.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت. انتقاد رامین رضاییان از صداوسیما!
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مراسم رونمایی از پیراهن و حامیان مالی این تیم، به انتقاد از کیفیت پایین تصاویر پخش شده از صداوسیمای اصفهان پرداخت.(ادامه)
سوئد عددی نیست/ باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و تنبیه هم خواهیم کرد / ما هم تکالیفی داریم و باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و ....(خبر)
(ادامه)
شهیدی که ظهر عاشورا در حال آبرسانی به رزمندگان به شهادت رسید
محمد درحال دویدن بود که ناگهان گلوله تانکی از سمت دشمن جلوی چشم رزمندگان به محمد اصابت کرد و دبه آب از دستش افتاد و خودش هم چند متر جلوتر به زمین افتاد و با انفجار گلوله متلاشی و تکه تکه شد.(ادامه)
رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه، شورای عالی نظارت درخصوص نتایج انتخابات امکان ورود ندارد، گفت: بندی در آیین نامه نداریم که برای شورای نظارت در زمینه نظر دادن درباره انتخابات شأنی قائل باشد. تهدید و حمله سلاح ورزی به شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی/ شأنی برای دخالت در نتیجه انتخابات ندارید!
رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه، شورای عالی نظارت درخصوص نتایج انتخابات امکان ورود ندارد، گفت: بندی در آیین نامه نداریم که برای شورای نظارت در زمینه نظر دادن درباره انتخابات شأنی قائل باشد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با اشاره به لایحه ۲ فوریتی تفکیک وزارت بازرگانی گفت: به نظر نمی‌رسد که تصمیم به تفکیک وزارت صمت در این برهه اقدام منطقی باشد. تفکیک وزارت«صمت»در‌ این برهه منطقی نیست/ آیا دولت باید مجددا وزیر «صمت» معرفی کند؟
نماینده تهران در مجلس با اشاره به لایحه ۲ فوریتی تفکیک وزارت بازرگانی گفت: به نظر نمی‌رسد که تصمیم به تفکیک وزارت صمت در این برهه اقدام منطقی باشد.(ادامه)
یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد.
برخی برای حضورشان در انتخابات، استعفای رئیس‌جمهور را زمزمه می‌کنند؛ می‌گویند رئیسی استعفا دهد ما می‌آییم
یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. (ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف‌کنندگان محموله‌های نفتی ایران در آب‌های آزاد هشدار داداگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را جزییات مهم توقیف نفتکش انگلیسی / هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف کنندگان نفت ایران
فرمانده نیروی دریایی سپاه به توقیف‌کنندگان محموله‌های نفتی ایران در آب‌های آزاد هشدار داداگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را(ادامه)
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند. دستگیری افرادی که به هیئت قمربنی‌هاشم اهانت کردند
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.(ادامه)
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد. رئیس مرکز آمار ایران برکنار شد / رئیس جدید کیست؟
رئیس مرکز آمار ایران عزل شدرئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار ایران را برکنار و طی حکمی، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
درحالی طبق اعلام بانک مرکزی برخی مشاغل معاف از دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها هستند که در اقدامی عجیب از تراکنش‌های کارتی آنها کارمزد کسر می‌شود! بانک مرکزی البته این اقدام را تأیید نمی‌کند. ۱۳ شغل معاف از کارمزد کارتخوان‌ها اعلام شدند + اسامی مشاغل
درحالی طبق اعلام بانک مرکزی برخی مشاغل معاف از دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها هستند که در اقدامی عجیب از تراکنش‌های کارتی آنها کارمزد کسر می‌شود! بانک مرکزی البته این اقدام را تأیید نمی‌کند.(ادامه)
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است.(ادامه)
تسنیم نوشت: علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است. علیرضا بیرانوند به درب خروج پرسپولیس نزدیک شد
تسنیم نوشت: علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.(ادامه)
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد. بازداشت نوه مولوی عبدالحمید
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ صبح تغییر کرده بود، به روال عادی بازمی‌گردد. ساعت کاری کارمندان به روال عادی بازمی‌گردد + جزئیات
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ صبح تغییر کرده بود، به روال عادی بازمی‌گردد.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور قالیباف: وزیر کشور پذیرفت که معاون اش خطا کرده؛ فرصت دو هفته‌ای خواست تا جایگزین او مشخص شود
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از برخی واکنش‌ها از سوی متولیان قبلی ساخت مسکن گفت: ‌این افراد دارای سابقه نامناسب در زمینه ساخت مسکن برای مردم هستند. پاسخ بذرپاش به منتقدان دولت برای ساخت مسکن
وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از برخی واکنش‌ها از سوی متولیان قبلی ساخت مسکن گفت: ‌این افراد دارای سابقه نامناسب در زمینه ساخت مسکن برای مردم هستند.(ادامه)
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد. عسگری: ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت پیگیری می‌شود
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد.(ادامه)
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند. نشست مشترک مجلس ، وزارت اطلاعات و صمت درباره تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند. درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات اتاق بازرگانی+ متن نامه
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.(ادامه)
شب گذشته و در جریان دیدار ایران و ازبکستان در فینال مسابقات کافا، علیرضا بیرانوند پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی مصدوم و تعویض شد. بیرانوند بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت و پس از ساعتی مرخص شد. وی پس از ترخیص از بیمارستان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده و پس از بازگشت به تهران باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. فَکِ علیرضا بیرانوند شکست
شب گذشته و در جریان دیدار ایران و ازبکستان در فینال مسابقات کافا، علیرضا بیرانوند پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی مصدوم و تعویض شد. بیرانوند بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت و پس از ساعتی مرخص شد. وی پس از ترخیص از بیمارستان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده و پس از بازگشت به تهران باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.(ادامه)
AFC رسما حذف استقلال از آسیا را اعلام کرد / پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمایندگان ایران در مرحله گروهی
سه تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمایندگان ایران در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و تراکتور هم در مرحله پلی‌آف شانس خود را برای حضور در این رقابت‌ها امتحان خواهد کرد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد. تا اسرائیل هست، حزب‌الله هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد/ در نبرد آینده وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شویم/ با اسلحه حاج عماد وارد قدس خواهیم شد/ ایران تکیه‌گاه قدرت در محور مقاومت است(خبر)
من بر این باورم که این تفنگی که خانواده حاج عماد با کرم و بزرگواری بخشیدند، روزی که یگان ویژه رضوان وارد فلسطین شود، این سلاح به‌دست کسی خواهد بود که نه‌تنها وارد فلسطین بلکه وارد قدس خواهد شد.(ادامه)
تصاویر جنجالی؛ اینجا پارک است یا صحن مجلس!
تسنیم با انتشار این تصاویر از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد کرد .(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت جدید شکر برای مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان اعلام شد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد. حمله به امام جماعت با تیغ موکت‌بری در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.