.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر احمدی نژادی از صداوسیما رفت
«حسن خجسته» پس از ۳ دهه حضور امروز با این سازمان خداحافظی کرد و حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم نیز با ادغام دوباره معاونت امور مجلس و استان‌ها، به این معاونت بازگشت.(ادامه)
انتقاد وزیر دادگستری از صدا و سیما
وزیر دادگستری گفت: اگر امروزه جلوی اسراف‌ها و فعالیت‌های بدون کارشناسی را بگیریم 80 درصد تحریم را دور زده‌ایم و سلاح تحریم را مصرف‌گرایی، موازی‌کاری و ضعف‌های اجرایی تیز کرده است.(ادامه)
روحانی وارد مجلس شد/لجبازی برای دولت مناسب نیست
(ادامه)
فروش تابلوی «روحانی»+عکس
تابلوهای منقّش به تصویر روحانی که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بیستم مطبوعات پیام هایی را روی آن برای روحانی نوشتند، برای فروش به نفع نیازمندان به سازمان بهزیستی اهدا کرد.(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
توضیح درباره خبر بازداشت یک مقام دولتی
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که شنیده شده مدیرکل حقوقی وزارت نیرو در پرونده موسوم به وکیل 32 میلیاردی بازداشت شده است، گفت: هر خبری که باشد توسط مقامات قضایی در وقت خودش به اطلاع عموم خواهد رسید. (ادامه)
حاشیه مراسم ترحیم آیت الله مهدوی کنی
مراسم ختم آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق(ع) با حاشیه های سیاسی همراه بود که می توان به روزهای کاری وزیر سابق اطلاعات، معاون اول احمدی نژاد و قهر عکاس های خبری اشاره کرد.(ادامه)
مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی+تصاویر
(ادامه)
عکس/ غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی
مراسم تغسیل و تکفین آیت‌الله مهدوی کنی صبح امروز توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز:  پیش از آن که ۵ سال دوم عزت الله ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما به پایان برسد، گمانه زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی او آغاز شده بود.


چه کسی جانشین ضرغامی‌می‌شود؟+ ۹ گزینه مطرح برای ریاست رسانه ملی
شمال نیوز: پیش از آن که ۵ سال دوم عزت الله ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما به پایان برسد، گمانه زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی او آغاز شده بود. (ادامه)
«ریحانه جباری» فردا اعدام می شود؟
فردا فرصت ده روزه به ریحانه جباری به پایان می رسد. فرصتی که دوشنبه هفته گذشته به او داده شد و اگر نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند فردا صبح باید پای چوبه برود. هفت سال از این جنایت می گذرد و در این مدت واکنش های بسیاری نسبت به ادعاهای قاتل در دفاع از خودش مطرح شده است. (ادامه)
منشأ مشکلات کشور از نظر وزیر دادگستری
(ادامه)
شمال نیوز: آخرین نمونه این رفتار اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری 92 خود را نشان داد و نامزدهای مکلای این جریان بدون توجه به توصیه بزرگان در انتخابات شرکت کردند تا ولایتی، قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی و حداد عادل با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شوند و نتیجه‌ای جز سمفونی وحدت اصولگرایان در انتظار یک «رهبر» جدید
شمال نیوز: آخرین نمونه این رفتار اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری 92 خود را نشان داد و نامزدهای مکلای این جریان بدون توجه به توصیه بزرگان در انتخابات شرکت کردند تا ولایتی، قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی و حداد عادل با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شوند و نتیجه‌ای جز (ادامه)
واکنش پورمحمدی به فیلتر واتس‌آپ و وایبر
وزیر دادگستری در واکنش به فیلتر واتس‌آپ و وایبر گفت: طبق ضوابط در حال اجرا و رعایت قانون هستیم.(ادامه)
مریلا زارعی سکوتش را شکست
(ادامه)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است.... روحانی در معرفی وزیر علوم به مجلس، مسیر احمدی‌نژاد را می‌رود؟ (خبر)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است....(ادامه)
مروری بر دلایل عجیب 10 برکناری جنجالی در دولت‌ احمدی‌نژاد
برکناری وزرا و برخی معاونان دولت احمدی نژاد به مثابه بسیاری دیگر از اقدامات وی جنجالی و پرحاشیه بود.(ادامه)
کدام وزیر بابک زنجانی را تأیید کرد؟
(ادامه)
باز هم کشف یک استعداد درخشان در سیستم بانکی! + سند
درحالیکه برخی اشتباهاً معتقدند این پست به خاطر توصیه پورمحمدی به صفدر حسینی بوده ، منابع مطلع این ادعا را تکذیب می کنند و حتی می گویند ، این اتفاق، هیچ ارتباطی به «اعطای امتیاز صرافی با شرایط بسیار ویژه» در سال 89 (اوج روزهای افزایش قیمت دلار)، از سوی پورمحمدی به ایشان ندارد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
روایت سیف از بابک زنجانی تا جمشید بسم‌الله
(ادامه)
دهمین نمایشگاه صحیفه سبز مازندران درمصلای جمعه بابل افتتاح شد
(ادامه)
تبلیغات برنج خارجی بررسی می‌شود
(ادامه)
وزیر دادگستری در ساری: پرهیز از کارهای ظاهرسازانه مهمترین ویژگی دولت
(ادامه)
واکنش پورمحمدی به استیضاح فرجی دانا
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر دادگستری فردا (پنج شنبه) جهت شرکت در چند برنامه اداری و مردمی به مازندران سفر می‌کند. وزیر دادگستری به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: وزیر دادگستری فردا (پنج شنبه) جهت شرکت در چند برنامه اداری و مردمی به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
سفر وزیر دادگستری به مازندران+برنامه ها
(ادامه)
تشریح روند پرونده قضایی میلیاردر نفتی
(ادامه)
واکنش پورمحمدی به ممنوع‌ التصویری خاتمی
(ادامه)
نصف کابینه این هفته به مجلس می‌رود
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.