.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
عکس | زمانبندی جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی آیت الله رییسی
این لیست زمانبندی جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم و آیت الله سید ابراهیم رئیسی را نشان می دهد.(ادامه)
شمال نیوز: برنامه خاموشی‌های احتمالی استان مازندران برای روز پنجشنبه ۲۱ مرداد توسط شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام شد. زمان‌بندی خاموشی احتمالی برق سراسر مازندران ۲۱ مرداد
شمال نیوز: برنامه خاموشی‌های احتمالی استان مازندران برای روز پنجشنبه ۲۱ مرداد توسط شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران برنامه خاموشی‌های احتمالی مازندران برای روز چهارشنبه ۲۰ مرداد را اعلام کردند. جدول خاموشی احتمالی ۲۰مرداد در سراسر استان مازندران
شمال نیوز: شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران برنامه خاموشی‌های احتمالی مازندران برای روز چهارشنبه ۲۰ مرداد را اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت ۱۲۰ دقیقه .... برق کدام مناطق مازندران امروز قطع می شود؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی به مدت ۱۲۰ دقیقه ....(ادامه)
رئیس دستگاه قضا با صدور ۱۰ دستور مهم به معاونان و مسئولان عالی قضائی کشور در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه، بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد.


۱۰ دستور مهم رئیس جدید قوه قضائیه به مسئولان قضائی/ بازرسی ویژه ظرف ۳ هفته مشکلات مردم را احصا کند
رئیس دستگاه قضا با صدور ۱۰ دستور مهم به معاونان و مسئولان عالی قضائی کشور در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه، بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد. (ادامه)
پیک بار مصرف برق در غرب مازندران افزایش یافته است
مدیرعامل برق غرب مازندران گفت: از هفتم تیرماه تاکنون هر روز میزان بار پیک مصرف برق در استان نسبت به پارسال افزایش چشمگیری یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که موج پنجم گرونا به مازندران رسید و اخبار نگران کننده ای از شمار مبتلایان به گوش می رسد ، امواج گرما و قطعی برق نیز مهمان ناخوانده مازنی ها شده است .... امواج کرونا ، گرما و خاموشی برق مهمان های ناخوانده در مازندران
شمال نیوز : در حالی که موج پنجم گرونا به مازندران رسید و اخبار نگران کننده ای از شمار مبتلایان به گوش می رسد ، امواج گرما و قطعی برق نیز مهمان ناخوانده مازنی ها شده است ....(ادامه)
آغاز بزرگترین ماراتن علمی کشور در مازندران
آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صبح امروز با حضور بیش از ۴ هزار داوطلب مازندرانی گروه هنر آغاز شد.(ادامه)
دکل اضطراری خط انتقال برق گنبد - ترکمنستان نصب شد
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به حادثه سقوط برج شماره ۸۳ خط ۲۳۰ کیلوولت فجرگنبد-ترکمنستان از نصب نخستین دکل اضطراری خط انتقال کشور طی ۵۱ ساعت خبر داد.(ادامه)
جدول خاموشی برق در مازندران
جدول زمانبندی خاموشی احتمالی مدیریت اضطراری مصرف برق امروز سه شنبه چهارم خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.(ادامه)
جهانگیری: خاموشی‌های چند روز اخیر یک هشدار بود
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه گذاری در صنعت برق یک نیاز ضروری برای کشور است و خاموشی‌های چند روز اخیر در واقع یک هشدار بود.(ادامه)
زمانبندی خاموشی احتمالی برق در مازندران
جدول زمانبندی خاموشی احتمالی مدیریت اضطراری مصرف برق در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.(ادامه)
برنامه لیگ برای ۱۶ تیم است نه فقط پرسپولیس
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: لیگ برتر را برای ۱۶ تیم برنامه ریزی می‌کنیم نه فقط برای پرسپولیس و هر تیم خاص دیگری‌.(ادامه)
پیامک ثبت‌نام سالمندان برای واکسن کرونا جعلی است
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: پیامک ارسالی به برخی شهروندان برای ثبت درخواست واکسن، ساختگی است و صحت ندارد.(ادامه)
رنگ بندی فوق قرمز کرونایی وجود ندارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چیزی به عنوان رنگ‌بندی فوق قرمز یا فراتر از قرمز برای وضعیت کرونایی تعریف نشده و اعلام چنین وضعیتی شایعات مجازی است.(ادامه)
تشدید بازرسی‌های ویژه کرونایی از نانوایی‌ها
نظارت ویژه بر واحد‌های خبازی با توجه به آغاز پیک چهارم کرونا در مازندران تشدید خواهد شد.(ادامه)
زمان تحویل اولین مسکن ملی مشخص شد
اسلامی گفت: آمار‌های بانک مرکزی درباره افزایش ۶ درصدی قیمت مسکن را قبول ندارم.(ادامه)
آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی از فردا+ جدول
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از فردا، (یکشنبه، بیست و دوم فروردین ماه) آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه اعتقادی به وجود چند لکه جغرافیای در بحث منطقه آزاد تجاری ندارد گفت : در هیچ کجای دنیا و ایران چنین جیزی را ندیده ایم بلکه باید کارشناسان زبده با یک زمانبندی ضربتی نسبت به مناسب ترین محل برای استقرار منطقه آزد تصمیم گرفته و .... مهمانپرست ، نامزد ریاست جمهوری 1400 : اولین هدیه من به مردم مازندران استقرار منطقه آزاد تجاری خواهد بود / مازندران باید در موصوع اعتبارات ملی دیده شود
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه اعتقادی به وجود چند لکه جغرافیای در بحث منطقه آزاد تجاری ندارد گفت : در هیچ کجای دنیا و ایران چنین جیزی را ندیده ایم بلکه باید کارشناسان زبده با یک زمانبندی ضربتی نسبت به مناسب ترین محل برای استقرار منطقه آزد تصمیم گرفته و ....(ادامه)
واکسیناسیون عمومی کرونا از چه زمانی در ایران آغاز می‌شود؟
سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که واکسیناسیون عمومی در کشور از چه زمانی اغاز می‌شود؟ گفت: طبق سند، واکسیناسیون مطابق برنامه با ورود واکسن های خریداری شده جمعیت هدف واکسینه خواهند شد.(ادامه)
بابایی کارنامی:اهالی جنوب ساری از نبود درمانگاه دولتی رنج می برند
نماینده مردم ساری و میاندرود، نبود بیمارستان و درمانگاه دولتی در بخش کلیجانرستاق دودانگه وچهاردانگه را از جمله ضعف ها برشمرد و آن را سبب رنج مردم دانست.(ادامه)
خطر واکسن‌های تقلبی کرونا در بازار سیاه
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت داروخانه ها در زمان واکسیناسیون عمومی کرونا و توزیع و عرضه این واکسن، در عین حال نسبت به طرح ادعاهایی مبنی بر خرید و فروش واکسن کرونا در بازار سیاه هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۳۹۹ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. (ادامه)
۹ شرط AFC برای میزبانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به کشورهای عضو خود ۹ شرط را برای داوطلبان میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا اعلام کرد.(ادامه)
وزیر کشور: زمانبندی تهیه واکسن، دی ماه اعلام شده / نخستین گروه دریافت کننده، ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سالمند و افراد دارای بیماری‌های پیش زمینه ای هستند / گروه دوم کادر درمان اند
وزیر کشور و رییس ستاد مقابله با کرونا با تأکید بر تهیه واکسن ایرانی، گفت: تا تأمین واکسن ایرانی، اقدام به خرید واکسن خواهد شد و وزیر بهداشت، زمانبندی این مهم را تا پایان دی‌ماه اعلام کرده است.(ادامه)
زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که بررسی لایحه بودجه 1400 از اول دیماه در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند .... شهردار : وعده اعتباری نوبخت برای نیروگاه زباله سوز نوشهر عملی نشد / کاری به تشریفات و برنامه افتتاح ندارم و زمانی این کار را می‌کنم که زباله‌ای دفن نشود
شمال نیوز : امانی تاکید کرد موقعی به عنوان کارفرما و یا شریک پروژه رضایت به افتتاح خواهم داد که نیروگاه بتواند در ظرفیت واقعی فعالیت کند و بتواند روزانه ۲۰۰ تن زباله را بسوزاند ....(ادامه)
متن کامل طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها
خبرگزاری فارس،‌متن کامل طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.