.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد. آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد.(ادامه)
مدیر منصوب عبدالملکی، بازداشت شد
شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل پتروشیمی شیراز که توسط وزیر سابق رفاه منصوب شده بود بازداشت شده است.(ادامه)
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد. ترکیب مجمع نمایندگان اصناف مازندران در اصناف کشور مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد.(ادامه)
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. رستم قاسمی می‌رود و بذرپاش جای او را می‌گیرد ؟
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.(ادامه)
محمد رضا فروغی به عنوان رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی فریدونکنار منصوب شد. انتصاب رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی فریدونکنار
محمد رضا فروغی به عنوان رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر
جنتی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر منصوب شد.(ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند. 6 ماموریت رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند.(ادامه)
انتصاب سرپرست هیات فوتبال قائمشهر
محمدرضا بابایی به عنوان سرپرست هیات فوتبال قائمشهر انتخاب شد.(ادامه)
داوری: از عجایب دولت رئیسی؛ سپردن مناطق آزاد به کسی که از اساس با این مناطق مخالف است! + عکس
مشاور رئیس جمهور دولت نهم و دهم در توییتی به انتصاب حجت عبدالملکی به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد واکنش توییتری نشان داد.(ادامه)
 عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود. (ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است. استاندار مازندران می‌رود یا می‌ماند؟ / نماینده بابل : شایعه است !
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و .... یک سالگی حسینی پور در استانداری مازندران و چند پرسش مهم!
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و ....(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد. عباسعلی کدخدایی به سمت مشاور وزیر امور خارجه منصوب شد
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است . حسینی پور استاندار تهران می‌شود؟ + واکنش حسینی پور
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است .(ادامه)
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور شد
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد. توضیح دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران ، مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و‌ دریانوردی و‌ معاون اداری مالی و طرح و‌ توسعه اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران از جمله سوابق انزان پور طی قریب به ۲۹ سال فعالیت در سازمان بنادر و‌ دریانوردی است . مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران ، مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و‌ دریانوردی و‌ معاون اداری مالی و طرح و‌ توسعه اداره کل بنادر و‌ دریانوردی استان مازندران از جمله سوابق انزان پور طی قریب به ۲۹ سال فعالیت در سازمان بنادر و‌ دریانوردی است .(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: در خصوص اتفاقات اخیر مکرراً اعلام کرده‌ایم که صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم؛ همچنین معتقدیم که باید علل این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم و اگر به دنبال منشا مشکل نرویم دوباره تکرار می شود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است. حواشی انتصاب همسر معاون وزیر در شرکت نفت ! + سند و بازتاب
شمال نیوز: درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود. آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت / چنانچه فردی در زندان اوین هنوز با خانواده خود تماس برقرار نکرده، هر چه سریعتر مقدمات مکالمه او با خانواده‌اش فراهم شود / در قبال قضایایی نظیر اغتشاشات و یا حادثه زندان اوین نباید به صورت هیجانی و احساسی عمل کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود.(ادامه)
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است.

بررسی‌ حواشی انتصاب همسر معاون وزیر در شرکت نفت
درحالی که انتصاب همسر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به مسئولیتی جدید در شرکت ملی نفت ایران این روزها خبرساز شده، ایسنا ابعادی جدید از این انتصاب را پیگیری کرده است. (ادامه)
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت. تبریک به قالیباف برای حذف سعید محمد؟!
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی نژادیان با تأکید بر برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند، گفت: فرزند برخی از مقامات کنونی دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور هستند و دولت برای نشان حُسن نیت خود این کار از زیرمجموعه‌های خود آغاز کند. لزوم برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند / خود مدیران در گام اول از مسئولیت استعفاء دهند
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی نژادیان با تأکید بر برکناری مدیرانی که فرزندان خارج نشین دارند، گفت: فرزند برخی از مقامات کنونی دولت سیزدهم نیز در خارج از کشور هستند و دولت برای نشان حُسن نیت خود این کار از زیرمجموعه‌های خود آغاز کند.(ادامه)
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جهت شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر، در راستای انتخاب و انتصاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات ، فراخوان عمومی صادر کرد .

فراخوان انتخاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جهت شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر، در راستای انتخاب و انتصاب مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات ، فراخوان عمومی صادر کرد . (ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
مهدی عابدینی عراقی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران منصوب شد. انتصاب سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران
مهدی عابدینی عراقی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.