.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
تصاویر جنجالی؛ اینجا پارک است یا صحن مجلس!
تسنیم با انتشار این تصاویر از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد کرد .(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت جدید شکر برای مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان اعلام شد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد. حمله به امام جماعت با تیغ موکت‌بری در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد.(ادامه)
تکلیف جانشین ساپینتو در استقلال مشخص شد
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در یکی دو روز آینده تکلیف سرمربی جدید این تیم از بین گزینه‌های داخلی و خارجی مشخص خواهد شد.(ادامه)
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد. واکنش تامین اجتماعی به انتصاب فامیلی در این سازمان
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد.(ادامه)
خبرگزاری تسنیم در سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس جزئیات جدیدی از این واقعه منتشر کرد. جزئیات جدید از حمله داعش به مجلس؛ همراه نماینده همدست منافقین بود + تصویر چت
خبرگزاری تسنیم در سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس جزئیات جدیدی از این واقعه منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با اشاره به دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی گفت: مسئولان برگزاری مسابقات ضمن ابراز ناراحتی اعلام کردند چنین اقداماتی به روح ورزش آسیب می‌زند. ماجرای دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با اشاره به دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی گفت: مسئولان برگزاری مسابقات ضمن ابراز ناراحتی اعلام کردند چنین اقداماتی به روح ورزش آسیب می‌زند.(ادامه)
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند. دهیاری‌ها تبدیل به دستگاه اجرایی ‌می‌شوند
نماینده گناباد گفت: با مصوبه مجلس، دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شده و دولت می‌تواند همانند شهرداری‌ها، به دهیاری‌ها هم به صورت قانونی اعتبارات مالی پرداخت کند.(ادامه)
با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند. عرضه خودرو‌های وارداتی در بازار، پس از ۴ سال کلید خورد
با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس و همچنین سایت‌های شرط‌بندی این مسابقه هشدار داد. پلیس فتا: ۲۰ سایت شرط‌بندی دربی بسته شدند
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس و همچنین سایت‌های شرط‌بندی این مسابقه هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند. مرز‌های مشترک با افغانستان در کنترل نیروی زمینی ارتش قرار دارد / وضعیت مرز سیستان آرام است
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.(ادامه)
جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت
معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کشور توضیح داد.(ادامه)
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است. جزئیات جدید از درگیری مرزی ایران و افغنستان/ رادان دستور داد شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنید/ به احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهید
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است.(ادامه)
یک منبع آگاه از درخواست مریم رجوی سرکرده‌ گروهک منافقین از وزیر خارجه بلژیک برای جلوگیری از آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و پاسخ منفی وی خبر داد. پاسخ منفی وزیر خارجه بلژیک به مریم رجوی درباره آزادی اسدی
یک منبع آگاه از درخواست مریم رجوی سرکرده‌ گروهک منافقین از وزیر خارجه بلژیک برای جلوگیری از آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و پاسخ منفی وی خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند. سوال و درخواست عجیب زلنسکی از مردم ایران!
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.(ادامه)
تصویب وام ۴۰۰ میلیونی مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های پایین
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب پرداخت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نهضت مسکن ملی با سود ۲ درصد برای دهک‌های یک تا ۴ خبر داد.(ادامه)
نامه مربوط به «رئیس فدراسیون متهم به اختلاس» به وزارت ورزش رسید
نامه مربوط به اختلاس رؤسای یکی از فدراسیون‌های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان رسید و با این شرایط باید سرپرست جدیدی برای این فدراسیون انتخاب شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد. نمی‌توان به‌بهانه «آب» صفر تا صد کاغذ را نیازمند بیگانه بود/ کاغذ تولید نشود، اما هندوانه کشت شود؟
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
آزادراه تهران-پردیس به دلیل ریزش ترانشه در محدوده تونل شماره ۴ این آزادراه مسدود شد. آزادراه تهران-پردیس مسدود شد
آزادراه تهران-پردیس به دلیل ریزش ترانشه در محدوده تونل شماره ۴ این آزادراه مسدود شد.(ادامه)
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد. افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی!
جانشین پلیس راهور فراجا از افزایش بیش از صددرصدی ۷ جریمه رانندگی خبر داد و گفت: مبلغ تخلف این جرائم در حال حاضر بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با این احتساب به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران با تنش آبی روبه‌رو هستیم، تدبیر مدنظر برای کنترل کم‌آبی را حفر ۲۰ حلقه چاه جدید در سطح استان اعلام کرد. تنش آبی در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران/حفر ۲۰ چاه جدید برای کنترل بی‌آبی!
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران با تنش آبی روبه‌رو هستیم، تدبیر مدنظر برای کنترل کم‌آبی را حفر ۲۰ حلقه چاه جدید در سطح استان اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.