.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: منابع مشخص است به همان میزان باید هزینه در مقابل‌اش لحاظ کنیم. اگر بیش از آن باشد کسری بودجه و ناترازی ایجاد می‌شود و خود این سبب تورم و مشکلات فراوان می‌شود. از این جهت بهتر است با تعامل مجلس و دولت ....(خبر)
(ادامه)
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند.
اوایل دولت سیزدهم با آقای رئیسی تماس گرفتم و مایل بودم کمک کنم اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد/ کارآمدی دولت زیر سؤال است/ هرکس به وضع موجود معترض است رأی بدهد
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند. (ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود. افزایش مزد کارگر در ۲ سال اخیر به اندازه تورم
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد بیچاره کارگر!(يادداشت)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد(ادامه)
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت. بانک ها برای تسهیلات تولیدی خساست به خرج می دهند/ نرخ بالای سود در بازار سرمایه
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت.(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود. کابینه روحانی قوی‌تر از کابینه‌ رئیسی بود/ دولت روحانی اجازه‌ گرانی‌های شدید را نمی‌داد!
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود.(ادامه)
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند. سرگردانی و تغییر مسیر کشتی‌های باربری از دریای سرخ
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت. حضور معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی استانداران کشور حضور یافت.(ادامه)
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است. مصاحبه دردسرساز رئیس بانک مرکزی ترکیه
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است.(ادامه)
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد. اعلام جزئیات نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال آینده
دبیر کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است. رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان در سال آینده اعلام شد/ اعلام جزییات
شمال نیوز : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی ما رشد متوسط ۱۸درصدی حقوق کارمندان شاغل دولت است.(ادامه)
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم. وزیر کار: حقوق کارگران را دولت تعیین نمی‌کند
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد. حقوق کارمندان حداقل ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند. هنگام ارایه لایحه بودجه احساس می‌کردیم «رئیسی» درباره کشور دیگری گزارش می‌دهد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
شمال نیوز : به‌طور ‌کلی‌تر چون بودجه انقباضی بسته شده، خدماتی که به مردم ارائه می‌شود نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین مردم، هم قدرت خرید خود را از دست می‌دهند و هم رفاهی که تا اندازه‌ای داشتند را از دست می‌دهند. با این لایحه بودجه، زندگی مردم سخت تر خواهد شد / ۱۴۰۳؛ سال دریافت مالیات بیشتر
شمال نیوز : به‌طور ‌کلی‌تر چون بودجه انقباضی بسته شده، خدماتی که به مردم ارائه می‌شود نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین مردم، هم قدرت خرید خود را از دست می‌دهند و هم رفاهی که تا اندازه‌ای داشتند را از دست می‌دهند.(ادامه)
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است. کیهان: دولت رئیسی حقوق کارمندان را ۲برابر کرده اما تورم دولت روحانی نمی‌گذارد تاثیر افزایش حقوق ملموس باشد!
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.431 seconds.