.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرداخت 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع داخلی بانک‌ها
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع داخلی بانک‌های مازندران پرداخت شد.(ادامه)
برای درمان میگرن چه کنیم؟
با اینکه میگرن بسیار ناراحت کننده است اما روش‌های ساده و مؤثری برای کنترل و مدیریت آن وجود دارد.(ادامه)
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ تعیین شدند
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ تعیین شدند.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بر اساس طرحی دیگر پیشنهاد شده است شیوه قبلی سهمیه‌بندی به اجرا گذاشته شود؛ یعنی سهمیه خاصی به مالکان خودرو واگذار می شود و قیمت بنزین غیرسهمیه ای بالا رود...... پیشنهاد نمایندگان برای بهره‌مندی همه افراد از یارانه بنزین!
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بر اساس طرحی دیگر پیشنهاد شده است شیوه قبلی سهمیه‌بندی به اجرا گذاشته شود؛ یعنی سهمیه خاصی به مالکان خودرو واگذار می شود و قیمت بنزین غیرسهمیه ای بالا رود......(ادامه)
معاون استانداری مازندران: حضور منسجم مردم در تداوم انقلاب ضروری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه اسلام خمیرمایه پیروزی انقلاب اسلامی است، حضور منسجم مردم را در تداوم انقلاب ضروری دانست.(ادامه)
زمان معرفی شهردار جدید تهران
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار بعدی تهران ۲۲ آبان معرفی می شود.(ادامه)
رابطه غذا خوردن دیر وقت و افزایش وزن
افرادی که دیر وقت غذا می خورند، نه تنها به مصرف غذای بیشتر تمایل دارند، بلکه اغلب انتخاب های غذایی ضعیف‌تری نیز دارند.(ادامه)
"راه دشوار حسن روحانی از روز سه‌شنبه رقم خواهد خورد"
(ادامه)
خطری که در منا از بیخ گوش حجاج ایرانی گذشت
۸۶ هزار زائر ایرانی روز پنجشنبه در یک عملیات منظم و هماهنگ و براساس جدول زمانبندی، درحالی به جمرات روز سوم رفتند که ازدحام جمعیت حجاج ایرانی در خیابان ۴۰۶ منا در ساعات بعد از ظهر، همه را غافلگیر کرد.(ادامه)
مراکز دفن زباله مازندران غیربهداشتی است
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران گفت: مراکز دفن زباله در استان بهداشتی نیست و نیازمند ساماندهی است.(ادامه)
محسن رضایی: ترامپ نمی‌تواند جنگ نظامی راه بیندازد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ، جنگ اقتصادی را دوباره به راه انداخته در حالی که نمی تواند جنگ نظامی راه بیندازد. وی در مقابل اروپا، چین و روسیه و همه یک تنه ایستاده و از برجام خارج شده و به توصیه های آنها هم گوش نمی دهد. می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود اما ما اجازه این کار را نمی دهیم.(ادامه)
تلگرام روی شرکت‌های اینترنت خانگی هم فیلتر شد
پس از اعلام حکم فیلتر تلگرام، این پیام رسان روی موبایل و برخی شرکت‌های اینترنت ثابت از جمله مخابرات مسدود شد، اما تا دیشب روی برخی اینترنت‌های خانگی همچنان باز بود که از امروز در شبکه چند شرکت بزرگ اینترنتی نیز از دسترس خارج شد.(ادامه)
موافقت کامل ایران با لغو ویزای اربعین حسینی
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نسبت به لغو روادید زائران اربعین حسینی آمادگی کاملی دارد، گفت: طرف مقابل تاکنون آمادگی صددرصدی خود را در خصوص لغو روادید به ما اعلام نکرده، اما به صورت ضمنی موافق لغو ویزای اربعین هستند.(ادامه)
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازار کامپیوتر در سال ۹۷ چگونه خواهد بود؟
در روزهایی که بازار ارز و سکه با نوسانات زیادی مواجه است، قاعدتا سایر بازارها نیز با نوعی سردرگمی و رکود مواجه می‌شوند.بازار کامپیوتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.(ادامه)
آغاز ثبت نام اینترنتی در کاروان های حج ۹۷
ثبت نام در کاروان های حج ۹۷، از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه هشتم اسفند ۹۶ بر اساس اولویت ها آغاز می شود.(ادامه)
چه زمانی بدن به پروتئین نیاز دارد؟
افراد به دلایل گوناگونی از مکمل پروتئین استفاده می‌کنند؛ از عضله سازی و کاهش وزن گرفته تا صرفا تقویت سلامت عمومی.(ادامه)
۱۸عادت سمی که برای موفقیت از همین امروز باید آنها را ترک کنید
ذهن و بدن ما به شیوه های مهم مختلفی با هم در ارتباط هستند و برای به دست آوردن انرژی مورد نیازتان باید همین حالا عاداتی را متوقف کنید تا بهره وری بیشتری پیدا کنید. به گزارش پایان تیتر؛ بهره وری بیشتر به معنای هوشمندانه تر کار کردن و نه لزوماً سخت تر کار کردن، […] (ادامه)
واحد شماره یک بخاری نیروگاه نکا از مدار خارج شد
واحد یک بخاری نیروگاه شهید سلیمی نکا، به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و آمادگی تولید در زمستان از مدار تولید خارج شد. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...









از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ... (ادامه)
واحد ۳ بخاری نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
واحد ۳ بخاری نیروگاه شهید سلیمی نکا برای انجام تعمیرات از مدار تولید خارج شد.(ادامه)
طرح‌های پسماند در مازندران اجرا می‌شود
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر حفظ عرصه‌های طبیعی از طریق مدیریت پسماند، گفت: طرح‌های پسماند در مازندران اجرایی شود.(ادامه)
مهاجرت ۷۵ درصد روستاییان و حاشیه نشینی در شهرها
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها ۲۵ درصد جمعیت در روستاها باقی ماندند، ادامه داد: مابقی با مهاجرت به شهرها باعث ایجاد حاشیه نشینی در کلانشهرها شدند.(ادامه)
زمان اعلام نتایج آزمایش DNA خانواده شهدای منا
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نتایج آزمایش DNA خانواده شهدای منا تا هفته آینده مشخص می شود.(ادامه)
رئیس سازمان حج: زائران توصیه‌ها را جدی بگیرند
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حرکت زائران به سمت جمرات در روز دهم ذی الحجه مطابق جدول زمانبندی شده، در گرم ترین مقطع روز است و ضرورت دارد که توصیه های ابلاغی جدی گرفته شود.(ادامه)
نرخ بیکاری در مازندران تک‌رقمی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نرخ بیکاری در بهار امسال تک‌رقمی شد و رتبه دوم اشتغال صنعتی در بخش صنعت، معدن وتجارت کشور را کسب کرده است.(ادامه)
مهلت دو هفته‌ای نامزدهای شهرداری پایتخت
رئیس سنی شورای پنجم گفت: اگر از هفت کاندیدای شهرداری تهران فردی از لیست انصراف دهد، افراد جایگزین در نظر گرفته خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز:معاون تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به شهادت پاسدار میثم علیجانی از نیروهای لشگر عملیاتی سپاه کربلا در مرزهای شمالغرب گفت: برنامه آیین تشییع این شهید والامقام اعلام می شود.... شهادت پاسدار مازندرانی در درگیری با اشرار
شمال نیوز:معاون تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به شهادت پاسدار میثم علیجانی از نیروهای لشگر عملیاتی سپاه کربلا در مرزهای شمالغرب گفت: برنامه آیین تشییع این شهید والامقام اعلام می شود....(ادامه)
برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۱۴۱ شهر/ ۸ صبح ۲۸ اردیبهشت؛ اتمام زمان تبلیغات انتخاباتی
دبیر ستاد انتخابات کشور از انتخابات تمام الکترونیک در ۱۴۱ شهر خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ هزار هیات اجرایی بخش و شهرستان مسوولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.(ادامه)
برنامه‌های امروز نامزدها در صدا و سیما
سه نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز بر اساس قرعه کشی، در صدا و سیما فرصت تبلیغ دارند.(ادامه)
احداث۱۸۰سالن ورزشی با مشارکت مردم در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.