.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند  و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است. مهاجرت پزشکان هشتگ داغ فضای مجازی
پزشکان ایرانی هر روز به رفتن از کشور ترغیب می‌شوند و این موضوع به یکی از موضوعات نگران کننده در فضای مجازی تبدیل شده است.(ادامه)
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است. دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!/ این دولت دارد به ناکجاآباد می رود/ مجلس دیر به فکر سفت‌کردن پیچ‌ومهره دولت افتاد
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود. فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود/دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت/ /دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ کارگر ستون فقرات تولید است/ نباید این ستون فقرات تضعیف بشود(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۹۹ دلار و ۱۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا سوار بر نوار صعودی
بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۹۹ دلار و ۱۰ سنت رسید.(ادامه)
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است. آزمون و خطای طرح نظارت بر نانوایی‌ها / صف‌هایی که قرار نیست خلوت شود
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است.(ادامه)
سخنگوی دولت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود
بهادری‌ جهرمی با بیان اینکه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود، گفت: اینکه «بازرگانی» به شکل وزارت یا سازمان باشد با مجلس است.(ادامه)
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند. خودرو کیلویی ۱ میلیون تومان؛ پاسخگو کیست؟!
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد. تشریح دلایل گرانی خودرو در بازار از زبان وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است. با توجه به «رهنمود رهبر انقلاب»، استیضاح وزیر صمت «منتفی» است
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است.(ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد. افزایش حق بیمه روستاییان
مدیرکل وصول بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دلایل افزایش حق بیمه روستاییان را تشریح کرد.(ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد . پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد .(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با روایتی از فشار و محاصره اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: در کشور ما ضعف‌ها و اشکالاتی است، اما کسانی که پشت صحنه ایستاده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند هدفشان جلوگیری از شکست محاصره اقتصادی است ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند. نماینده مجلس: اگر واردات خودرو انجام نشود قیمت پراید به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد!
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.(ادامه)
امسال شاهد انحلال بانک‌هایی خواهیم بود که به رشد پایه پولی، افزایش نقدینگی و نهایتا تورم دامن می‌زنند. کدام بانک‌ها منحل می‌شوند؟
امسال شاهد انحلال بانک‌هایی خواهیم بود که به رشد پایه پولی، افزایش نقدینگی و نهایتا تورم دامن می‌زنند.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید.
مهرعلیزاده خطاب به رئیسی: تغییر کابینه فایده ندارد، خود شما باید عوض شوید
محسن مهرعلیزاده در توییتی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: رشد تولید، مهار تورم و خارج شدن مردم ازاین وضعیت فلاکت بار، راه حل علمی و آکادمیک دارد که شما فاقد آن هستید. (ادامه)
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ... برکناری یک وزیر دیگر توسط رئیس جمهور؟ / گزینه احتمالی جدید برای تغییر در کابینه رئیسی
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ...(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد. فروش اقساطی خودرو از نیمه دوم سال
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

علت عزل وزیر جهاد کشاورزی مشخص شد
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود. (ادامه)
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

علت عزل وزیر جهاد کشاورزی مشخص شد
طبق اعلام سخنگوی دولت افزایش قیمت‌ها بعد از جنگ اوکراین و رکود دوره کرونا ارزیابی‌هایی صورت گرفت و منجر به این شد که جابه جایی مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 160 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.