.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است. استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.(ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد. آزادراه چالوس - رامسر بزرگترین پروژه عمرانی کشور است
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه به تشریح مصوبه این کمیسیون درباره تحقیقات اعمال شده برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور همچون خبرنگاران پرداخت. درخواست دولت ؛ هر سال ۶ ماه به سن بازنشستگی اضافه شود | تغییرات اعمال شده در بازنشستگی مشاغل سخت اعلام شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه به تشریح مصوبه این کمیسیون درباره تحقیقات اعمال شده برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور همچون خبرنگاران پرداخت.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های رئیس جمهور در مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حاشیه‌های پیش ثبت نام انتخابات مجلس پرداخته اند.(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!! لغو «حق اشتراک ۲هزار تومانی تلفن ثابت» و تصویب «مابه‌التفاوت۲۰ هزار تومانی ماهانه»!
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!!(ادامه)
سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس از تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا انتقاد کرد. انتقاد تند میرسلیم با تعطیلی کشور به خاطر گرمای هوا / این تعطیلی یعنی سقوط ‎ارزش پول ملی!
سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس از تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا انتقاد کرد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود فراخوان دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود(ادامه)
رئیس اسبق اتحادیه طلا با اشاره به وصغیت بازار طلا و سکه گفت: این تابستان درست در اواخر تیرماه، کاهش فروش طلا قابل پیش‌بینی بود چرا که با فرارسیدن محرم همواره ما با موج شدید کاهش خرید و حتی فروش روبرو می‌شویم. این وضعیت خصوصا در دهه اول محرم به چشم می‌خورد. خریداران طلا از بازار فرار کردند
رئیس اسبق اتحادیه طلا با اشاره به وصغیت بازار طلا و سکه گفت: این تابستان درست در اواخر تیرماه، کاهش فروش طلا قابل پیش‌بینی بود چرا که با فرارسیدن محرم همواره ما با موج شدید کاهش خرید و حتی فروش روبرو می‌شویم. این وضعیت خصوصا در دهه اول محرم به چشم می‌خورد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند دستور فوری و مهم رئیسی به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی / هیچ تاخیری را نمی‌پذیرم
هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند(ادامه)
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود. چه افرادی مستعد گرمازدگی هستند؟/ روش پیشگیری از گرمازدگی
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)

موفقیت کارآزمایی صورت گرفته با استفاده از این نوع از دارو‌ها نشانه دیگری به نفع فرضیه آمیلوئید است فرضیه‌ای مبتنی بر آن که پلاک‌ها صرفا یک علامت آلزایمر نیستند بلکه دلیل آن هستند. این موضوع می‌تواند به هدایت تحقیقات دیگر در مورد بیماری آلزایمر کمک کنند. دو داروی جدید و مؤثر برای آلزایمر
موفقیت کارآزمایی صورت گرفته با استفاده از این نوع از دارو‌ها نشانه دیگری به نفع فرضیه آمیلوئید است فرضیه‌ای مبتنی بر آن که پلاک‌ها صرفا یک علامت آلزایمر نیستند بلکه دلیل آن هستند. این موضوع می‌تواند به هدایت تحقیقات دیگر در مورد بیماری آلزایمر کمک کنند.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید نرخ جهانی طلا افزایش یافت
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۱۹۵۷ دلار و ۵۳ سنت رسید(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.