.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس .... گفت وگو با برنده جایزه نیکلا تسلا ۲۰۲۲ ؛ وفاداری بنیاد اعتماد
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس ....(ادامه)
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد. کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
عکس/ رئیسی در اجتماع دانشجویی ونزوئلا
حضور روسای جمهور ایران و ونزوئلا در اجتماع دانشجویان و جوانان ونزوئلایی(ادامه)
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد. استعفای محسن رضایی پذیرفته شد/سمت جدید او چیست؟
رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.(ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد. زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران تغییر کرد
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد.(ادامه)
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد. برگزاری اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل در بندپی شرقی
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد. رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران  گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد. اسفندیاری : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال به سایر بیمه‌های دولتی را دارد/ همه خدمات درمانی بیمه سلامت مشمول بیمه شدگان این صندوق نیز می‌شود
شمال نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت : بیمه روستایی و عشایری قابلیت نقل و انتقال یه سایر بیمه‌های دولتی دارد.(ادامه)
عبدالعلی قوام، مترجم، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی، در ۷۸ سالگی از دنیا رفت. عبدالعلی قوام درگذشت
عبدالعلی قوام، مترجم، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی، در ۷۸ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
معاون زنان و امورخانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: در بحث بهداشت قرارداد بسته شده است که تعدادی از خانم‌ها برای آموزش بیایند. قرارداد معاونت زنان ریاست جمهوری با طالبان
معاون زنان و امورخانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص دیدارش با هیأتی از طالبان گفت: در بحث بهداشت قرارداد بسته شده است که تعدادی از خانم‌ها برای آموزش بیایند.(ادامه)
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند. بازدید دانشجویان دافوس ارتش از نیروگاه نکا
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.(ادامه)
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود / کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....(خبر)
(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.