.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هدف طراحان و عاملان زمین ماندن فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله رشد تولیدو مهار تورم وخلاف منافع ملی است. انتقاد حزب موتلفه از « موج سنگین تخریب» علیه میرسلیم
هدف طراحان و عاملان زمین ماندن فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله رشد تولیدو مهار تورم وخلاف منافع ملی است.(ادامه)
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود. قیمت طلای جهانی افزایش یافت
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند رئیس دستگاه قضا: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است. اروپا گرفتار بحران غذایی شد
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد. فراخوان زودتر از موعد متقاضیان خرید محصولات سایپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است، لذا وقتی مردم برای تسهیلات خرد به بانک‌ها مراجعه می‌کنند، نباید با سختی مواجه شوند. تسهیلات تکلیفی با یک ضامن باید انجام شود/ معطل کردن مردم به بهانه ضامن صحیح نیست
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است، لذا وقتی مردم برای تسهیلات خرد به بانک‌ها مراجعه می‌کنند، نباید با سختی مواجه شوند.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
۸ نشانه مهم سکته قلبی ۸ نشانه مهم سکته قلبی
۸ نشانه مهم سکته قلبی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست. از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه می‌روید، نه تورم را می‌فهمید، نه می‌دانید قسط و وام چیست!
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور گفت : در آغاز دولت سیزدهم در برخی استان‌ها فقط برای ۱۲ روز ذخایر گندم وجود داشت/ فروش نفت حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود و پول آن را نمی توانستیم دریافت کنیم ....(خبر)
(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
نایب رئیس حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس می‌گوید که مخالفان سلطنت باید بجای اعتراض کردن، این کشور را ترک کنند. هرکس مخالف سلطنت است از انگلیس برود
نایب رئیس حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس می‌گوید که مخالفان سلطنت باید بجای اعتراض کردن، این کشور را ترک کنند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد و طبق بررسی حراست مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، ادعای واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد. دستور رئیسی به بانک مرکزی درباره «پول ملی» با قید «هرچه سریع‌تر»
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 160 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.