.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یک هفته بعد از انتشار برخی خبرهای غیر رسمی مبنی بر لغو حکم اعدام بابک زنجانی، امروز اعلام شد که دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرده است.
مُهر تأیید «دیوان عالی» بر حکم اعدام بابک زنجانی
شمال نیوز: یک هفته بعد از انتشار برخی خبرهای غیر رسمی مبنی بر لغو حکم اعدام بابک زنجانی، امروز اعلام شد که دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرده است. (ادامه)
رییس جمهوری در پاسخ به نامه دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران و نائب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص لغو برنامه سخنرانی وی در روز اربعین حسینی در مشهد مقدس بدنبال اقدامات دادستانی این شهر، دستوراتی را خطاب به وزرای کشور و دادگستری صادرکرد. روحانی به نامه علی مطهری پاسخ داد(خبر)
رییس جمهوری در پاسخ به نامه دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران و نائب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص لغو برنامه سخنرانی وی در روز اربعین حسینی در مشهد مقدس بدنبال اقدامات دادستانی این شهر، دستوراتی را خطاب به وزرای کشور و دادگستری صادرکرد.(ادامه)
حجت الاسلام پور محمدی درگذشت
(ادامه)
گزارش تصویری: تشییع پیکر حجت الاسلام شجونی
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام جعفر شجونی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و جمعیت مؤتلفه اسلامی روز دوشنبه یا حضور اقشار مختلف مردم و شخصیت های سیاسی از جمله آیت الله موحدی کرمانی، حجت الاسلام پورمحمدی و حجت الاسلام ناطق نوری در مسجد هدایت خیابان پاسداران برگزار شد.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
قائم مقام شبکه سه منصوب شد +عکس
علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما در حکمی جعفر عبدالملکی را به سمت قائم مقام مدیریت شبکه سه سیما منصوب کرد.(ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
معاوضه هما هودفر با خاوري؟
(ادامه)
فعالیت انتخاباتی اصولگراها آغاز شد
(ادامه)
محسن مهدی پور تعطیلات تابستانی مجلس و کارهای زمین مانده(يادداشت)
محسن مهدی پور(ادامه)
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این روزها از زبان بعضی از بازیگران که از صحنه به دور مانده اند و پیشنهاد بازی نداشته اند، شنیده می شود. (ادامه)
درخواست عزل مطهری از نایب رئیسی مجلس
عضو فراکسیون ولایت مجلس جزئیات دو محور شکایت از مطهری را تشریح کرده و از درخواست نمایندگان برای برکناری نایب رئیس مجلس خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : وی که صدای بلندی دارد در مخالفت با یک فوریت طرح محاکمه علنی مفسدان اقتصادی برای اینکه به حمایت از این افراد متهم نشود، سخنش را با این شعار شروع کرد: «مرگ بر مفسدین، مرگ بر اخلالگران اقتصادی...»....

روزی که لاریجانی با تذکر نماینده مازنی احساس پیری کرد
شمال نیوز : وی که صدای بلندی دارد در مخالفت با یک فوریت طرح محاکمه علنی مفسدان اقتصادی برای اینکه به حمایت از این افراد متهم نشود، سخنش را با این شعار شروع کرد: «مرگ بر مفسدین، مرگ بر اخلالگران اقتصادی...».... (ادامه)
شعار «مرگ بر منافق» علیه مطهری در مجلس
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با فریادهایی در جلسه علنی امروز مجلس نسبت به نامه روز گذشته علی مطهری درباره اعدام‌های سال 67 اعتراض کرد. (ادامه)
نامه مطهری به پورمحمدی درباره نوار آیت‌الله منتظری
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری درباره اظهارات اخیر وی در خصوص فایل صوتی آیت الله منتظری بر لزوم ارائه توضیحاتی در زمینه شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.(ادامه)
تذکر 8نماینده به پورمحمدی درباره مهدی هاشمی
۸ تن از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی به حجت‌الاسلام پورمحمدی، خواستار عدم آزادی فرزند هاشمی‌رفسنجانی از زندان شدند. (ادامه)
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود. چراغ راهنمای روحانی در بهار 96 به کدام سو روشن می‌شود؟
شمال نیوز: روحانی می‌خواهد هر دو جناح را داشته باشد و با رایی بیشتر نسبت به خرداد 92 بازهم راهی پاستور و نهاد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
واکنش وزیر دادگستری به اتهامات علیه فریدون
وزیر دادگستری در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر دست داشتن برادر رئیس‌جمهور در فساد بانکی، گفت: مدعیان باید دلیل بیاورند و اگر تخلفی صورت گرفته مستند شود تا در مراجع رسمی مورد بررسی قرار گیرد.(ادامه)
کدام اصول‌گرایان حامی روحانی هستند؟
حسن روحانی برخلاف چهار سال گذشته امروز حامیان جدی در جریان اصول‌گرایی دارد. حامیانی که می‌شود آنها را به چند دسته تقسیم کرد. (ادامه)
پورمحمدی مدیر شبکه 3 شد
مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی سکان شبکه سه سیما را بار دیگر به پورمحمدی سپرد.(ادامه)
«میرباقری» معاون سیما شد
دکتر عبدالعلی علی‌عسکری - رییس سازمان صداوسیما - در حکمی دکتر مرتضی میرباقری را به عنوان معاون سیما انتخاب کرد.(ادامه)
انتصاب مدیر کل تامین برنامه های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما
طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما، محمدمهدی یادگاری به عنوان «مدیر کل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما» منصوب شد.(ادامه)
چه کسانی به پیشواز رئیس جدید صداوسیما آمدند؟ +تصاویر
آمدن «عبدالعلی علی‌عسکری» به صداوسیما و برگزاری مراسم معارفه او خالی از حواشی نبود.(ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
به بازیگری که ازدواج می کند، دیگر کار نمی دهند
بازیگر"دوشیزه" گفت: امروز از دفتر پورمحمدی با من تماس گرفتند که به همراه جمعی از بانوانی که این نامه را امضا کرده اند به دفتر او برویم البته هنوز نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.(ادامه)
مدیران مشترک احمدی نژاد و روحانی
خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند. اما جالب است بدانید مدیران مشترک زیادی میان آنها وجود دارد! (ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
مراسم ترحیم مادر همسر رییس جمهور در تهران آغاز شد
مراسم ترحیم مادر همسر رییس جمهور در مسجد نور میدان فاطمی آغاز شد.(ادامه)
شرط تغییر حکم اعدام «بابک زنجانی»
وزیر دادگستری گفت: اگر بابک زنجانی همکاری کند، در حکمش تاثیرگذار است؛ حرف، شعار و شماره حساب دادن و خواستن یعنی کلاهبرداری جدید. (ادامه)
پیکر آیت‌الله واعظ طبسی در جوار بارگاه امام رضا (ع) آرام گرفت
همزمان با اذان ظهر پیکر آیت‌الله واعظ طبسی در جوار بارگاه امام رضا(ع) آرام گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.