفته‌ های خاطره هاشمی از همسر امام
غلامعلی رجایی، مشاور رئیس مجمع‌ تشخیص‌ مصلحت در روزنامه شرق نوشت: این روزها بعد از حرف‌هایی که آقای هاشمی در هفته گذشته در مراسم سالگرد و بزرگداشت بانوی امام، خانم خدیجه ثقفی زد، حملات تبلیغی رسانه‌ای دلواپسان نسبت به حقیقت‌های تاریخی که ایشان گاه‌وبیگاه مطرح می‌کنند بسیار گسترده شده است.(ادامه)
فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون شد
(ادامه)
همه فرزندان هاشمی رفسنجانی در مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند.
​سفرکردگان ۹۳ در یک نگاه (خبر)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند. (ادامه)
پاسخ محسن هاشمی به شریعتمداری در خصوص اموال خانواده هاشم
برادر سوم ، آقای احمد هاشمی است که قبل از انقلاب کارمند مس سرچشمه بود و تا چند سال بعد از انقلاب نیز در همین سمت خدمت کرد و سپس بازنشسته شد و تاکنون نیز بدون هیچ پست و مقامی با همان حقوق بازنشستگی و ارثیه ی پدری زندگی می کند. (ادامه)
هاشمی درگذشت خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.