.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود.

چهار دلیلی که به نایب رئیسی مطهری پایان داد
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. .... ماجرای قهر ناطق نوری از افطاری باهنر چه بود ؟
شمال نیوز : بحث دیگری که در نخستین روز هفته از دید رسانه‌ها غافل نماند، افطاری پرحاشیه محمدرضا باهنر بود. ....(ادامه)
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است. دورخیز اصولگرایان برای رسیدن به بهارستان و پاستور
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است.(ادامه)
افزایش قطعی حقوق‌ها در سال ۹۸ چقدر است + جدول
با توجه به تایید مصوبه مجلس درباره شیوه افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان توسط شورای نگهبان، محاسبات صورت گرفته میزان افزایش قطعی آنها را نشان می دهد. (ادامه)
میزان دقیق افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸ +جدول
اگر مصوبه اخیر مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت اجرایی شود، میزان دقیق افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸ چقدر خواهد بود؟(ادامه)
شمال نیوز :  ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند..... روحانی منتقد و پرحاشیه مازندرانی از رئیس جمهور حکم گرفت
شمال نیوز : ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند.....(ادامه)
انتخاب ۴ استاندار در جلسه امروز هیات دولت
استانداران جدید استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و مازندران در جلسه امروز هیات وزیران انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... « دژپسند » و « محسنی » ؛ دو وزیر مازندرانی پیشنهادی اقتصاد و کار
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... (ادامه)
چهلم قائم‌مقام شورای نگهبان برگزار شد
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم محمدرضا علیزاده با حضور شخصیت‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
شاید بازی ایران و اسپانیا پخش نشود!
(ادامه)

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد. ثروت‌های هنگفت برخی مسئولان باید مورد بازخواست قرار گیرد/ محاکمه بسیاری از مفسدان باید علنی باشد/ واکنش به کم عقل خواندن منتقدان دولت توسط
سخنگوی دستگاه قضا گفت: ما به شدت دنبال این هستیم که دادگاه علنی برگزار و پخش شود و این به نفع مردم و همه است. این کار به نفع قاضی هم هست زیرا سعی می‌کند حکمش استحکام بیشتری داشته باشد.(ادامه)
مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی+ تصاویر
مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور رییس‌جمهور، رییس مجلس و برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی در مدرسه عالی مطهری برگزار شد. (ادامه)
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند. «غلامی» پانزدهمین وزیر علوم/ سکانداران ۴۰ سال گذشته آموزش عالی چه کسانی بودند؟
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
 برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند.


سرنوشت بازماندگان از دولت دوازدهم؛ از طیب‎نیا تا پورمحمدی / بازگشت برخی وزرا به فضای آکادمیک؛ حضور برخی در مجمع تشخیص، قوه قضاییه و شهرداری (خبر)
برخی اعضای کابینه یازدهم نتوانستند با روحانی به دولت دوم او راه پیدا کنند. از 18 وزیر، 9 نفر (ظریف، علوی، رحمانی‎فضلی، ربیعی، حجتی، قاضی‎زاده‎هاشمی، آخوندی، زنگنه و سلطانی‎فر) توانستند چهار سال دیگر سکان وزارت را در دست بگیرند. (ادامه)
مقایسه «رای اعتماد» دو مجلس به دو دولت روحانی
در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم در 24 مرداد 92، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست.(ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر دادگستری اعلام کردند که در دولت بعدی روحانی حضور ندارند.

مجید انصاری و مصطفی پورمحمدی: در دولت بعدی روحانی حضور نداریم
شمال نیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر دادگستری اعلام کردند که در دولت بعدی روحانی حضور ندارند. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
توضیحات اژه‌ای درباره محموله پوشاک دختر وزیر
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده واردات پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
جزئیاتی از مشورت روحانی با رهبرانقلاب برای کاندیداتوری
(ادامه)
جزئیات مراسم چهلم آیت الله هاشمی
(ادامه)
حضور مسئولان عالی کشوری در تشییع شهدای آتش نشان
مسئولان عالی نظام نیز همراه با مردم، در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حضور دارند.(ادامه)
آیا هاشمی رفسنجانی پسرانش را نزد صدام حسین و جرج بوش پدر فرستاده بود؟
(ادامه)
پورمحمدی: تلاش شده ناطق‌نوری به جامعه روحانیت برگردد
جامعه روحانیت جایگاه و نقش آفرینی اش روشن است|وزنه های سیاسی با تغییر و تحولات جا به جا نمی شوند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.