.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد. خبر داغ از افزایش حقوق ها در سال آینده / کدام کارمندان حقوق 10 میلیون تومانی می گیرند؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
مصوبه مجلس: وزارت دفاع می‌تواند انواع خودرو‌های سبک و سنگین تولید کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودرو‌های سبک و سنگین و خودرو‌های با کاربری خاص مجوز‌های لازم را صادر و همکاری‌های لازم را داشته باشد. او تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت قوانین و همکاری‌های لازم نسبت به تولید و فروش خودرو‌های مذکور اقدام نماید.(ادامه)
جرئیات جدید پرداخت دو یارانه معیشتی
تسنیم نوشت:جزئیات جدید از پرداخت ۲ یارانه معیشتی دولت برای سرپرستان خانوارها اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز:  رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با تکذیب مسمومیت ‌دانش‌آموزان در ‌ساری‌ گفت: دانش‌آموزان هیچ گونه علائمی نداشتند. تکذیب مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرهای مازندران
شمال نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با تکذیب مسمومیت ‌دانش‌آموزان در ‌ساری‌ گفت: دانش‌آموزان هیچ گونه علائمی نداشتند.(ادامه)
شب گذشته سه نفر سعی داشتند با ریختن بنزین مدرسه ابن‌سینا واقع در خیابان قباد شمالی در تهرانسر را به آتش بکشند که با حضور به‌موقع عوامل پلیس دستگیر شدند. بازداشت ۳ نفر که قصد داشتند با بنزین یک مدرسه را به آتش بکشند
شب گذشته سه نفر سعی داشتند با ریختن بنزین مدرسه ابن‌سینا واقع در خیابان قباد شمالی در تهرانسر را به آتش بکشند که با حضور به‌موقع عوامل پلیس دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد.
«برکناری ۵ مدیر» به دستور رئیسی / «خانه تکانی» دولت از استان‌ها آغاز شد
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد. (ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود. زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.(ادامه)
تغییر ساعت بازی نساجی و استقلال
ساعت دیدار تیم های نساجی و استقلال در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.(ادامه)
کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به شرط داشتن یک سال سابقه کار,معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.(ادامه)
دور جدید عرضه خودرو از ابتدای اسفندماه + جزئیات
براساس اطلاعیه منتشر شده در بورس کالا، روز سه‌شنبه، ۲ اسفندماه، ۱۰ هزار خودروی پژو ۲۰۷ دستی سفید با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان(ادامه)
دادگاه نظامی یک استان سیستان و بلوچستان در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ابراهیم کوچک‌زایی را به ۱۵ ماه حبس و از باب تهیه صورت‌جلسه خلاف واقع به ۱۵ ماه حبس تعزیری و از جهت لغو دستور و تهدید نیز هرکدام به ۱۵ ماه حبس تعزیری محکوم کرد. 45 ماه زندان و اخراج برای فرمانده انتظامی سابق چابهار
دادگاه نظامی یک استان سیستان و بلوچستان در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ابراهیم کوچک‌زایی را به ۱۵ ماه حبس و از باب تهیه صورت‌جلسه خلاف واقع به ۱۵ ماه حبس تعزیری و از جهت لغو دستور و تهدید نیز هرکدام به ۱۵ ماه حبس تعزیری محکوم کرد.(ادامه)
سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ناتو جنگ شناختی را ششمین صحنه جنگ مصوب کرده است، افزود: هم‌اکنون جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است؛ چرا که ۷۰ درصد جمعیت کشورمان را این افراد شامل می‌شوند. جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو و برخی ایرانیان خارج از کشور با هدف براندازی نظام شکل گرفته؛ جمعیت هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است که ۷۰ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شوند(خبر)
سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ناتو جنگ شناختی را ششمین صحنه جنگ مصوب کرده است، افزود: هم‌اکنون جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است؛ چرا که ۷۰ درصد جمعیت کشورمان را این افراد شامل می‌شوند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است. ۵+۱ گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد. جزئیات مصوبه پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان | مبلغ عیدی با کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد چقدر می شود؟(خبر)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد.(ادامه)
قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۴۲ هزار و ۹۸۷ تومان درج شده است. قیمت دلار، امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۴۲ هزار و ۹۸۷ تومان درج شده است.(ادامه)
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .



حضور حماسی دیار علویان در چهل و چهارمین بهار انقلاب/ به روایت تصویر
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند . (ادامه)
دولت اخیراً مصوبه‌ای ۱۰ماده‌ای داشت که در بند ۴ آن آمده است برای نیاز مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای خودرو در صورتی که به مصوبه نیاز داشته باشد با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد پیشنهاد مصوبه به دولت ارائه شود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

سد شهید رجایی ساری به عنوان بزرگ‌ترین سد مازندران حال و روز خوشی ندارد و حجم آب ذخیره شده در این سد در وضعیت وحشتناک و بحرانی قرار گرفته است.‌ وضعیت وحشتناک و بحرانی بزرگ‌ترین سد مازندران‌ / آب سد شهید رجایی ته کشید
شمال نیوز: سد شهید رجایی ساری به عنوان بزرگ‌ترین سد مازندران حال و روز خوشی ندارد و حجم آب ذخیره شده در این سد در وضعیت وحشتناک و بحرانی قرار گرفته است.‌(ادامه)
حضور سردار قاآنی در کنار زلزله‌زدگان سوریه+عکس
تسنیم : فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی​ در کنار زلزله‌زدگان شهر حلب در سوریه حاضر شد.(ادامه)
تصاویری هوایی از تخریب ساختمان ها در زلزله ترکیه
تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در ترکیه را ببینید./تسنیم(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند. محسن هاشمی: اگر فائزه هم عفو شود، خوشحال می‌شویم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند.(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. فرمانده کل سپاه: «خرمشهر‌های امروز» در فضای مجازی است
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.(ادامه)
چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد. آتش زدن امام جماعت یک روستا با بنزین
چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد.(ادامه)
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند. نامه ۱۱۸ فعال بورسی به رئیس جمهور
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند.(ادامه)
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است. نظر کدخدایی درباره مصوبه مولدسازی
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است.(ادامه)
 ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی از سمت خود در این شورا استعفا داده است که رئیس‌جمهور به زودی درباره این استعفا تصمیم‌گیری و دبیر جدید را معرفی خواهد کرد. فیروزآبادی از دبیری شورای عالی فضای مجازی استفعا داد
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی از سمت خود در این شورا استعفا داده است که رئیس‌جمهور به زودی درباره این استعفا تصمیم‌گیری و دبیر جدید را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۹ بهمن ۱۴۰۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 240 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.