.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد. انتصاب سرمربی جدید دریای بابل
یونس گرائیلی سرمربی دریای بابل شد.(ادامه)
همت محمدنژاد به عنوان سرپرست هیات کبدی مازندران منصوب شد. انتصاب سرپرست هیات کبدی مازندران
همت محمدنژاد به عنوان سرپرست هیات کبدی مازندران منصوب شد.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
شمال نیوز:

با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند. معاونين جديد حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري ويژه آمل معارفه شدند
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۸ دی
روزنامه‌های امروز به انتصاب سردار رادان به عنوان فرمانده فراجا و سالگرد حمله ایران به عین الاسد پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد. رئیس جمهور انتصاب سردار رادان را تبریک گفت
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان . ...
جدیدترین حکم "سعید محمد" را چه کسی امضا کرد؟
شمال نیوز: در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان . ... (ادامه)
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد. نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد.(ادامه)
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.(ادامه)
حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.

حکم فرماندهی سردار اشتری در فرا جا پایان یافت / احتمال انتصاب سردار رادان به عنوان فرمانده انتظامی کشور
حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود. (ادامه)
شنیده ها حاکی است که پس از پایان دوره هشت ساله فرماندهی سردار حسین اشتری در فراجا، احتمالاً سردار احمدرضا رادان به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی کشور منصوب می‌شود. احتمال انتصاب سردار رادان به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور
شنیده ها حاکی است که پس از پایان دوره هشت ساله فرماندهی سردار حسین اشتری در فراجا، احتمالاً سردار احمدرضا رادان به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی کشور منصوب می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۴ دی
روزنامه‌های امروز به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و انتصاب رئیس جدید دیوان محاسبات کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
۸ پیشنهاد کانون صرافان به فرزین برای مهار نوسانات ارزی
کانون صرافان ایرانیان در بیانیه ای برای برون رفت از نوسانات اخیر ارزی ۸ پیشنهاد به فرزین رئیس کل جدید بانک مرکزی ارائه کرده است.(ادامه)
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند
هنوز برخي سُفراي دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند/ برخي افرادي که در اين دولت هم انتخاب شدند در تراز اين ملت نيستند(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ... دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ...(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد . انتصاب یک مازندرانی در کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد .(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است. استیضاح وزیر بهداشت از مرز ۷۵ امضا گذشت+ محورهای استیضاح
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.(ادامه)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است. مدیران رانتی، بلای جان ورزش کشور(يادداشت)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است.(ادامه)
انتصاب سرمربی جدید پیام شهدای بابلسر
فرید قلندری هدایت تیم فوتبال پیام شهدا بابلسر را بر عهده گرفت.(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد. رئیسی حکم جدید صادر کرد
رئیس جمهور در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور را با حفظ سمت و برای مدت یکسال به عنوان رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران با حکم وزیر صمت منصوب شد . سرپرست جدید صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب شد
شمال نیوز : سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران با حکم وزیر صمت منصوب شد . (ادامه)
رئیس جمهور در اجرای مصوبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد. «خلجی» رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور شد
رئیس جمهور در اجرای مصوبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.(ادامه)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید. به من توصیه کردند روز ۱۶ آذر به دانشگاه نیایم/ صحبت‌های انتخاباتی ام درباره اینترنت یادم هست / ما گفت‌وگو را در دانشگاه مفید می‌دانیم/ دلیل محدودیت‌های اینترنتی ناامنی و اختلالی است که دشمن ایجاد کرده/در کردستان یک آقایی شکلاتی به من داد، چه کردند با این بیچاره(خبر)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند. استفانی فراپار قرار است نخستین داور زنی باشد که در یک جام جهانی فوتبال مردان داوری می‌کند. اولین داور زن جام جهانی بازی آلمان-کاستاریکا را سوت می‌زند
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند. استفانی فراپار قرار است نخستین داور زنی باشد که در یک جام جهانی فوتبال مردان داوری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
شمال نیوز: در حالی علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد که گفته میشد قرار است سید محمود حسینی پور استاندار فعلی مازندران به این سمت منصوب گردد . «استاندار تهران» هم مشخص شد + عکس
شمال نیوز: در حالی علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد که گفته میشد قرار است سید محمود حسینی پور استاندار فعلی مازندران به این سمت منصوب گردد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.