.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
طرح امنیت غذایی کودکان بالای ۹۵ درصد به تحقق هدف منجر می‌شود. کودکانی که نیازمند تغذیه مضاعف هستند شناسایی شده است. برای این گروه یارانه یک میلیونی واریز شد
طرح امنیت غذایی کودکان بالای ۹۵ درصد به تحقق هدف منجر می‌شود. کودکانی که نیازمند تغذیه مضاعف هستند شناسایی شده است. (ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است. قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد/ قیمت بنزین چه تغییری می‌کند؟
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.(ادامه)
ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در یک عملیات یک کشتی نروژی حامل نفت به اسرائیل را با موشک هداف قرار داده است. ارتش یمن از حمله به کشتی حامل نفت به رژیم اسرائیل خبر داد
ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در یک عملیات یک کشتی نروژی حامل نفت به اسرائیل را با موشک هداف قرار داده است.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . آیا " شیطان بنفش " دوباره به بابل باز می‌گردد؟
شمال نیوز : این روزها بازگشت » شیطان بنفش » به بابل به شدت بابلی ها را نگران کرده است . (ادامه)
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم. افشاگری جدید از ماجرای شاسی‌بلندها از زبان یک نماینده
یک نماینده مجلس افشا کرد: از طرف آن شرکت خودروسازی چندین بار با من تماس گرفتند و گفتند که برای شما یک دستگاه خودرو کنار گذاشتیم. اما من نپذیرفتم. حتی گفتند اگر به اسم فرد دیگری بخواهی به شما می‌دهیم.(ادامه)
اتاق بازرگانی ایران در بیانیه‌ای علیه وزارت صمت ادعا کرد، با توجه به استنکاف وزارت صمت از معرفی نماینده در انجمن نظارت، به نظر نمی‌رسد امکان برگزاری انتخابات در بهمن‌ماه وجود داشته باشد. بیانیه اتاق ایران علیه وزارت صمت
اتاق بازرگانی ایران در بیانیه‌ای علیه وزارت صمت ادعا کرد، با توجه به استنکاف وزارت صمت از معرفی نماینده در انجمن نظارت، به نظر نمی‌رسد امکان برگزاری انتخابات در بهمن‌ماه وجود داشته باشد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
تسنیم : منابع خبری از اعلام آماده باش به حماس خبر دادند. فوری/ حماس آماده‌باش شد/ جنگ ادامه دار می‌شود؟
تسنیم : منابع خبری از اعلام آماده باش به حماس خبر دادند.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است. مرگ مشکوک یکی از اعضای باسابقه منافقین + جزئیات
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است.(ادامه)
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد. غیبت یک‌سوم نمایندگان در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد.(ادامه)
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد. دستگیری مدیران و کارکنان ارشد یک بانک
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد.(ادامه)
جلسه هیئت مدیره باشگاه نساجی با حضور مالک و سرمربی این تیم برگزار شد. در جلسه رحمتی با هیئت مدیره نساجی چه گذشت؟
جلسه هیئت مدیره باشگاه نساجی با حضور مالک و سرمربی این تیم برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد. برنامه خاصی برای ارائه لیست در انتخابات مجلس ندارم؛ در انتخابات خبرگان هم فعلا بنای ارائه لیست ندارم
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد.(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
تغییر ناگهانی ۶ مدیر صدا و سیما / ماجرا چیست؟
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند.(ادامه)
مسعود رجوی درحالی در سال ۱۳۹۹ مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود. جزئیات جدید از سرنوشت مسعود رجوی ؛ از کوری تا قطع پا و ...
مسعود رجوی درحالی در سال ۱۳۹۹ مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.(ادامه)
مهم ترین نیروهای نظامی آمریکا به صورت مستقیم با حماس درگیر شده‌اند/ مشارکت ۵ هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب/ شکست مشترک آمریکا و اسرائیل در زورآزمایی اولیه با حماس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد. قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد +جزئیات
شمال نیوز : بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.(ادامه)
انتخابات فدراسیون کشتی ابطال شد
با حکم اولیه دادگاه، انتخابات فدراسیون کشتی که تیرماه سال جاری برگزار شده بود، ابطال شد.(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
پیگیری‌های از منابع آگاه نشان می‌دهد که آن مقام ارشد قضایی که فرزندانش دستگیر شده‌اند، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه‌قضائیه است. جزییات جدید بازداشت ۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه / ۸ نفر بازداشت شدند
پیگیری‌های از منابع آگاه نشان می‌دهد که آن مقام ارشد قضایی که فرزندانش دستگیر شده‌اند، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه‌قضائیه است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب .... افزایش حقوق کارمندان و کارگران در ۱۴۰۳ مشخص شد
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ....(ادامه)
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد. هشدار هواشناسی برای ۹ استان
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ رعدوبرق و وزش باد ۵روزه در برخی استان‌ها خبر داد و برای ۹ استان از جمله تهران هشدار صادر کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در ماجرای اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی هوادار معلول این تیم توضیحاتی ارائه کرد. توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پیراهن اهدایی به فاطمه حمامی
باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در ماجرای اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی هوادار معلول این تیم توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.