.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی، «حسينعلي احمدي گرجي» را به ریاست مركز بازرسي و حسابرسي داخلي آستان قدس رضوي منصوب کرد.

یک مازندرانی رئيس مركز بازرسي و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی شد
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی، «حسينعلي احمدي گرجي» را به ریاست مركز بازرسي و حسابرسي داخلي آستان قدس رضوي منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر تهران ضمن تایید خبر انتصاب فرزند معاون اجرایی رئیس جمهور، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، عنوان کرد که او دانشجوی دکتری حقوق است و با قوانین و مقررات شهرداری آشنایی دارد. انتصاب پسر معاون اجرایی رئیس جمهور به عنوان شهردار منطقه ۹ تهران
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر تهران ضمن تایید خبر انتصاب فرزند معاون اجرایی رئیس جمهور، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، عنوان کرد که او دانشجوی دکتری حقوق است و با قوانین و مقررات شهرداری آشنایی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
شمال نیوز : رمضان غلامی‌ در حالی به عنوان پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه که پیش از این عین‌الله طالبی به مدت 15 ماه در این سمت فعالیت می کرد فرماندار جدید شهرستان سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : رمضان غلامی‌ در حالی به عنوان پانزدهمین فرماندار شهرستان سوادکوه که پیش از این عین‌الله طالبی به مدت 15 ماه در این سمت فعالیت می کرد(ادامه)
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد. سرپرست اداره کل بازرسی بانک ملی ایران معرفی شد
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد.(ادامه)
طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ،سرپرست جدید معاونت پژوهش، برنامه‌ ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش و پرورش مازندران منصوب شد. انتصاب جدید در آموزش و پرورش مازندران
طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ،سرپرست جدید معاونت پژوهش، برنامه‌ ریزی و توسعه منابع اداره ‌کل آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را  در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند .... سکان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در دستان مدیری انقلابی ، متخصص و توانمند + دکتر مجید فانی کیست ؟
شمال نیوز: کارشناسان و صاحب نظران یکی از ارزشمندترین انتصابات دولت سیزدهم در استان مازندران را در حوزه صنعت ، معدن و تجارت می دانند ....(ادامه)
رئیس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهارداشت: امروز برای سروسامان دادن به نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری بر پایه عدالت هستیم / همه حوزه‌های اداری و استخدامی از جمله «جذب نیرو و بکارگیری» و «ارتقا و پرداخت‌ها»....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد.
مدیرکل جدید اطلاعات مازندران معرفی شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد. (ادامه)
سرپرست جدید محیط زیست مازندران معارفه شد
عطاالله کاویان به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران امروز معارفه شد.(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی «سید کاظم فروتن» را به سمت دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد. حکم جدید رئیسی برای پزشک معروف
رئیس جمهور در حکمی «سید کاظم فروتن» را به سمت دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد.(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
انتصاب سرپرست ورزش و جوانان فریدونکنار
مهدی عباسی بعنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. فرماندار سابق ساری، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران کشور شد
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه، گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر وزیر کشور و انتصاب وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را ..... شایعه تغییر وزیر کشور و انتصاب احمد وحیدی به دبیری شورای عالی امنیت ملی
شمال نیوز: یک منبع آگاه، گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر وزیر کشور و انتصاب وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را .....(ادامه)
شمال نیوز: امام خمینی در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ حکمی خطاب به محسن رضایی صادر کرد. موافقت امام خمینی با درخواست امنیتی مهم محسن رضایی | متن درخواست محسن رضایی
شمال نیوز: امام خمینی در چهارم فروردین ماه سال ۶۶ حکمی خطاب به محسن رضایی صادر کرد.(ادامه)

معاون سیاسی صداوسیما ۲۹ اسفند در آخرین ساعات سالی که گذشت، سرپرست شبکه خبر، سردبیر جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری، سرپرست قائم‌مقامی در امور محتوا و سردبیر کل جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری معاونت سیاسی و رئیس خبرگزاری صداوسیما را منصوب کرد. سرپرست جدید شبکه خبر معرفی شد | انتصاب‌ات جدید در معاونت سیاسی صداوسیما
معاون سیاسی صداوسیما ۲۹ اسفند در آخرین ساعات سالی که گذشت، سرپرست شبکه خبر، سردبیر جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری، سرپرست قائم‌مقامی در امور محتوا و سردبیر کل جریان‌سازی، رصد و سیاست‌گذاری معاونت سیاسی و رئیس خبرگزاری صداوسیما را منصوب کرد.(ادامه)
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود.
مدارس از ۱۴ فروردین حضوری می‌شوند
از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس کشور فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند وی خاطرنشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود. (ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر قاسم عمو عابدینی را به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بالاخره پس از ماهها انتظار برای سیاسی تریم شهر استان مازندران فرماندار تعیین شد و عصر امروز سه شنبه با برگزاری مراسم معارفه رسما آغاز بکار خواهد کرد .

فرماندار قائم شهر منصوب شد / مولائی عصر امروز معارفه می شود
شمال نیوز : بالاخره پس از ماهها انتظار برای سیاسی تریم شهر استان مازندران فرماندار تعیین شد و عصر امروز سه شنبه با برگزاری مراسم معارفه رسما آغاز بکار خواهد کرد . (ادامه)
شرکتی که در بورس هم با نماد «فملی» با سرمایه ثبتی ۴۰ هزار میلیارد تومان بزرگ ترین شرکت از نظر سرمایه ثبت شده می‌باشد. شایعه انتصاب گزینه حزب کارگزاران در شرکت مس
شرکتی که در بورس هم با نماد «فملی» با سرمایه ثبتی ۴۰ هزار میلیارد تومان بزرگ ترین شرکت از نظر سرمایه ثبت شده می‌باشد.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در حکمی امید محبی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب و معارفه شد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در حکمی امید محبی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد.(ادامه)

شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، دکتر وحید آرایی به عنوان عضو شورای اندیشه ورز صدا و سیمای مازندران منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی بعنوان عضو شورای اندیشه ورز صدا و سیمای مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، دکتر وحید آرایی به عنوان عضو شورای اندیشه ورز صدا و سیمای مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید. فرماندار نور هم منصوب شد / توکلی جایگزین شادمان
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید.(ادامه)
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛ در حکمی  رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران " را منصوب کرد. انتصاب رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مازندران
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم؛ در حکمی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران " را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران، سرپرست جدید فرمانداری  ویژه شهرستان بابل منصوب شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد/ معارفه عصر امروز
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران، سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد. انتصاب سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا
شمال نیوز : نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.(ادامه)
شمال نیوز: شاهین کلانتری سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورای شهر شد . انتخاب سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورا
شمال نیوز: شاهین کلانتری سومین شهردار منتخب بابل در دوره ششم شورای شهر شد .(ادامه)
رؤسای جدید پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی کل و فرمانده دانشگاه تربیت افسری علوم انتظامی امین با حکم فرمانده کل انتظامی منصوب شدند. تغییرات در ناجا کلید خورد | ۳ انتصاب جدید در رده فرماندهان
رؤسای جدید پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی کل و فرمانده دانشگاه تربیت افسری علوم انتظامی امین با حکم فرمانده کل انتظامی منصوب شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.