.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)

نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است. گزینه‌های احتمالی رئیسی برای وزارت اطلاعات + اسامی
نام‌های کابینه آیت الله رئیسی یکی یکی در حال تکمیل است. نام‌هایی که هنوز نه تایید شده و نه تکذیب. چهره‌هایی که برخی احتمال وزارت در آنها بیشتر است و برخی کمتر. اما اینکه چه کسی به عنوان گزینه‌ی رئیس جمهور منتخب در مقام وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد، جای سوال است.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
افشاگری جدید علیه احمدی نژاد/ چه کسی جلوی تصمیم اشتباه رئیس جمهور سابق ایستاد؟
(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
سه گزینه برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی
در میان اسامی مطرح شده برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی، نام یک چهره از جامعه روحانیت مبارز به چشم می‌خورد.(ادامه)
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند. کدام نمایندگان مجلس ممکن است به کابینه رئیسی بپیوندند؟
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند.(ادامه)
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل جدید بانک مرکزی با حکم رئیس جمهور منصوب شد/ رؤسای كل بانک مرکزی چه کسانی بوده اند؟
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد. (ادامه)

 آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً .... نامه سرگشاده مصطفی پورمحمدی درباره بیانات رهبر انقلاب: فراز کلام آخر رهبری، غم نهفته سالیان بود
آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً ....(ادامه)
درحالیکه طی دو سال اخیر، دو معاون نوبخت، یعنی دژپسند بعنوان وزیر اقتصاد و نمکی بعنوان وزیر بهداشت انتخاب شده‌اند، باشگاه خبرنگاران گزارش داد که حمید پورمحمدی، سومین معاون نوبخت نیز رییس کل بانک مرکزی شد. همتی برکنار شد؛ باز هم معاون نوبخت، رییس کل شد
درحالیکه طی دو سال اخیر، دو معاون نوبخت، یعنی دژپسند بعنوان وزیر اقتصاد و نمکی بعنوان وزیر بهداشت انتخاب شده‌اند، باشگاه خبرنگاران گزارش داد که حمید پورمحمدی، سومین معاون نوبخت نیز رییس کل بانک مرکزی شد.(ادامه)
اولویت جامعه روحانیت در انتخابات، رئیسی است
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت این جامعه و دبیرکل آن (حجت‌الاسلام پورمحمدی) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، آیت‌الله رئیسی است.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
نحوه افزايش حقوق كاركنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نوبخت با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری براساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام می شود ادامه داد: این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.(ادامه)
میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده
معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه ۱۴۰۰ فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده مشخص شد
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: برای حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده، ۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده است.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
ظریف حتی با حضور بایدن در کاخ سفید و اثرات مثبت این حضور در تقویت موضع او، با سه چالش مهم و اساسی برای رسیدن به پاستور مواجه است.

 
بایدن کلید پاستور را به ظریف می‌دهد؟(يادداشت)
ظریف حتی با حضور بایدن در کاخ سفید و اثرات مثبت این حضور در تقویت موضع او، با سه چالش مهم و اساسی برای رسیدن به پاستور مواجه است. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
عکس/ علی دایی و پروین در جشن عید غدیر
مراسم جشن عید غدیر صبح روز یکشنبه (۱۹ مرداد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و مقامات قضایی به منظور تقدیر از چهره‌های مردمی، ورزشی و هنری همچون علی اصغر پورمحمدی، علی پروین، محمدرضا طالقانی و علی دایی که در حل و فصل پرونده‌های قصاص، نزاع و خانوادگی نقش داشتند، تقدیر بعمل آمد.(ادامه)
شمال نیوز: محسن پورمحمدی، پسر قمی که در ۱۷ سالگی عنوان چاق‌ترین پسر ایران را داشت در ۲۹ سالگی از دنیا رفت. چاق‌ترین پسر ایران در قم درگذشت+تصاویر
شمال نیوز: محسن پورمحمدی، پسر قمی که در ۱۷ سالگی عنوان چاق‌ترین پسر ایران را داشت در ۲۹ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. .... حق‌التدریسی‌ها را دریابید / مثل معلمان رسمی برخورد شود
شمال نیوز : به دنبال بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اواسط اسفندماه براساس ششمین مصوبه خود، دستور تعطیلی مدارس را تا پایان سال ۹۸ اعلام کرد. ....(ادامه)
تصاویر| چاق ترین پسر ایران درگذشت
(ادامه)
علی دایی عضو هیئت رئیسه فدراسیون شد
آقای گل فوتبال جهان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی منصوب شد.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)

با لحاظ کردن این موضوع که دور‌ه‌های مدیریت در سازمان صداوسیما پنج ساله در نظر گرفته شده و در نظر گرفتن اینکه علی عسگری تکمیل کننده و پیش‌برنده دوره پنج ساله‌ای بود که با سرافراز ... حسینی جای علی عسگری به اتاق ریاست سازمان صداوسیما می‌رود؟
با لحاظ کردن این موضوع که دور‌ه‌های مدیریت در سازمان صداوسیما پنج ساله در نظر گرفته شده و در نظر گرفتن اینکه علی عسگری تکمیل کننده و پیش‌برنده دوره پنج ساله‌ای بود که با سرافراز ...(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسی گفت: در مجلس دهم افراد قوی زیاد بود اما یک فراکسیون اکثریت نداشت. ۸۰ درصد نمایندگان مجلس دهم دوباره انتخاب نمی‌شوند
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسی گفت: در مجلس دهم افراد قوی زیاد بود اما یک فراکسیون اکثریت نداشت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین و منفی می‌کوشد تا دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا تحریم‌ها و فشار‌های بسیاری را علیه کشورمان در نظر گرفتند..... پور محمدی : دستاورد‌های انقلاب نباید با سلیقه‌های سیاسی درگیر شود
شمال نیوز : حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین و منفی می‌کوشد تا دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا تحریم‌ها و فشار‌های بسیاری را علیه کشورمان در نظر گرفتند.....(ادامه)
قبول نکردم و گفتم می‌ترسم باشم و خدای نکرده تصمیمی در جهت آنجا بگیرم. حذف کردم. بحث خانمم که گفتید، اگر نمی‌پرسیدید شاید بهتر بود، چون نمی‌خواهم تعریف از خودمان کنیم. مأموریتی به ما داده شد، حالا اجازه دهید جزئیات را نگویم. برای اینکه دختر‌های ما آواره شهر‌های دیگر نشوند مخصوصا در تهران که خدای ناکرده دچار فساد نشوند، چند تا غیرانتفاعی دخترانه زده شد. احمدی‌نژاد تصمیم گرفته بود فیلم جنجالی را پخش کند
قبول نکردم و گفتم می‌ترسم باشم و خدای نکرده تصمیمی در جهت آنجا بگیرم. حذف کردم. بحث خانمم که گفتید، اگر نمی‌پرسیدید شاید بهتر بود، چون نمی‌خواهم تعریف از خودمان کنیم. مأموریتی به ما داده شد، حالا اجازه دهید جزئیات را نگویم. برای اینکه دختر‌های ما آواره شهر‌های دیگر نشوند مخصوصا در تهران که خدای ناکرده دچار فساد نشوند، چند تا غیرانتفاعی دخترانه زده شد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود..... پورمحمدی: اگر مجلس یازدهم مانند مجلس دهم باشد مردم خسارت خواهند دید
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.