.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
"لاریجانی" در جلسات بررسی برجام حضور خواهد یافت
یک عضو کمیسیون بررسی برجام در مجلس گفت: بدون شک رئیس مجلس میهمان جلسات بررسی برجام خواهد بود. (ادامه)
ماموریت جهانگیری به ۳ عضو کابینه
(ادامه)
توضیح درباره حکم ماموران متجاوز حادثه جده
معاون پارلمانی وزیر ارشاد، با اشاره به حادثه فرودین ماه فرودگاه جده گفت: سعودی‌ها معمولا مجازات‌های سنگینی برای این قبیل جرایم دارند، اما در رابطه با این حادثه، از صدور حکم واقعی طفره می‌روند. (ادامه)
ایران به زودی"آلمان منطقه"می‌شود
عماد کیایی، مدیر اجرایی شورای ایرانیان مقیم آمریکا از پتانسیل های سیاسی، اقتصادی ایران در دورۀ پساتحریم می‌گوید.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید. در مذاکرات باج ندادیم/ برنامه موشکی و تسلیحاتی ایران به هیچکس ارتباطی ندارد(خبر)
وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران با ۶ کشور به ظاهر قدرتمند دنیا مذاکره می کند اما باج نمی دهد گفت: در مذاکرات اخیر هسته ای طرح صهیونیستی امنیتی سازی ایران فرو پاشید.(ادامه)
از یارانه تیرماه چه خبر؟
(ادامه)
مشاوره 1269 نفر در واحدهای ارشاد مازندران
هزار و 269 نفر در واحد های ارشاد و معاضدت قضایی مازندران طی خرداد ماه مشاوره شدند (ادامه)
ایران و آژانس به تفاهم کلی رسیدند
نجفی گفت: دو طرف در جریان ملاقات ها در مورد مورد چارچوب زمانی، تدوام همکاری ها با در نظر داشتن ملاحظات ایران و آژانس برای تسریع در حل و فصل موضوعات گذشته به تقاهم کلی رسیدند. (ادامه)
چه کسانی می‌توانند کاندیدای‌مجلس شوند؟
(ادامه)
قبل از عقد صیغه نکنید
گفت و گو و ارتباط دختر و پسر با هم قبل از مراسم خواستگاری و خارج از فضای خانواده مناسب نیست؛ چرا که لذت جویی بوده و فضای دلبری است و مسؤولیت پذیری در پس این رابطه­ ها نیست. (ادامه)
تصویر/ ارزان‌ترین شاسی بلند در راه ایران
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه چندین بار محیط زیست مازندران تقاضای ارزیابی فنی و علمی طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر را کرده، گفت: هنوز این ارزیابی علمی به محیط زیست ارایه نشده است.... زمین خواری در شمال با فشار مدیران استانی!
شمال نیوز : وی با بیان اینکه چندین بار محیط زیست مازندران تقاضای ارزیابی فنی و علمی طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل دریای خزر را کرده، گفت: هنوز این ارزیابی علمی به محیط زیست ارایه نشده است.... (ادامه)
برگزاری جشنواره ملی خبازی های برتر استان
جشنواره ملی خبازی ها برتر استان برگزار می شود(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری امور مرتبط با روندهای سرمایه گذاری و کارآفرینی دربانک ها و دستگاه های اجرایی استان مازندران و شهرستان بابل«زمان بر »و کسل کننده است! بطوری که بسیاری از طرح ها به همین خاطر در استان راکد مانده یا .... بین دستگاه های اجرایی همکاری و همدلی لازم وجود ندارد !
شمال نیوز : بسیاری امور مرتبط با روندهای سرمایه گذاری و کارآفرینی دربانک ها و دستگاه های اجرایی استان مازندران و شهرستان بابل«زمان بر »و کسل کننده است! بطوری که بسیاری از طرح ها به همین خاطر در استان راکد مانده یا ....(ادامه)
آمار خط فقر اعلام شد
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق اعلام بانک جهانی، خط فقر در سال 57، 40 درصد در سال 76، 20 درصد، در سال 84، 11.3 درصد و در سال 91، 30 درصد در جامعه روستایی و 40 درصد شهری بوده است. (ادامه)
آمار خط فقر اعلام شد
(ادامه)
زمانبندی جلسات ستاد انتخابات کشور
(ادامه)
خواسته‌های احتمالی ۱+۵ در ادامه مذاکرات
(ادامه)
شمال نیوز: کمتر از ۱۰ روز دیگر با یک زمانبندی مشخص تا ۱۵ اسفند ماه مشکلات تمامی کارگاههای برداشت شن و ماسه به ویژه در بخش کجور بر طرف یا بسته خواهند شد و این حرکت با جدیت اجرایی خواهد شد..... ضرب الاجل تعطیلی کارخانه های شن و ماسه در مازندران
شمال نیوز: کمتر از ۱۰ روز دیگر با یک زمانبندی مشخص تا ۱۵ اسفند ماه مشکلات تمامی کارگاههای برداشت شن و ماسه به ویژه در بخش کجور بر طرف یا بسته خواهند شد و این حرکت با جدیت اجرایی خواهد شد.....(ادامه)
قیمت جهانی طلا کاهش یافت
(ادامه)
نامه سر گشاده صادق زیباکلام به رئیس جمهور درباره فساد مالی
صادق زیباکلام نامه سر گشاده ای را با عنوان اقتصاد دولتی عامل فساد به رئیس جمهور نوشت. (ادامه)
دست آورد مهم تمدید مذاکرات هسته‌ ای
با تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در مجموع سه مرحله حدود 11.2 میلیارد دلار از درآمدهای بلوکه شده ناشی از فروش نفت که تا بیش از این دریافت آن در هاله ای از ابهام وجود داشت آزاد شده و به حساب بانک مرکزی کشورمان واریز می شود.(ادامه)
مازندران ‌تامین کننده گوشت سفید قزاقستان
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تولیدکنندگان گوشت سفید در مازندران آمادگی دارند تا بخشی از نیازمندی‌های قزاقستان به گوشت مرغ را تامین کنند. (ادامه)
دستگیری حفاران غیرمجاز منطقه شیخ موسی بابل
(ادامه)
مصرف گاز خانه‌ها یک شبه ۳ برابر شد
(ادامه)
واکنش دوپهلوی افخم به پوستر هنرمندان
(ادامه)
هفت قرارداد صنعتی در مازندران فسخ شد
(ادامه)
آغاز بازرسی از ادارات اوقاف مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر  تشکیل شد. دستور جلسه  امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود.



11 عضو شورا از پاسخ هاي شهردار قانع نشدند
شمال نیوز: صبح دیروز جلسه علنی طرح سوال از شهردار مرکز استان در شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تشکیل شد. دستور جلسه امروز پاسخگویی شهردار به ۵ سوال مطرح شده توسط ۱۲ عضو شورا بود. (ادامه)
عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت ... مسابقات جودو مازندران « جام شهید گرجی » برترین های خود را شناخت
عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار قائم شهر ، اعضای شورای اسلامی و... انتقاد و گلایه مندی تماشاگران ، پیشکسوتان جودو و برخی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات را به همراه داشت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.