.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند. بازدید دانشجویان دافوس ارتش از نیروگاه نکا
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.(ادامه)
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود / کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....(خبر)
(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند. تقطیع سخنان رهبری صدای خبرنگار BBC را هم درآورد!
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۳۱ فروردین
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است. دو ماموریت مهم برای دانشگاه علوم پزشکی بابل
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است.(ادامه)
یک "بیمار زندانی" بستری در بیمارستان گلستان اهواز اقدام به درگیری با چند نفر از کادر درمان کرد که با تلاش نیروهای حراست و مداخله به موقع مدیر بیمارستان، این درگیری خاتمه یافت. درگیری و گروگان‌گیری "بیمار زندانی" در بیمارستان
یک "بیمار زندانی" بستری در بیمارستان گلستان اهواز اقدام به درگیری با چند نفر از کادر درمان کرد که با تلاش نیروهای حراست و مداخله به موقع مدیر بیمارستان، این درگیری خاتمه یافت.(ادامه)
عکس/ نظامیان جوان در مراسم شب های قدر
مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و دانشجویان برگزار شد.(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود. برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود.(ادامه)
وزارت علوم در اطلاعیه ای با موضوع پوشش و حجاب اعلام‌ کرد از ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به معدود دانشجویانی که قوانین دانشگاه درباره حجاب و عفاف را رعایت نکنند، معذور است. عدم ارائه خدمات به دانشجویانی که حجاب را رعایت نکنند
وزارت علوم در اطلاعیه ای با موضوع پوشش و حجاب اعلام‌ کرد از ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به معدود دانشجویانی که قوانین دانشگاه درباره حجاب و عفاف را رعایت نکنند، معذور است.(ادامه)
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد. بازنگری آیین نامه های دانشجویی در دستور کار قرار گرفت
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

ماموریت ویژه رئیسی به وزیر کار برای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری
رئیس‌جمهور با تأکید بر تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر، به وزیر کار مأموریت داد اشتغالزایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد. (ادامه)
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه بودجه برگزاری رویداد نوروزگاه می توانست به ورزش ایران کمک کند، از محمد پولادگر انتقاد کرد و گفت: می خواهند ریشه تکواندو را خشک کنند. ساعی: می خواهند ریشه تکواندو را خشک کنند
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه بودجه برگزاری رویداد نوروزگاه می توانست به ورزش ایران کمک کند، از محمد پولادگر انتقاد کرد و گفت: می خواهند ریشه تکواندو را خشک کنند.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم غفوری فرد/ شش دهه همراه با انقلاب(يادداشت)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد. عارف به رییسی نامه نوشت
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
تامین اجتماعی مازندران ۶۸۱ هزار بیمه شده اصلی دارد
شمال نیوز: نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان بابلسر برگزار و دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در چهل و چهارمین سال انقلاب تشریح شد.(ادامه)
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.