.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توصیه یک کاندیدا به 5 کاندیدای دیگر: وعده ندهید
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کاندیداها نباید وعده هایی به مردم بدهند، حتی اگر این وعده ها قابل تحقق باشد. (ادامه)
پایان مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان/ امکان تمدید 5 روزه
مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری امروز 31 فروردین ماه به پایان می رسد اما این مهلت تا 5 اردیبهشت ماه قابل تمدید است.(ادامه)
31 فروردین آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب
زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب اعلام شد.(ادامه)
روند رسیدگی صلاحیت داوطلبان زیر ذره بین هیئت‌های نظارت در مازندران
هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و بخش‌های استان مازندران روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را رسیدگی می کنند.(ادامه)
اطلاعیه شرکت گاز درمورد گاز بهای سال96
شرکت ملی گاز اعلام کرد: هزینه تعرفه گازبهای بخش خانگی در سال1396 تا زمان ابلاغ مصوبه جدید هیچگونه افزایشی نسبت به سال 1394 نمی یابد.(ادامه)
تعاونی اعتبار ثامن الحجج منحل شد
بانک مرکزی از انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج و تشکیل هیئت تصفیه خبرداد. (ادامه)
روابط عمومي اداره كل ارشاد مازندران به « انتقاد از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران » پاسخ داد
(ادامه)
میگرن را از خود دور کنید
بسیاری از افراد پیر و جوان به اختلال سردرد موسوم به میگرن مبتلا هستند، تحقیقات نشان می دهد استفاده از ابزارهای هوشمند را باید به لیست عوامل محرک میگرن بیافزایید.(ادامه)
احتمال تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از احتمال تغییر در زمان ثبت‌‌نام از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا با ارائه طرح اصلاحی به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند .... آغاز عملیات اجرائی تقاطع غیر همسطح میدان جانبازان قائم شهر
شمال نیوز : مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: شاهد هستم از زمانیکه مهندس رحیمی در مدیریت شهری ورود کردند زحمات و اقدامات خوبی بصورت شبانه روزی انجام داده اند و کماکان در حال انجام دادن می باشند ....(ادامه)
ایجاد یک شهرستان جدید در کشور/شناسایی 500 سکونتگاه برای تبدیل به روستا
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور همچنین درباره ایجاد شهرستان جدید در کشور نیز گفت: براساس ظرفیت های موجود، تعداد بسیار محدودی شهرستان به خصوص در مناطق دور افتاده و مرزی که ظرفیت ها مناسب تر است را آماده ارسال به دولت می کنیم و در حال حاضر یک مورد آماده شده و به زودی به دولت ارسال می شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل انتخابات وزارت کشور از مشخص شدن زمان ثبت‌نام و تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.


۲۲ الی ۲۶ فروردین زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۹۶/ ۲۰روز فرصت تبلیغات
شمال نیوز: مدیرکل انتخابات وزارت کشور از مشخص شدن زمان ثبت‌نام و تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. (ادامه)
زمان ثبت‌نام و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
براساس جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از ۲۲ تا ۲۶ فروردین ۹۶ ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات انجام می‌شود.(ادامه)
ورزش سازگار با روزه‌داری
ورزش در ماه رمضان به علت تغییرات فیزیولوژیک و متابولیک بدن، استراتژی‌های خاص خود را می‌طلبد. این برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های تغذیه، استراحت و ورزش باعث ایجاد تعادل در هورمون‌ها هنگام روزه‌داری از‌جمله حفظ سطوح هورمون‌های تستوسترون و کورتیزول و نسبت آنها به هم در خون و نهایتا حفظ توده بدنی و قدرت عضلانی می‌شود.(ادامه)
نامه مدیرعامل باشگاه ملوان به مدیر عامل شرکت ملی نفت
مدیرعامل باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت، رئیس مجمع باشگاه نفت و سهامداران این باشگاه، خواهان ورود آنها به جریان و روند انتقال سهام و جلوگیری از رفتارهای مشکوک شد.(ادامه)
10 راه کنترل میگرن
از موادی همچون سبزیجات سبز، گوجه فرنگی، آجیل‌ها، حبوبات، نخودفرنگی و غلات کامل که سرشار از منیزیم هستند استفاده کنید. کمبود منیزیم در بدن می‌تواند گرش خون به مغز را کمتر کند و همین امر باعث ایجاد حملات میگرنی خواهد شد. غذاهای حاوی امگا ۳ همچون تن ماهی و ساردین نیز اثرات آرامش بخشی خوبی دارند و برای سلامت قلب مفیدند.(ادامه)
10 راه کنترل میگرن
از موادی همچون سبزیجات سبز، گوجه فرنگی، آجیل‌ها، حبوبات، نخودفرنگی و غلات کامل که سرشار از منیزیم هستند استفاده کنید. کمبود منیزیم در بدن می‌تواند گرش خون به مغز را کمتر کند و همین امر باعث ایجاد حملات میگرنی خواهد شد. غذاهای حاوی امگا ۳ همچون تن ماهی و ساردین نیز اثرات آرامش بخشی خوبی دارند و برای سلامت قلب مفیدند.(ادامه)
شروط ایران برای حج ۹۵
هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به‌منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع ۹۵ ظهر امروز سه‌شنبه عازم جده در عربستان شد.(ادامه)
اعلام 20 خط قرمز ایران در مراسم حج
(ادامه)
انتقال آب خزر به مرکز ایران جدی تر شد
وزیر نیرو با بیان اینکه چاره ای جز انتقال آب بین حوضه ای نداریم، از برنامه ریزی برای انتقال آب خزر، خلیج فارس و دریای عمان به شهرهای مرکزی ایران خبر داد. (ادامه)
فردا؛ آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مجلس
تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از فردا (پنج‌شنبه) به مدت یک هفته آغاز می‌شود.(ادامه)
نتایج تأیید صلاحیت نامزدهای مجلس جمعه اعلام می‌شود
رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: شورای نگهبان نتایج رد و تأیید صلاحیت‌های نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمعه به وزارت کشور اعلام می کند.(ادامه)
آخرین اخبار درباره وضعیت تعیین صلاحیت کاندیداهای خبرگان
در حالی که سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرده که امروز وضعیت صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان به صورت رسمی اعلام می شود، با این وجود بازار گمانه زنی در این باره همچنان داغ است . (ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
(ادامه)
خبرهای خوش نوبخت به کارکنان دولت
هیچ‌کدام از درآمدهای سال بعد ما از افزایش قیمت ارز تامین نمی‌شود و به دنبال تثبیت نرخ ارز هستیم، دولت در بودجه نوآوری داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: فرایند برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور در شهرستان ساری همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
آغاز فرایند برگزاری انتخابات خبرگان در مرکز استان
شمال نیوز: فرایند برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور در شهرستان ساری همزمان با سراسر کشور آغاز شد. (ادامه)
سخنگوی وزارت کشور گفت: نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر و برای خبرگان رهبری از ۲۶ آذر آغاز می‌شود؛ در این انتخابات حدود ۹۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی فعال خواهند بود.
زمان ثبت نام نامزدهاي انتخابات مجلس و خبرگان مشخص شد
سخنگوی وزارت کشور گفت: نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذر و برای خبرگان رهبری از ۲۶ آذر آغاز می‌شود؛ در این انتخابات حدود ۹۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی فعال خواهند بود. (ادامه)
سریال‌های تلویزیون در محرم
(ادامه)
عذرخواهی نوبخت از مردم
معاون رئیس جمهور به خاطر معطل ماندن مردم در ترافیک بزرگراه تهران به کرج عذرخواهی کرد و از تکمیل بزرگراه همت منتهی به کرج تا سال آینده خبر داد. (ادامه)
افتتاح خانه های مدیریت بحران روستایی در مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.