.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند. درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات اتاق بازرگانی+ متن نامه
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
کُشتی ایران به کدام سو می رود؛ انتخاب ذلیلانه !(يادداشت)
(ادامه)

بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند. رئیسی با استعفای محسن رضایی موافقت کرد/ انتصاب رضایی به دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با ماموریت های جدید
بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند.(ادامه)
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد.

رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد. واکنش تامین اجتماعی به انتصاب فامیلی در این سازمان
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
ارتقاء جایگاه ایران در سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و موثرتر شدن نقش جمهوری اسلامی در سیاستگذاری، تصمیم سازی و تصمیم گیری این سازمان‌ها، حکایت دیگری از تغییر نظم جهان و عبور از وضع موجود است / چه اتفاقی درحال رخ دادن است؟....(خبر)
(ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران طی حکمی مهندس علی جوانمرد را به عنوان مدیر کل ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران منصوب کرد . « جوانمرد » مدیر کل ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران طی حکمی مهندس علی جوانمرد را به عنوان مدیر کل ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران منصوب کرد .(ادامه)
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. (ادامه)
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد. (ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل ۱۷۶ قانون اساسی با صدور حکمی آقای علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند. انتصاب احمدیان به نمایندگی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل ۱۷۶ قانون اساسی با صدور حکمی آقای علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.(ادامه)
وزارت صنعت، معدن و تجارت انتصابات پنجاه نفره را در این وزارتخانه تکذیب کرد.

تکذیب انتصاب ۵۰ نفره در وزارت صمت
وزارت صنعت، معدن و تجارت انتصابات پنجاه نفره را در این وزارتخانه تکذیب کرد. (ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است. سفیر احتمالی ایران در عربستان کیست؟
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد . مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد .(ادامه)
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت. ۸ تغییر جدید پلیسی سردار رادان
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد. معاون اجرایی رئیس جمهور: تغییر مدیران ضعیف در استان‌ها ادامه دارد
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تغییر مدیران ضعیف و انتصاب مدیران تازه نفس و انقلابی در استان‌ها ادامه دارد.(ادامه)
رئیس شبکه بی‌بی‌سی پس از افشای رسوایی ناشی از انتصاب خود به عنوان رئیس این شبکه از سمت خود کناره‌گیری کرد. رئیس شبکه بی‌بی‌سی استعفا داد
رئیس شبکه بی‌بی‌سی پس از افشای رسوایی ناشی از انتصاب خود به عنوان رئیس این شبکه از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد. ابتلای احمدی نژاد به یک بیماری/ علت غیبت ۷ ماهه فاش شد
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود رئیس جمهور اولین گام را جهت پیشرفت اقتصادی کشور از استانداری ها آغاز کرده / یک استاندار دیگر از لوکوموتیو دولت پیاده می‌شود؟!
پس از انتقادات از استاندار کنونی برخی منابع نزدیک به دولت قویاً احتمال می‌دهند بزودی انتصاب جدیدی در استانداری انجام شود(ادامه)
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است. معرفی گزینه و اصرار بر‌ انتصاب وی توسط یک نماینده مصداق مداخله در امور اجرایی‌ است/ تخلفات نمایندگان به شورای نگهبان ارسال می‌شود
تداخل در بحث عزل و نصب مدیران موضوعی شبهه برانگیز است و بارها نسبت به ورود مستقیم تعدادی از نمایندگان مجلس تذکراتی داده شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.84 seconds.