.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتصاب رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل
جلیل محمدزاده به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد. واکنش دفتر لاریجانی به خبر انتصاب وی به سمت رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد.(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد واگذاری مناصب اجرایی به اعضای هیات علمی دانشگاه اشتباه است
شمال نیوز : متاسفانه بسیاری از هیات علمی ها در پست های اجرایی داخل دانشگاه موفق نیستند چه رسد به سازمان های عریض و طویل خارج از دانشگاه! دستگاه اجرایی جای نظربه پردازی نیست که احتیاج به هیات علمی داشته باشد(ادامه)
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد. سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برکناری بیش از ۵۰ مدیر این شرکت که در دولت قبل با ارتباطات و سفارش‌های سیاسی منصوب شده بودند خبر داد. ۵۰ مدیر سیاسی و سفارشی دولت قبل برکنار شدند
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برکناری بیش از ۵۰ مدیر این شرکت که در دولت قبل با ارتباطات و سفارش‌های سیاسی منصوب شده بودند خبر داد.(ادامه)
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل .... سیاه ترین روزهای تاریخ محیط زیست ایران / درخواست از رئیس جمهور برای توجه به بدنه متعهد و متخصص سازمان
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل ....(ادامه)
موضوع مولدسازی پلاژهای ساحلی مازندران و واگذاری این پلاژها به بخش خصوصی، یکی از مطالبات سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در استان از زمان انتصاب در این مسئولیت بوده است؛ مطالبه‌ای که در دیدار اخیر وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بر آن تاکید شد. پیگیری استاندار مازندران از وزیر اقتصاد برای مولدسازی پلاژهای ساحلی
موضوع مولدسازی پلاژهای ساحلی مازندران و واگذاری این پلاژها به بخش خصوصی، یکی از مطالبات سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در استان از زمان انتصاب در این مسئولیت بوده است؛ مطالبه‌ای که در دیدار اخیر وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بر آن تاکید شد. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد. اعضای مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه در انتصاب‌ها دخالتی ندارند / به وزیر برای تسریع در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش تذکر می‌دهم
شمال نیوز : شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: مجلس شورای اسلامی طرح افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می‌دهد.(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
واکنش جهانگیری به درخواست رئیسى و مخبر
(ادامه)
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود.

مهدی کیانی امیری با شش رای شورا شهردار جدید بابل شد
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود. (ادامه)
شمال نیوز : در حکمی از سوی حسین کمالی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران؛ «عیسی لطیفی» به سمت مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان مازندران منصوب شد. مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب شد
شمال نیوز : در حکمی از سوی حسین کمالی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران؛ «عیسی لطیفی» به سمت مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
مجلس به دنبال حذف شورای شهر از روند انتخاب شهردار
رییس شورای شهر تهران می گوید: مردم شوراها را انتخاب می کنند و شورایی که توسط مردم انتخاب شده اند شهردار را انتخاب می کنند و به صورت دو درجه ای شهردار توسط مردم انتخاب می شود.(ادامه)
سه انتصاب جدید در معاونت سیما
معاون سیما در احکامی جداگانه سلیم غفورى را به سمت «قائم‌مقام معاون سیما و رئیس کارگروه طراحی و اجرای کنداکتور جامع سیما»،صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما» و حسین کرمی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.(ادامه)
دو حکم انتصاب جدید برای مخبر در یک روز
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از انتصابات اخیر در استان گفت: متاسفانه در برخی پست‌های مدیریتی مهم استان، شاهد یک رویه نامناسب در انتصاب افراد غیربومی و فاقد رزومه بوده‌ایم. به شدت با انتصاب غیربومیان در استان مخالفیم/ از عدم دخالت نمایندگان در انتصابات سواستفاده کرده اند
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از انتصابات اخیر در استان گفت: متاسفانه در برخی پست‌های مدیریتی مهم استان، شاهد یک رویه نامناسب در انتصاب افراد غیربومی و فاقد رزومه بوده‌ایم.(ادامه)
پیامدهای ناگوار «مدیریت سه هوایی» برای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد. انتصاب تازه در سازمان بسیج / فرمانده کل سپاه حکم زد + عکس
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد.(ادامه)
مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. (ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران، استان بزرگ و قوی را سبب نقش آفرینی در تراز استان‌های بزرگ دانست و گفت: کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود و همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم. استاندار : کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود / همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم
شمال نیوز : استاندار مازندران، استان بزرگ و قوی را سبب نقش آفرینی در تراز استان‌های بزرگ دانست و گفت: کوچک شدن استان سبب نادیده شدن می‌شود و همه باید برای حفظ جغرافیای کنونی استان تلاش کنیم.(ادامه)
۱۷ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان در مازندران ایجاد می شود
مدیرکل کمیته امداد مازندران توانمندسازی مددجویان را از برنامه ها ذکر کرد و گفت: امسال ۱۷ هزار و۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان در استان ایجاد می شود.(ادامه)
استاندار : عقب ماندن نوشهر از قطار توسعه/ دنبال کوچک شدن مازندران نباشیم
استاندار مازندران با بیان اینکه نوشهر هنوز از قطار توسعه عقب مانده است، راه اندازی جاده دسترسی نوشهر - کجور را از مهمترین برنامه ها بیان کرد.(ادامه)
انتصاب سرپرست هیات فوتبال قائمشهر
محمدرضا رامشگر به عنوان سرپرست هیات فوتبال قائمشهر منصوب شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
 عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان باید نمایندگانی را که در انتصاب مدیران اجرایی دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند. شورای نگهبان نمایندگانی که در انتصابات دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان باید نمایندگانی را که در انتصاب مدیران اجرایی دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دکتر وحید آرایی به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.

انتصاب دکتر وحید آرایی بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد
شمال نیوز : با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دکتر وحید آرایی به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد. (ادامه)
علیرضا زاهدیان مدیرعامل پارس خودرو سومین خودرو ساز بزرگ کشور دیشب بازداشت شد. مدیرعامل یکی از خودروسازی ها بازداشت شد
علیرضا زاهدیان مدیرعامل پارس خودرو سومین خودرو ساز بزرگ کشور دیشب بازداشت شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.