.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از زمانی که کلنگ احداث آزادراه تهران‌شمال به زمین خورد حدود 16 سال می‌گذرد اما این آزادراه که مصوبه ساخت 5ساله را دارد ظاهراً اسیر موانعی است که حتی تذکرات و تزریق پول هم نتوانسته آن‌ را از ارتفاعات البرز عبور دهد. آزادراه تهران‌ - شمال رویایی ناتمام !
از زمانی که کلنگ احداث آزادراه تهران‌شمال به زمین خورد حدود 16 سال می‌گذرد اما این آزادراه که مصوبه ساخت 5ساله را دارد ظاهراً اسیر موانعی است که حتی تذکرات و تزریق پول هم نتوانسته آن‌ را از ارتفاعات البرز عبور دهد.(ادامه)
آزادراه تهران‌شمال رویایی ناتمام
(ادامه)
برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهور به گلستان
(ادامه)
استیضاح شیخ الاسلامی روز چهارشنبه
(ادامه)
عناوینی ماندگار و تاریخ ساز(ديدگاه)
(ادامه)
تشدید طرح امنیت اخلاقی در سواحل گیلان
(ادامه)
تعجیل دولت برای پاسخ به سوال مجلس
(ادامه)
کلنگ بزرگترین شهربازی شمال کشور در بابل
(ادامه)
27 هیئت اجرایی انتخابات در گلستان فعالیت دارد
(ادامه)
آنچه از آبگوشت نمی دانید!
(ادامه)
ثبت نام نامزد‌های مجلس نهم از صبح شنبه/ جدول شرایط و مدارک مورد نیاز + زمانبندی انتخابات
(ادامه)
تدوین برنامه جامع فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
مشایی را به نوین عرفا نچسبانید
(ادامه)
چه کسانی حق شرکت در انتخابات را ندارند
(ادامه)
اعمال20 درصدی معدل در کنکور ارشد
(ادامه)
باز هم تصمیمات جدید برای آزادراه تهران-شمال
(ادامه)
حیات دوباره ماهیان خاویاری در گلستان
(ادامه)
پاسخ بخشدار کلاردشت به یک خبر شمال نیوز
(ادامه)
طبق پیشنهاد مدیر عامل شرکت نساجی مقرر گردیده بود حقوق ها طبق زمانبندی پرداخت گردد که آن توافق که خودشان پیشنهاد دادند را هم اجراء نکردند/ برخی از کارگران قدرت خرید یک هندوانه برای فرزندان خود را ندارند اما کارفرماها زیر کولر ماشین خود برای ما دست...

مسئولان برای ما گریه می کنند و کنار کارفرما عکس یادگاری می گیرند
طبق پیشنهاد مدیر عامل شرکت نساجی مقرر گردیده بود حقوق ها طبق زمانبندی پرداخت گردد که آن توافق که خودشان پیشنهاد دادند را هم اجراء نکردند/ برخی از کارگران قدرت خرید یک هندوانه برای فرزندان خود را ندارند اما کارفرماها زیر کولر ماشین خود برای ما دست... (ادامه)
کام تلخ گرگانیها از قطع مکرر آب
(ادامه)
ورزش سوادکوه در گیرودار ضعف مدیریت ها !
(ادامه)
بانک مرکزی انحلال تعاونی اعتبار وحدت را به صورت قطعی اعلام کرده و کلیه تعهدات آنها را بر عهده کفیل آن که موسسه مالی و اعتباری صالحین است قرارداده و ضمانت اجرای آن هم بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته است بنابراین در آینده این کار به صورت رسمی و با نظارت دستگاه قضایی انجام خواهد شد . 70 درصد سپرده گذاران تعاونی وحدت تعیین تکلیف شدند
بانک مرکزی انحلال تعاونی اعتبار وحدت را به صورت قطعی اعلام کرده و کلیه تعهدات آنها را بر عهده کفیل آن که موسسه مالی و اعتباری صالحین است قرارداده و ضمانت اجرای آن هم بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته است بنابراین در آینده این کار به صورت رسمی و با نظارت دستگاه قضایی انجام خواهد شد .(ادامه)
آخرین وضعیت اعلام تعرفه گازبهای خانگی
(ادامه)
بارمالی قبوض گازکاهش می یابد
(ادامه)
نجات دو توله خرس گرفتار شده توسط یک دوستدار محیط زیست در گیلان
(ادامه)
واگذاری تعاونی وحدت گلستان به موسسه صالحین
(ادامه)
بر اساس برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن که قرار بود روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه  در محل اتاق بازرگانی ساری برگزار گردد ، دقایقی قبل مصوبه ای از سوی شورای عالی نظارت صادر شد و مقرر گردید انتخابات برخی حوزه ها از جمله حوزه ساری ... تعویق در انتخابات اتاق بازرگانی مازندران
بر اساس برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن که قرار بود روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه در محل اتاق بازرگانی ساری برگزار گردد ، دقایقی قبل مصوبه ای از سوی شورای عالی نظارت صادر شد و مقرر گردید انتخابات برخی حوزه ها از جمله حوزه ساری ...(ادامه)
یکی از انتقاد برانگیزترین نهادهای عمومی ایران!
(ادامه)
اخبار داغ هدفمندی یارانه ها
(ادامه)
چهارمین نشست بررسی امور فرهنگی و آموزش عالی شرق استان مازندران به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد. بررسي امور آموزشي دانشگاههاي شرق مازندران
چهارمین نشست بررسی امور فرهنگی و آموزش عالی شرق استان مازندران به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.