.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند. با ۱۲۹ رای موافق، کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند. اتمام‌حجت رئیس‌کل بانک مرکزی با بانک‌های متخلف‌
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.(ادامه)
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت. بیت‌کوین ناتوان شد
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت.(ادامه)
بزرگترین ریزش بورس در یک ماه اخیر رقم خورد/ بازار سرمایه گروگان چیست؟
‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید .(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران اجلاس شانگهای ضمن تبریک پیوستن ایران به سازمان شانگهای گفت: ایران می‌تواند ظرفیت جدیدی را به سازمان اضافه کند و روسیه همواره از عضویت ایران حمایت کرده است. ایران عضو رسمی سازمان همکاری شانگهای شد
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران اجلاس شانگهای ضمن تبریک پیوستن ایران به سازمان شانگهای گفت: ایران می‌تواند ظرفیت جدیدی را به سازمان اضافه کند و روسیه همواره از عضویت ایران حمایت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود. توضیحات بانک مرکزی درباره کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی پس از اعتراض کسبه
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. ۱۰ خاصیت عجیب و غریب پیاز که نمی دانستید
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
در ماجرای بخشنامه صادرشده اخیر از سوی وزارت‌کشور که به عدم دخالت نمایندگان به امور اجرایی در سال پایانی نمایندگی اشاره داشت، مجلس فوری و قاطعانه عمل کرد و حتی به گفته یکی از نمایندگان، حدود ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور جمع‌آوری شد تا سرانجام وزارت کشور از موضع خود عقب‌نشینی و به سمت لغو این بخشنامه حرکت کند! کاش مجلس همیشه همینطور باشد!(يادداشت)
در ماجرای بخشنامه صادرشده اخیر از سوی وزارت‌کشور که به عدم دخالت نمایندگان به امور اجرایی در سال پایانی نمایندگی اشاره داشت، مجلس فوری و قاطعانه عمل کرد و حتی به گفته یکی از نمایندگان، حدود ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور جمع‌آوری شد تا سرانجام وزارت کشور از موضع خود عقب‌نشینی و به سمت لغو این بخشنامه حرکت کند!(ادامه)
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد. نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا افزایش یافت
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد. هر چه سریعتر معاون سیاسی‌تان را عزل کنید؛ وگرنه مجلس اینکار را می‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.(ادامه)
براساس بخشنامه جدید ابلاغی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها، مجموع حساب‌های مجاز مشتریان بانک‌ها و تعداد کارت‌هایی که هر مشتری در یک بانک می‌تواند داشته باشد، تعیین شده است. افتتاح حساب بانکی محدود شد+ بخشنامه
براساس بخشنامه جدید ابلاغی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها، مجموع حساب‌های مجاز مشتریان بانک‌ها و تعداد کارت‌هایی که هر مشتری در یک بانک می‌تواند داشته باشد، تعیین شده است.(ادامه)
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد. هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود / دولت در تصمیماتش به معیشت مردم توجه کند
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
 با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید. توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی
با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 160 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.