.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 /  زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود رئیس جمهور عازم نیویورک شد
/ زبان گویای ملت ایران در سرئیس جمهور پیش از عزیمت به نیویورک گفت: قدرت و امپراطوری رسانه‌ای دشمن نمی‌خواهد حرف ایران در جهان شنیده شود و بنده به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران زبان گویای مردم خواهم بود تا حقایق را برای دولت‌ها و ملت‌ها تبیین کنیم.ازمان ملل خواهیم بود(ادامه)
فیلم/ ناراحتی و حسرت والی‌زاده بعد از شکست مقابل آباکاروف
میلاد والی‌زاده در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل زلیم‌خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. منبع: تسنیم(ادامه)
سخنرانی در مجمع عمومی و ایرانیان مقیم، دیدار با سران کشور‌ها از جمله برنامه‌های رئیسی در نیویورک خواهد بود. رئیسی امشب یکشنبه به نیویورک می‌رود
سخنرانی در مجمع عمومی و ایرانیان مقیم، دیدار با سران کشور‌ها از جمله برنامه‌های رئیسی در نیویورک خواهد بود.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد آمریکا فرمانده انتظامی مازندران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد(ادامه)
فیلم/ اولین تصاویر از اعزام تجهیزات زرهی سپاه به سمت مرز
در پی نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه طلب در اقلیم کردستان (۲۸ شهریورماه)، برخی گزارشهای مردمی و ویدئوهای دریافتی از شهروندان نشان می‌دهد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به این منطقه شمالغرب کشورمان است. منبع: تسنیم(ادامه)
عکس / حضور سردار قاآنی در آرام‌گاه شهید ابومهدی المهندس با لباسی متفاوت
سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه در آرامگاه شهید ابومهدی المهندس حاضر شد./تسنیم(ادامه)
شمال نیوز: 

بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد. حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد+ سند
شمال نیوز: بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. مرکز رسانه قوه قضاییه: تایید توانایی تحمل کیفر جواد روحی از سوی پزشکی قانونی
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع با اعلام جزئیات جدید از پروژه خرابکاری موساد در صنایع نظامی ایران، اعلام کرد فردی که پروژه خرابکاری موساد در وزارت دفاع را لو داد فردی غیرنظامی است. چه کسی خرابکاری موساد در صنایع نظامی و دفاعی ایران را لو داد؟
سخنگوی وزارت دفاع با اعلام جزئیات جدید از پروژه خرابکاری موساد در صنایع نظامی ایران، اعلام کرد فردی که پروژه خرابکاری موساد در وزارت دفاع را لو داد فردی غیرنظامی است.(ادامه)
جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده ... خاک‌سپاری جواد روحی با حضور پدر و مادرش در روستای خانوادگی/ شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری در مراسم تدفین
جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده ...(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز .... تصمیم دولت ؛ ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند
سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز ....(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
تصاویر حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم +عکس ها
تسنیم : جدیدترین چهره معلم اخلاق پس از بیماری را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست. وضعیت پمپ بنزین‌ها پس از تصمیم مهم دولت
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.(ادامه)
منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به‌طرز مشکوکی کشته شد، گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده است و یا او را خودکشی داده‌اند. «منیر تژ» عضو شورای مرکزی منافقین کشته شد
منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به‌طرز مشکوکی کشته شد، گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده است و یا او را خودکشی داده‌اند.(ادامه)
 بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود. ثبت نام بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی برای انتخابات اسفند/ قالیباف هم ثبت نام کرد
بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود.(ادامه)
هویت تروریست دستگیرشده واقعه شاهچراغ شیراز
(ادامه)

 فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند. افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند، در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند / دستگیری‌ها بسیار کم بوده / اگر فردی بر بی‌حجابی اصرار داشته باشد، حتماً دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شود / برخورد قضایی با کسانی که بی‌حجابی را در فضای مجازی ترویج سخت‌تر خواهد شد(خبر)
فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند.(ادامه)
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد. فردی که می خواست یک نماینده مجلس را آتش بزند دستگیر شد!
تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شد.(ادامه)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود. بیش از ۱۵ نفر درخواست بررسی لایحه حجاب بر اساس «اصل ۸۵» را ثبت کرده اند؛ این درخواست هفته آینده به رای گذاشته می‌شود / در صورت موافقت نمایندگان، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه تشکیل می‌شود / نفرات این کمیسیون باید از میان کمیسیون‌های قضایی، حقوقی، فرهنگی و احتمالا اجتماعی باشند / ۷۳ درصد اعضای فراکسیون به بررسی لایحه حجاب به صورت «اصل ۸۵» رأی مثبت دادند(خبر)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.(ادامه)
مداحی که در دسته عزاداری با قرائت ابیاتی موجب تشویش اذهان عمومی و وهن عزداری اباعبدالله الحسین شده بود دستگیر شد. یک مداح با دستور قضایی بازداشت شد + جزئیات
مداحی که در دسته عزاداری با قرائت ابیاتی موجب تشویش اذهان عمومی و وهن عزداری اباعبدالله الحسین شده بود دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درباره تعطیل شدن روز شنبه در ادامه تعطیلی دو روزه کشور را.... فوری / تکلیف تعطیلی روز شنبه مشخص شد + ویدئو
شمال نیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درباره تعطیل شدن روز شنبه در ادامه تعطیلی دو روزه کشور را....(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.