.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
دانشگاه شهیدبهشتی امروز میزبان رئیس جمهور است
مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است. جزئیات کاهش مدت زمان سربازی
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۴ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت آوارگان فلسطینی به نوار غزه و دیدار مسئولان ۲۰ وزارتخانه و دستگاه با دانشجویان پرداخته‌اند.(ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد. مدت سربازی به ۱۲ ماه کاهش می‌یابد
نایب‌ رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای کاهش مدت دوره سربازی به میانگین ۱۲ ماه خبر داد.(ادامه)
مهدی قاسمی ضرورت بازخوانی 13 آبان برای نسل جدید(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد. در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی، پاسخ قاطع خواهیم داد
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد.(ادامه)
۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب کشور و دنیا درباره آخرین مسائل جراحی در این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. بابل میزبان ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب
۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب کشور و دنیا درباره آخرین مسائل جراحی در این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد. شیخ زکزاکی فردا وارد تهران می‌شود
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
عکس خنده دار از خوابگاه دانشجویی پسران
عکسی از خوابگاه دانشجویان پسر، در فضای مجازی پربازدید شد.(ادامه)
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: جامعه هدف قاچاقچیان موادمخدر نوجوانان و جوانان هستند. سایه قاچاقچیان مواد مخدر نوجوانان را تهدید می‌کند
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: جامعه هدف قاچاقچیان موادمخدر نوجوانان و جوانان هستند.(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
روسیه هزینه‌های روادید را علاوه بر اتحادیه اروپا برای شهروندان چندین کشور اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. روسیه هزینه روادید برای اروپایی‌ها را افزایش می‌دهد
روسیه هزینه‌های روادید را علاوه بر اتحادیه اروپا برای شهروندان چندین کشور اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.(ادامه)
۴ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل افتخارات ارزنده‌ای در مرحله کشوری پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور کسب کردند. درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در المپیاد علمی دانشجویان کشور
۴ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل افتخارات ارزنده‌ای در مرحله کشوری پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور کسب کردند.(ادامه)
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.