.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد. طالبان استخدام زنان در شرکت های خصوصی را ممنوع کرد
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
اعلام جزئیات تشییع ۱۴ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمان و مکان تشییع پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در استان را اعلام کرد.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
درخواست یک نماینده برای تعطیلی هفته‌ آینده
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید(ادامه)
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)
انتقادی که رئیس جمهور برای آن پاسخی نداشت(يادداشت)
(ادامه)
آموزش مهارتی ۴۷۳ دانشجو / مازندران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش مهارتی ۴۷۳ دانشجو در استان خبر داد.(ادامه)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید. به من توصیه کردند روز ۱۶ آذر به دانشگاه نیایم/ صحبت‌های انتخاباتی ام درباره اینترنت یادم هست / ما گفت‌وگو را در دانشگاه مفید می‌دانیم/ دلیل محدودیت‌های اینترنتی ناامنی و اختلالی است که دشمن ایجاد کرده/در کردستان یک آقایی شکلاتی به من داد، چه کردند با این بیچاره(خبر)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد. حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.(ادامه)
۱۶ آذر ۱۳۳۲؛ روزی که هم کشتند و هم ژست آزادی گرفتند
سند جنایت آشکار رژیم پهلوی، آمریکا و انگلیس در دانشگاه در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ثبت شده است.(ادامه)
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد پیام سید محمد خاتمی به مناسبت 16 آذر
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
۱۲ عضو تیم خرابکاری در استان مرکزی پیش از عملیات مسلحانه منهدم شد
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی از دستگیری شبکه‌ای متشکل از ۱۲ نفر عنصر مرتبط با خارج از کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مازندران برگزار شد
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
برپایی اولین جشنواره کاوش در دانشگاه مازندران
اولین جشنواره کاوش با هدف افزایش حس نشاط و ایجاد انگیزه در میان دانشجویان در دانشگاه مازندران برگزار شد.(ادامه)
یک مازندرانی سرپرست انجمن تنیس روی میز دانشگاه‌های کشور شد
یک مازندرانی به عنوان سرپرست انجمن تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور منصوب شد.(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است. ماهیت ۱۶ آذر استکبار ستیزی است
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است.(ادامه)
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجليل از فعالان دانشجويي هلال احمر دانشگاه علوم پزشکي بابل
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند. (ادامه)
خرابکار‌ها پای دیگ غذای دانشجویان
باتوجه به فراخوان‌های منتشرشده منتهی به ۱۶ آذر طراحی اقدامات خرابکارانه در دانشگاه‌ها که بتواند با درگیر کردن حجم بیشتری از دانشجویان زمینه اعتراضات دانشجویی را پررنگ‌تر از قبل ایجاد کند، بعید به نظر نمی‌رسد(ادامه)
امام جمعه بابل گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند. هدف اتحادیه اروپا و آمریکا از اغتشاشات ضربه به ایران است
امام جمعه بابل گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند.(ادامه)
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است. برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان در بابل
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.