.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲، در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. نتایج نهایی کنکور هفته پیش رو اعلام می‌شود
نتایج نهایی کنکور سال ۱۴۰۲، در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.(ادامه)
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد. استرس و فکر زیاد را فقط با این روش ساده متوقف کنید!
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم. جایگاه نخست ایران در تولید واکسن در منطقه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم.(ادامه)
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد. واکنش وزارت علوم به حواشی جلسه دفاع یک دانشجو در دانشگاه تهران
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود.   سال تحصیلی جدید سوم مهر آغاز می‌شود
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود. (ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۸ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشجویان و سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پرداخته‌اند.(ادامه)
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است. نظامی فراری انگلیس کیست؟
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد. قدردانی رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد. عارف از هیات جذب دانشگاه شریف استعفا داد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
«مجلس به‌دنبال ایجاد فضای بسته اجتماعی است»؛ این جمله طی هفته‌های اخیر به کلیدواژه‌ای برای فضاسازی‌ ضدحجاب جریان‌های معاند و البته برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شده است. دروغ‌ شاخدار علیه لایحه حجاب
«مجلس به‌دنبال ایجاد فضای بسته اجتماعی است»؛ این جمله طی هفته‌های اخیر به کلیدواژه‌ای برای فضاسازی‌ ضدحجاب جریان‌های معاند و البته برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شده است.(ادامه)
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود. مهارت‌های پرتقاضا در آینده محور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.(ادامه)
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند. مازندرانی‌ها چگونه گذرنامه اربعین دریافت کنند؟
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد. در این مرحله وارد "بررسی صلاحیت" نمی‌شویم/ تایید مدارک توسط نهادهای مرجع انجام می‌گیرد/ ثبت‌نام نهایی نیازمند تایید مدارک است
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
مرتضی زنده دل پومسه رو نکایی در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد جهانی دانشجویان اولین مدال ورزشکاران مازندرانی را از آن خود کرد. اولین مدال مازندران در یونیورسیاد جهانی دانشجویان
مرتضی زنده دل پومسه رو نکایی در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد جهانی دانشجویان اولین مدال ورزشکاران مازندرانی را از آن خود کرد.(ادامه)
پومسه رو‌های مازندرانی جهت شرکت در رقابت‌های تکواندو یونیورسیاد جهانی دانشجویان اعزام شدند. اعزام تکواندوکاران مازندرانی به یونیورسیاد جهانی دانشجویان
پومسه رو‌های مازندرانی جهت شرکت در رقابت‌های تکواندو یونیورسیاد جهانی دانشجویان اعزام شدند.(ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت. تحصن دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.