.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.

برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود. (ادامه)
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید. ۶ فایده موز که از آن بی‌خبرید
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید.(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است. مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است. حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده چه تغییری می‌کند؟/ رقم پیشنهادی دولت را ببینید
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است.(ادامه)
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد. تفاوت بیمه عمر با بیمه زنان خانه‌دار چیست؟
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
صندوق‌های طلای بورسی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای خرید و نگهداری فیزیکی طلا و تحمل مسائل امنیتی اوراق این صندوق‌ها را به صورت برخط خرید و فروش کنند و علاوه بر موارد مطرح شده ریسک ناشی از نوسانات قیمتی طلا را هم برای خود پوشش دهند. پوشش ریسک نوسانات قیمتی با صندوق‌های طلای بورس کالا
صندوق‌های طلای بورسی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای خرید و نگهداری فیزیکی طلا و تحمل مسائل امنیتی اوراق این صندوق‌ها را به صورت برخط خرید و فروش کنند و علاوه بر موارد مطرح شده ریسک ناشی از نوسانات قیمتی طلا را هم برای خود پوشش دهند.(ادامه)
گزارش جدید مرکز آمار از تورم مهر ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد تورم سالانه و نقطه به نقطه به ترتیب به ۴۵.۵ و ۳۹.۲ درصد کاهش یافته است. تداوم کاهش تورم سالانه و نقطه به نقطه
گزارش جدید مرکز آمار از تورم مهر ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد تورم سالانه و نقطه به نقطه به ترتیب به ۴۵.۵ و ۳۹.۲ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. ۲ موسسه اعتباری و یک بانک منحل می‌شود
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند. وزیر صمت: رانت در حوزه خودرو حذف می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند.(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
توانایی حل مشکلات کشور را داریم/ موفقیت در سیاست خارجی حاصل عمل به رهنمودهای رهبری است/ در پایان دولت نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت/ دولت در حالی آغاز به کار کرد که در شرایط خاصی به سر می‌بردیم و با کسری بودجه ....(خبر)
(ادامه)
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد. منابع ارزی آزادشده ایران کجا هزینه می‌شود؟
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.(ادامه)
بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. افزایش علی‌الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳
بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب .... افزایش حقوق کارمندان و کارگران در ۱۴۰۳ مشخص شد
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ....(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار همچنان در بازار آزاد با توجه به آزاد سازی منابع ارزی کشور در حال کاهش است. تداوم روند کاهشی نرخ ارز در بازار با آزاد سازی منابع ارزی کشور
بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار همچنان در بازار آزاد با توجه به آزاد سازی منابع ارزی کشور در حال کاهش است.(ادامه)
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پایان ۸ سال فعالیت خود بدهی‌های دولت را ۵ برابر کرده و تحویل دولت سیزدهم دادند. تلاش دولت سیزدهم بر کاهش بدهی‌های دولت قبل
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پایان ۸ سال فعالیت خود بدهی‌های دولت را ۵ برابر کرده و تحویل دولت سیزدهم دادند.(ادامه)
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد! راه‌های شکایت از پزشکان متخلف در دریافت هزینه از بیمار
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها یکبار در سال و آنهم در ابتدای سال اعمال شد، تاکید کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در نیمه دوم سال منتفی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها یکبار در سال و آنهم در ابتدای سال اعمال شد، تاکید کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم.(ادامه)
سرطان نشانه‌هایی دارد که می‌تواند از چشم ما دور بماند، اما برخی از این علایم را می‌توانیم هنگام خوردن غذا شناسایی کنیم. نشانه‌ای از سرطان که هنگام غذا خوردن لو می‌رود
سرطان نشانه‌هایی دارد که می‌تواند از چشم ما دور بماند، اما برخی از این علایم را می‌توانیم هنگام خوردن غذا شناسایی کنیم.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.