.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانبازی که علیخانی را واداربه معذرت‎خواهی کرد
برنامه شب گذشته ماه عسل که از چند جانباز دوران دفاع مقدس دعوت کرده بود به مباحث مختلفی از جمله معذرت خواهی احسان علیخانی برای دعوت پزر در برنامه اش پرداخت.(ادامه)
علیخانی رقم دستمزدش را اعلام کرد
(ادامه)
یک مدیر ارشد بانک سپه بازداشت شد
(ادامه)
اعتراض رئیس صدا و سیما به «شمعدونی»
رییس رسانه ملی در تذکری به معاونت سیما درخصوص پخش یک سریال توهین آمیز به خانواده ایرانی خواستار ارایه توضیحات وی شد. (ادامه)
بابک زنجانی اعدام می شود؟
وزیر دادگستری، چند روز پیش از «اعدام بابک زنجانی» سخن گفت. گویی برخی عقیده بر این دارند که این متهم فساد اقتصادی باید اعدام شود. او البته تاکید کرد که اعدام او چاره کار نیست و پول دولت با اعدام او باز نمی گرد فقط پرونده ممکن است بسته شود. (ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
ادعای عجیب و بزرگ وزیر دادگستری از میزان فساد در دولت یازدهم!
عزم دولت برای مبارزه با فساد جدی است و در 20 ماه گذشته هیچگونه فساد بزرگی در کشور رخ نداده است.(ادامه)
علی پورمحمدی برندسازی؛ کلید گمشده توسعه تولید داخل(ديدگاه)
علی پورمحمدی(ادامه)
اتمام حجت پورمحمدی با رییس جدید تعزیرات حکومتی
وزیر دادگستری خطاب به رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی گفت: انتظار جدی من این است که سال آینده رتبه کسب و کار جمهوری اسلامی ارتقا یابد و در غیر این صورت شما را مسوول می دانیم.(ادامه)
استعفای رییس سازمان تعزیرات برای شرکت در انتخابات مجلس
علیرضا جمشیدی، با حکمی از سوی مصطفی پورمحمدی به سمت معاون وزیر دادگستری و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد. (ادامه)
وزیر دادگستری: پول کثیف در انتخابات مجلس
وزیر دادگستری به ورود پول های کثیف به انتخابات ها در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشورمان قوانین شفاف و روشنی برای مشخص بودن هزینه های انتخابات نداریم. (ادامه)
تفاوت روحانی و احمدی نژاد از نگاه پورمحمدی
(ادامه)
وزیرکشور: بافرمانداران سابق اتمام حجت کردم
(ادامه)
پیکر همسر آیت‌الله جنتی تشییع شد
(ادامه)
جوانی کردن و چگونه جوانی کردن سوالاتی است که سیاستمداران و فعالان سیاسی به آن پاسخ داده‌اند.
سیاستمدارن ایرانی جوانی خود را چگونه سپری کردند؟
جوانی کردن و چگونه جوانی کردن سوالاتی است که سیاستمداران و فعالان سیاسی به آن پاسخ داده‌اند. (ادامه)
ردپای رانت‌خواری در زمین‌های شمال
اراضی شمال کشور به دلیل ارزش افزوده و قیمت بالا جزو اراضی مرغوب هستند. هر زمین و اراضی اطراف آن ارزش بالایی برای مالک دارد و از آنجایی که مالک طبق قانون تا حدود 10درصد حق تملک بر این اراضی اطراف ملک خود را دارد این زمینه‌ساز دخل و تصرف‌های قانونی و غیرقانونی زیادی در این اراضی شده است(ادامه)
توضیح درباره حکم معاون اول احمدی‌ نژاد
(ادامه)
زمان پخش مجدد سریال جنجالی تلویزیون
کمال تبریزی درباره پخش سریال «سرزمین کهن» در پاییز و جزییات روند تولید فاز بعدی این اثر گفت: طی جلساتی که با آقای پورمحمدی داشتیم قرار شد پخش سریال «سرزمین کهن» به فصل پاییز برسد.(ادامه)
شمال نیوز: اخبار مربوط به فساد اقتصادی این روزها در رسانه های کشور بسیار یافت می شود و این امر هم خوب است و هم بد. خوب است چرا که باعث رونمایی مفسدان اقتصادی و بد است چون نشان دهنده زیاد شدن فساد در جامعه است
پیچ و خم های پرونده های فساد اقتصادی بابک زنجانی پای 4 وزیر را به بهارستان باز کرد
شمال نیوز: اخبار مربوط به فساد اقتصادی این روزها در رسانه های کشور بسیار یافت می شود و این امر هم خوب است و هم بد. خوب است چرا که باعث رونمایی مفسدان اقتصادی و بد است چون نشان دهنده زیاد شدن فساد در جامعه است (ادامه)
درآمدسالیانه مفسدان‌اقتصادی
(ادامه)
اولین زن در معاونت سیاسی؟!
روز پنجشنبه شایعه‌ای شنیده شد: «قرار است یک خانم بر کرسی معاونت سیاسی وزارت کشور تکیه بزند» درباره نام او خبری به بیرون درز پیدا نکرد(ادامه)
شهرام لاسمی گفت که از شنیدن خبر فوتش شوکه شده است. او در عین حال اینچنین گفت که «بد نیست گاهی خبر درگذشتمان را بشنویم». قلقلی از شنیدن خبر فوتش شوکه شد!
شهرام لاسمی گفت که از شنیدن خبر فوتش شوکه شده است. او در عین حال اینچنین گفت که «بد نیست گاهی خبر درگذشتمان را بشنویم».(ادامه)
شمال نیوز: 
در یک سالی که از بازداشت زنجانی می گذرد مطالب متعددی بر سر زبان ها افتاد که مهمترین آنها بازداشت در سلول ۱۲ متری، داشتن ۳ شناسنامه، معامله ۸ هزار میلیاردی صوری، رسیدن... نگهداری در سلول 12 متری/ داشتن 3 شناسنامه/ تمدید قرار بازداشت/ معامله 8 هزار میلیاردی صوری/ اموالی که به وزارت نفت رسید/ شرط آقای دادستان برای آز(خبر)
شمال نیوز: در یک سالی که از بازداشت زنجانی می گذرد مطالب متعددی بر سر زبان ها افتاد که مهمترین آنها بازداشت در سلول ۱۲ متری، داشتن ۳ شناسنامه، معامله ۸ هزار میلیاردی صوری، رسیدن...(ادامه)
جزییات جدید از اختلاس 12 هزار میلیاردی
وزیر دادگستری گفت: «تمام سوءاستفاده‌هایی که در پرونده 12 هزار میلیاردی انجام شد، خوشبختانه پس گرفته شده و خسارتی به مردم و بیت‌المال وارد نشده است.»(ادامه)
معاون وزیر دادگستری استعفا داد
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر دادگستری از سوء استفاده 70 میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.
پورمحمدی: فساد مالی یکی از مشکلات اصلی کشور است/اصلاح فسادمالی باید از درون دولت شروع شود
شمال نیوز: وزیر دادگستری از سوء استفاده 70 میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است. (ادامه)
تصاویر/ یادواره شهدای روستای ازباران فريدونكنار با حضور وزير دادگستري
شمال نیوز: یادواره سرداران و 43 شهید روستای ازباران شهرستان فریدونکنار با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران ، حجت الاسلام تقوي فرد رئیس کل دادگستری مازندران ، نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي و دیگر مسوولان محلی در حسینیه روستای ازباران برگزار شد.(ادامه)
پورمحمدی: پرونده کرسنت سیاسی نیست
وزیر دادگستری گفت: پرونده کرسنت سیاسی نیست، بلکه فنی و تکنیکی است که باید مسئولان تلاش کنند تا گیرهای آن را بر طرف کنند.(ادامه)
وی ادامه داد: مراقب باشیم به بهانه آزادی، دینداری و به بهانه دینداری؛ آزادی های مشروع مخدوش نشوذ و به بهانه آزادی، استقلال سیاسی از بین نرود.
سیدحسن خمینی:هاشمی کم کسی نیست
وی ادامه داد: مراقب باشیم به بهانه آزادی، دینداری و به بهانه دینداری؛ آزادی های مشروع مخدوش نشوذ و به بهانه آزادی، استقلال سیاسی از بین نرود. (ادامه)
مجریانی که ممنوع‌التصویر شدند +تصاویر
مجریان زیادی در دوران ضرغامی ممنوع التصویر شدند، آنها که بودند و سرنوشت شان چه خواهد شد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.