.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس صدا و سیما : دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم
(ادامه)
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود.

دستور رئیسی برای تخفیف ۷۰ درصدی تعرفه‌های افزایش‌یافته گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود. (ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
استقبال رسمی قالیباف از رئیس مجلس روسیه
رییس مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی از «ویاچسلاو ولودین» همتای روسی خود در بهارستان استقبال کرد.(ادامه)
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد. واریز پول شرط شرکت در قرعه‌کشی فروش خودرو شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد.(ادامه)
سردار حاجیان گفت: منتظر تغییرات در حوزه سرقت‌های به عنف باشید/ در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد / درباره چهارشنبه پایان سال و مراجعه مردم به بازار تمهیداتی اندیشیده شده است ....(خبر)
(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد. برگزاری گرامیداشت ‌حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در ‌‌قم، تهران و ساری
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد.(ادامه)
حسین شهابی؛ کارگردان سینمای ایران دیده از جهان فروبست و مراسم خاکسپاری وی فردا در بهشت سکینه کرج قطعه نام‌آوران برگزار می‌شود. حسین شهابی کارگردان سینما درگذشت
حسین شهابی؛ کارگردان سینمای ایران دیده از جهان فروبست و مراسم خاکسپاری وی فردا در بهشت سکینه کرج قطعه نام‌آوران برگزار می‌شود.(ادامه)
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. صدور حکم قصاص قاتل شهید سروانی
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.(ادامه)
سکه ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
مدارس تهران فردا یکم بهمن تعطیل شد/ جزئیات بیشتر
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها برای شنبه یکم بهمن ماه تعطیل است.(ادامه)
با حکم قضایی شهردار یک کلانشهر تعلیق شد
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت قرارداد مهاجم جدید این تیم و دریافت کارت بازی وی اقدام کرد. خیال گل محمدی راحت شد / قرارداد شاه ماهی با پرسپولیس به ثبت رسید!
شمال نیوز: باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت قرارداد مهاجم جدید این تیم و دریافت کارت بازی وی اقدام کرد.(ادامه)
دنا پلاس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد؛ ۲۱۰ میلیون ارزانتر از بازار
دنا پلاس در معاملات امروز بورس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد و قیمت تمام شده این محصول برای خریداران حدود ۴۴۰ میلیون تومان است که ۱۶۰ میلیون تومان سود عاید آن‌ها می‌کند.(ادامه)
ادارات تهران فردا ۲۶ دی ماه هم تعطیل است؟
با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان و لزوم تمهید تصمیلات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهرها از جمله در تهران بسیار بالاست.(ادامه)
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند. بخشنامه جدید بانک مرکزی برای بازار ارز
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.(ادامه)

پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند! قتل دایی‌ با قرص برنج به خاطر ارثیه میلیاردی
پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند!(ادامه)
تکلیف بازی تراکتور و استقلال روشن شد
با اعلام ناظر بازی تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال، این بازی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار خواهد شد.(ادامه)
تکلیف بازی تراکتور و استقلال روشن شد
با اعلام ناظر بازی تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال، این بازی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار خواهد شد.(ادامه)
هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است ... جزئیات جدید از فرد ضارب شهید "قاسم فتح‌اللهی"
هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است ...(ادامه)
۸ پیشنهاد کانون صرافان به فرزین برای مهار نوسانات ارزی
کانون صرافان ایرانیان در بیانیه ای برای برون رفت از نوسانات اخیر ارزی ۸ پیشنهاد به فرزین رئیس کل جدید بانک مرکزی ارائه کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حکمی رضا نقی‌پور را به سمت «معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد. معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور منصوب شد
شمال نیوز: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حکمی رضا نقی‌پور را به سمت «معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.(ادامه)
خبر مهم مجلس/ تغییر در پرداخت یارانه نقدی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.(ادامه)
رییس کل بانک مرکزی سیاست کلی این بانک را تامین نیاز‌های ارزی کشور با نرخ ۲۸۵۰۰ دانست و گفت: نرخ ۴۴ نرخ ارز کشور نیست؛ حتما در بازار ازاد دخالت می‌کنیم. این نرخی که الان در بازار هست تحریفی است که ناشی از انتظارات است. حتما در بازار ارز دخالت می‌کنیم / دلار ۴۴ هزارتومانی نرخ ارز کشور نیست، نرخ تحریفی است / ارز نیمایی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان از فردا عرضه می شود؛ تا یک‌ سال همین نرخ خواهد بود(خبر)
رییس کل بانک مرکزی سیاست کلی این بانک را تامین نیاز‌های ارزی کشور با نرخ ۲۸۵۰۰ دانست و گفت: نرخ ۴۴ نرخ ارز کشور نیست؛ حتما در بازار ازاد دخالت می‌کنیم. این نرخی که الان در بازار هست تحریفی است که ناشی از انتظارات است.(ادامه)
حداقل حقوق کارمندان در ۱۴۰۲ چقدر است؟
تسنیم نوشت: بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۷ میلیون تومان پیشنهاد شد.(ادامه)
شرط جدید برای خرید خودرو از بورس / عدم خرید خودرو تا قبل از سال ۹۸ الزامی شد
در آخرین دستورالعمل برای خرید خودرو، شرط عدم خرید خودرو تا قبل از سال ۹۸ الزامی شده است. ضمناً هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.(ادامه)
 رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید/ توصیه متفاوت آیت الله جوادی آملی
رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد. (ادامه)
"زنان خانه‌دار" نیز همانند سایر اقشار می‌توانند با پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی از خدمات بازنشستگی و ... استفاده کنند و این در حالی است که زنان مجرد هم می‌توانند پدر و مادر خود را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند. خبر خوش تامین اجتماعی برای بانوان ایرانی | فقط خانم‌های خانه‌دار بخوانند!
"زنان خانه‌دار" نیز همانند سایر اقشار می‌توانند با پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی از خدمات بازنشستگی و ... استفاده کنند و این در حالی است که زنان مجرد هم می‌توانند پدر و مادر خود را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند.(ادامه)
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است. همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؟ | خانواده علی دایی ممنوع‌الخروج شدند| واکنش علی دایی به پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی!​
شمال نیوز: همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 240 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.