.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
مسمومیت گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مسمومیت ۳۰۰ دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان و مراجعه آن‌ها به مراکز درمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و بیمارستان‌های شهید اشرفی و ۹ دی خمینی‌شهر خبر داد اما هنوز از عامل اصلی این اتفاق خبری در دست نیست .(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است. نماینده تهران: تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.(ادامه)
براساس اظهارات علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه و سپس فاطمه راکعی نایب‌رییس دوم جبهه اصلاحات، احتمالا فاز بعدی این دیدار، ارایه راهکار‌های مصداقی برای عبور از بحران خواهد بود در جلسه اصلاح‌طلبان با اژه‌ای و شمخانی چه گذشت؟
براساس اظهارات علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه و سپس فاطمه راکعی نایب‌رییس دوم جبهه اصلاحات، احتمالا فاز بعدی این دیدار، ارایه راهکار‌های مصداقی برای عبور از بحران خواهد بود(ادامه)
کیهان: علمایی که در برابر حوادث اخیر سکوت کردند یا صریج حرف نزدند، مردود شدند
(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
ساری - ایرنا - ۱۳۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران در پی وقایع و اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه‌ای، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش درفضای آموزشی و تحقیقاتی و پرهیز از فعالیت‌های نافی قانون، اخلاق و شان و کرامت انسانی در محیط دانشگاه تاکید کردند. ۱۳۴ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند
ساری - ایرنا - ۱۳۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران در پی وقایع و اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه‌ای، اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم و بر حفظ آرامش درفضای آموزشی و تحقیقاتی و پرهیز از فعالیت‌های نافی قانون، اخلاق و شان و کرامت انسانی در محیط دانشگاه تاکید کردند. (ادامه)
 سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی تبلیغی «جمع آسمانی ما» و مرکز بررسی‌های راهبردی انقلاب اسلامی در بابلسر برگزار شد. برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) در بابلسر
سلسله نشست‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره) با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی تبلیغی «جمع آسمانی ما» و مرکز بررسی‌های راهبردی انقلاب اسلامی در بابلسر برگزار شد. (ادامه)
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد. جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد.(ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد. آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار درباره تبدیل دانشگاه‌ها به پایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: استکبار درصدد است تا دانشگاه و دانشجویان کشورمان را ازمسیر اصلی خود در عرصه کسب علم ومعرفت خارج کند. دانشجویان نباید سپر سیاسی احزاب شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار درباره تبدیل دانشگاه‌ها به پایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: استکبار درصدد است تا دانشگاه و دانشجویان کشورمان را ازمسیر اصلی خود در عرصه کسب علم ومعرفت خارج کند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند. خدمات جهادی ، درمانی پزشک بدون مرز مازندرانی در کشور آفریقایی زیمباوه
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند.(ادامه)
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان(ادامه)
جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان .... دانشجویان را سپر خود قرار ندهید/با سوء استفاده کنندگان از فرزندان ما برخورد کنید
جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان ....(ادامه)
ساری- جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان برخورد قاطع با اغتشاشگران در دانشگاه شدند. درخواست خانواده های دانشجویان نوشیروانی بابل از مسئولان مازندران
ساری- جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان برخورد قاطع با اغتشاشگران در دانشگاه شدند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
تصاویر | عادل فردوسی پور دوباره در جمع دانشجویان شریف | فردوسی پور هم از «زن، زندگی، آزادی» و ... گفت!
عادل فردوسی‌پور امروز ۱۷ آبان ماه نیز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت و دقایق کوتاهی نیز برای آنها صحبت کرد.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ
«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند. اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد. حتی من به شوخی به او می‌گفتم، نقطه عطف زندگی تو ازدواجت با خواهر من بود، اما واقعا نقطه عطف زندگی فرید آنجایی بود که همه‌ امکانات عالی و پیشنهادات خیلی خوب را در خارج از کشور رها کرد و به لطف خدا روز به روز بیشتر اوج گرفت.»(ادامه)
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند. نوشیدنی که فشار خون را افزایش می‌دهد
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند.(ادامه)
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند نماینده مجلس خطاب به شمخانی : حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند(ادامه)
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت.
وزیر اقتصاد دولت هاشمی رفسنجانی درگذشت
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران‌ از برگزاری همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در شهرستان قائمشهر خبر داد(ادامه)
مهاجرت ۲۰۰ پرستار در هر ماه/ فرش قرمز وسوسه انگیز آمریکا، اروپا، امارات و استرالیا زیر پای پرستار ایرانی
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: حدود ۲۰۰۰ نفر سالانه و به طور میانگین ۲۰۰ پرستار در هر ماه مهاجرت می کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد. ایران هرگز گاوشیرده نخواهد شد/ تحریم‌ها هم ما را متوقف نکرد
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
دستگیری سرپل ارتباطی منافقان با اغتشاشگران در میاندورود
سپاه میاندورود اعلام کرد یکی از سرپل‌های ارتباطی منافقان با اغتشاشگران داخلی دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 143 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.