.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
یک انتصاب جدید در وزارت صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «محمدمجید فولادگر» را به‌‌‌عنوان معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار این وزارتخانه منصوب و معرفی کرد.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
کودتاچیان نیجر از انتصاب «لمینه زینا علی ماهمان» اقتصاددان و وزیر سابق دارایی به عنوان نخست وزیر این کشور پس از کودتای نظامی خبر دادند. کودتاچیان نیجر نخست وزیر جدید منصوب کردند
کودتاچیان نیجر از انتصاب «لمینه زینا علی ماهمان» اقتصاددان و وزیر سابق دارایی به عنوان نخست وزیر این کشور پس از کودتای نظامی خبر دادند.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام‌ منتظری از دادستانی کنار رفت و رئیس دیوان عالی کشور شد. حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد نیز جایگزین او در دادستانی کل کشور شد. حجت‌الاسلام‌ منتظری به دیوان عالی کشور رفت/ حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد دادستان کل کشور شد
با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام‌ منتظری از دادستانی کنار رفت و رئیس دیوان عالی کشور شد. حجت‌الاسلام موحدی‌آزاد نیز جایگزین او در دادستانی کل کشور شد.(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ... واکنش عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبری به ادعاها درباره موسوی‌ خوئینی‌ها | حکم رهبر انقلاب و واکنش موسوی‌ خوئینی‌ها چه بود؟
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعاها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت ...(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
شمال نیوز:
 با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی  وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ... بازداشت کارمند استانداری؟ | واکنش دادستان مرکز استان
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ...(ادامه)
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. احتمال خداحافظی مرتضوی‌مقدم از دیوان عالی کشور/ دادستان کل کشور در یک قدمی ریاست دیوان عالی؟!
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. (ادامه)
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود. طالبان شرکت زنان در کنکور سراسری را ممنوع کرد
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.(ادامه)
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود. کسانی‎که چند دوره ردصلاحیت شده‌اند منتظر تائید صلاحیت نباشند
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد. دستور اژه‌ای برای بازبینی حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم.

در این دوره دخالت و اخلال نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها بسیار فراوان دیده شد
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم. (ادامه)
اطلاعات آنلاین نوشت:سخنگوی دولت تلویحا از احتمال برکناری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد. احتمال برکناری معاون رئیسی قوت گرفت
اطلاعات آنلاین نوشت:سخنگوی دولت تلویحا از احتمال برکناری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.(ادامه)
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است. دیوان عدالت اداری براساس کدام مواد قانونی حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرد؟
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است.(ادامه)
سخنگوی دولت نسبت به رأی دیوان عدالت اداری درباره حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی واکنش نشان داد. واکنش سخنگوی دولت به رأی دیوان درباره لطیفی
سخنگوی دولت نسبت به رأی دیوان عدالت اداری درباره حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی واکنش نشان داد.(ادامه)
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور داد. حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور باطل شد
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور داد.(ادامه)
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟

چرخ پنجمی به نام سازمان محیط زیست
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟ (ادامه)
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند. تکذیب ابطال حکم انتصاب معاون رئیس جمهور
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند.(ادامه)
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.(ادامه)
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم / عضو سابق شورای شهر تهران سفیر ایران در فنلاند شد
به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری؛ سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. او قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.