.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند: «سیاستها به قوای سه‌گانه ابلاغ شود. سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند». ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری توسط رهبر انقلاب/ سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش دهند (خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند: «سیاستها به قوای سه‌گانه ابلاغ شود. سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند».(ادامه)
استاندار: چهارخطه شدن محور ساری - تاکام نیازمند ۱۲۰۰ میلیارد اعتبار است
استاندار مازندران گفت: برای تکمیل چهارخطه شدن محور ساری - تاکام به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.(ادامه)
شمال نیوز :  مهندس محسن نعمتی از اخذ موافقت طرح توسعه نیروگاه نکا به ظرفیت 484 مگاوات خبر داد و افزود: در فاز اول اجرای این طرح که امروز کلنگ آن زده شد، دو واحد گازی 162 مگاواتی جدید 94.2V ورژن 5 ساخت شرکت مپنا با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال طی دو سال احداث و.... کلنگ احداث 2 واحد گازی جدید نیروگاه نکا به زمین زده شد+ تصاویر
شمال نیوز : مهندس محسن نعمتی از اخذ موافقت طرح توسعه نیروگاه نکا به ظرفیت 484 مگاوات خبر داد و افزود: در فاز اول اجرای این طرح که امروز کلنگ آن زده شد، دو واحد گازی 162 مگاواتی جدید 94.2V ورژن 5 ساخت شرکت مپنا با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال طی دو سال احداث و....(ادامه)
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، پنج بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب هستند که این اقدام از سوی این بانک‌ها آغاز شده است. جزئیات آغاز تغییر نام بانک‌های ادغامی
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، پنج بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب هستند که این اقدام از سوی این بانک‌ها آغاز شده است.(ادامه)
دو زمان پیشنهادی برای دربی تهران
با وجود اینکه زمان آغاز رقابت های لیگ برتر نوزدهم مشخص نشده است اما مسئولان سازمان لیگ در حال نهایی کردن زمان دربی پایتخت هستند.(ادامه)
بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی مازندران
استاندار مازندران گفت: بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی براساس ابلاغ صورت گرفته باید اجرایی شود.(ادامه)
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد.... پرواز نخستین گروه زائران مازندرانی به سرزمین وحی
شمال نیوز : وطن خواه تصریح کرد: حدود 4 هزار و 400 زائر مازندرانی در قالب 30 کاروان و با 17 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به خانه خدا مشرف خواهند شد....(ادامه)
اعزام نخستین گروه زائران مازندرانی از فردا شب به سرزمین وحی
جانشین مدیر حج زیارت مازندران گفت: نخستین گروه زائران مازندرانی فردا شب از فرودگاه بین المللی دشت ناز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.(ادامه)
رئیس کمیته هسته‌ای اصلاح طلبان: اروپایی‌ها فقط وقت کشی کردند/نباید فریب سراب‌ چشم‌ آبی‌ها را می‌خوردیم
(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود. سخنگوی سازمان انرژی اتمی: آماده غنی‌سازی اورانیوم در هر سطح و با هر سرعتی هستیم/ دبیر ستاد اجرای برجام: دیگر مفهومی تحت عنوان ۱+۵ را به رسمیت نمی‌شناسیم/ شکایت می‌کنیم(خبر)
جمهوری اسلامی ایران پیرو نقض‌عهد‌های مکرر کشور‌های اروپایی در اجرای برجام، امروز با استناد به بند‌های ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه بین‌المللی، گام دوم آغاز کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد. گام اول از ۶۰ روز قبل آغاز و برداشته شده بود.(ادامه)
توصیه امروز رهبرانقلاب به رئیس قوه قضائیه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کاری کنید که تحول در قوه قضائیه در مدت زمانی، ملموس شود.(ادامه)
۴۲۴۵ زائر از مازندران عازم حج می شوند/ توصیه هایی به زائران
مدیر حج و زیارت مازندران شمار زائران حج تمتع استان را چهار هزار و ۲۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد با ۳۰ کاروان عازم سرزمین وحی می شوند.(ادامه)
وزیر علوم: داوطلبان منتظر تعویق زمان کنکور نباشند
وزیر علوم با تاکید بر اینکه داوطلبان منتظر تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ نباشند، گفت: به منظور کمک به داوطلبان کنکور مناطق سیل زده کشور ظرفیتی اضافه بر ظرفیت تصویب شده در نظر گرفتیم تا اگر نمره حدنصاب دانشگاه‌های انتخابی را کسب کنند در آزمون پذیرش خواهند شد.(ادامه)
بر اساس جدول زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهلت ۷ روزه برای استعفای داوطلبان این انتخابات از فردا (جمعه ۱۰ خرداد) آغاز می‌شود. آغاز مهلت ۷ روزه استعفای داوطلبان انتخابات مجلس/ شرایط و زمان ثبت نام
بر اساس جدول زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهلت ۷ روزه برای استعفای داوطلبان این انتخابات از فردا (جمعه ۱۰ خرداد) آغاز می‌شود.(ادامه)
آغاز واکسیناسیون زائران مازندرانی برای حج تمتع
مدیر حج و زیارت مازندران از آغاز واکسیناسیون زائران خانه خدا استان برای حج تمتع امسال خبر داد.(ادامه)
مصوبات شورای گفتگو مطابق رونق تولید باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: مصوبات شورای گفتگو باید براساس نیاز فعالان اقتصادی و مطابق با رونق تولید باشد.(ادامه)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را. امروز فروش اورانیوم غنی‌شده و آب‌سنگین را متوقف می‌کنیم/ اگر در ۶۰ روز به نتیجه نرسیم دو اقدام دیگر آغاز می‌شود/ برجام هیچ تغییری نخواهد کرد؛ برای اجرایی شدن بهتر آن، مذاکره می‌کنیم(خبر)
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام امروز جمهوری اسلامی ایران توقف دو اقدام است و به یک معنا دو فروش را انجام نمی‌دهیم؛ نه اورانیوم غنی شده را از امروز می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد..... روحانی : مسجد محل بازی سیاسی کاندیداهای آینده نیست / تریبون مساجد را به دست کاندیداها ندهید
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد.....(ادامه)
آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات مجلس
(ادامه)
زمان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم
سخنگوی وزارت کشور گفت: «سلامت رقابت» و «امنیت» به عنوان ارکان اصلی برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز:رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس زمانبدی ثبت نام و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 را تشریح کرد. زمان بندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس/ مقاماتی که قصد کاندیداتوری مجلس را دارند، باید در اولین مرحله از سمت خود استعفا دهند/ دوم اسفندماه زمان انتخابات مجلس‌ و خبرگان
شمال نیوز:رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس زمانبدی ثبت نام و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 را تشریح کرد.(ادامه)
اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تمام شد
(ادامه)
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درجریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، ...

جهانگیری: دولت در مرحله بازسازی در کنار مردم سیل زده خواهد بود
شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درجریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، ... (ادامه)
زمان انتخابات مجلس ۹۸
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در مورد زمان برگزاری انتخابات مجلس و میان دوره‌ای خبرگان نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال کردیم.(ادامه)
انتخابات مجلس و خبرگان "۲ اسفندماه" سال آینده برگزار می‌شود
سخنگوی وزارت کشور از مشخص‌شدن اعلام زمان دقیق برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.(ادامه)
زمان انتخابات مجلس و خبرگان اعلام شد
سخنگوی وزارت کشور از مشخص‌شدن اعلام زمان دقیق برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.(ادامه)
اسامی رشته‌های بدون کنکور امروز اعلام می‌شود
اسامی رشته‌هایی که در سال ۹۸ نیاز به آزمون ندارند امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.(ادامه)
زمان تحویل خودرو‌های پیش فروشی
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر صمت، شرکت‌های خودروسازی، سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور به منظور حل مشکلات صنعت خودروسازی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق. انهدام رادار راسیت عراق یک هدف مهم برای ایران
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق.(ادامه)
پرداخت 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع داخلی بانک‌ها
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع داخلی بانک‌های مازندران پرداخت شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.