.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. 
3 منتخب اختصاصی جامعه مدرسین و 16 منتخب اختصاصی خبرگان مردم(خبر)
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. (ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد. اسامی کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» در سراسر کشور
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد.(ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
نامزدهای اعتدالیون برای خبرگان+اسامی
نامزدهای مورد حمایت ائتلاف بزرگ اعتدالیون برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کل کشور مشخص شدند. (ادامه)
رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس حضور یافت
رئیس جمهور دقایقی پیش برای ارائه لوایح برنامه ششم و بودجه 95 وارد مجلس شورای اسلامی شد.(ادامه)
وزیر دادگستری:جنایت آل سعود غیر قابل گذشت است
وزیر دادگستری گفت: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.(ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
پنج مقام اطلاعاتی نامزد مجلس خبرگان شدند
پنج وزیر اطلاعات و مقام ارشد امنیتي در دولت‌های مختلف٬ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند. (ادامه)
پورمحمدی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شد
نماینده حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری قم وی را برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. (ادامه)
تغییرات در صدا و سیما ادامه دارد
معاون سیما خبر استعفای مدیرکل امور نمایش تلویزیون را تایید کرد. (ادامه)
سرپرست شبکه یک سیما منصوب شد
معاون سیما در حکمی، سید فضل الله شریعت پناهی را به عنوان سرپرست شبکه یک سیما معرفی شد(ادامه)
ممنوع الکاری علی ضیا به پایان رسید
دوران ممنوع‌الکاری سید علی ضیاء در تلویزیون به پایان می‌رسد و این مجری جوان به‌زودی به آنتن تلویزیون بازمی‌گردد. (ادامه)
اعضای مجلس خبرگان چند سال سن دارند؟
شمال نیوز: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری و همزمان با دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.(ادامه)
نگاهی به پرونده یک مجری ممنوع‌التصویر
برنامه «امشب» که پیشتر اعلام شده بود از هفته آینده با اجرای علی ضیاء بار دیگر به آنتن شبکه اول سیما برمی‌گردد، با اعلام رسمی ممنوع‌التصویری این مجری، در آستانه‌ی پخش در بلاتکلیفی انتخاب مجری به سر می‌برد. (ادامه)
 معاون سیما از ممنوع‌التصویری «علی ضیاء» مجری برنامه‌های تلویزیونی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
علی ضیاء ممنوع‌التصویر شد/ ۳ دلیل برای تخلف
معاون سیما از ممنوع‌التصویری «علی ضیاء» مجری برنامه‌های تلویزیونی تا اطلاع ثانوی خبر داد. (ادامه)
مردم ساری پای منبر روحانی می نشینند
رئیس‌جمهور در قالب بیست و دومین سفر استانی فردا با سفر به استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری دیدار مردمی با مازندرانی‌ها خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است..... رونمایی ازاتهامات جدید اسنفدیار دولت نهم و دهم !
شمال نیوز : حالا، دو نماینده مجلس نیز از نقش رئیس دفتر رئیس دولت سابق در واگذاری پروژه راه‌آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به فردی سخن می‌گویند که پول‌های یک پروژه بین‌المللی را گرفته و به اتریش فرار کرده است.....(ادامه)
نامه علی مطهری به وزیر دادگستری
(ادامه)
ماجرای اخراج ظریف از سوی احمدی نژاد
آقای ظریف و تیم او ظرفیت‌های واقعی جمهوری اسلامی بودند که زیر خاک بودند، مگر آقای ظریف چگونه برکنار شد؟ او به دفتر رهبری رفت و گزارشی از دفتر نمایندگی سازمان ملل داد و وقتی احمدی‌نژاد مطلع شد دستور داد تا برکنارش کنند. روحانی این ظرفیت‌ها را از زیر خاک درآورد و مجدد زنده کرد و به صحنه آورد که رفتند و این کار مهم را انجام دادند. (ادامه)
پور محمدی: اگر «بگم بگم» هم نباشد فرهنگ «بگو بگو» هست
وزیر دادگستری گفت: نپرداختن به مساله فساد به نوعی مشکل و پرداختن به فساد برای حل آن نیز مشکلات و دعواهایی را ایجاد می‌کند؛ لذا برخورد با این موضوع ظرافت‌های خاصی را می‌طلبد. (ادامه)
حمله تند مشاور احمدي‌نژاد عليه وزير دادگستري
چالش کلامی بین وزیر دادگستری دولت یازدهم یا همان وزیر کشور دولت نهم با احمدی‌نژادی‌ها وارد فاز جدیدی شد؛ (ادامه)
شمال نیوز: 
سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است.

مرتضوی به حبس و ردمال محکوم شده / اینکه می گویند رحیمی به زندان برنگشته، صحت ندارد / يادم نمي آيد شکايتي از پورمحمدي شده باشد
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر دادگستری با بیان اینکه مشایی طرح شکایت کرده، گفت: هنوز شکایتی واصل و نسخه ای برای من فرستاده نشده است و من نیز این موضوع را از رسانه ها شنیدم.
پورمحمدی : از شکایت مشایی استقبال می‌کنم
شمال نیوز: وزیر دادگستری با بیان اینکه مشایی طرح شکایت کرده، گفت: هنوز شکایتی واصل و نسخه ای برای من فرستاده نشده است و من نیز این موضوع را از رسانه ها شنیدم. (ادامه)
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند.
شکایت از پورمحمدی پس از شکایت از جهانگیری و اشرفی اصفهانی
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند. (ادامه)
واکنش نمایندگان به سخنان اخیر پورمحمدی
وزیر دادگستری برگ تازه‌ای رو کرده و به روزنامه ایران خبر داده «اسفندیار رحیم‌مشایی در پرونده سه‌هزار میلیاردی نقش قابل‌توجهی داشت».(ادامه)
شمال نیوز : وی تاکید کرد:تغییر کاربری ها،تعدی به منابع طبیعی و موارد این چنینی ازموضوعات مهمی است که شورای حل اختلاف و مقامات قضایی پیگیری می کنند. .... روایت پورمحمدی از دریاخواری در شمال و جنوب ایران
شمال نیوز : وی تاکید کرد:تغییر کاربری ها،تعدی به منابع طبیعی و موارد این چنینی ازموضوعات مهمی است که شورای حل اختلاف و مقامات قضایی پیگیری می کنند. ....(ادامه)
9 وزیر به مجلس می‌روند
وزرای نیرو، اقتصاد، امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نفت، دادگستری و جهاد کشاورزی هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس جهت پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان یا برگزاری جلسات هم اندیشی و بررسی موضوعات خاص کمیسیون‌ها می‌روند.(ادامه)
سخنان سعید حدادیان درباره پایتخت، ماه عسل و خندوانه
یک ماه پیش با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا...اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد این خیلی ارزشمند است. (ادامه)
جانبازی که علیخانی را واداربه معذرت‎خواهی کرد
برنامه شب گذشته ماه عسل که از چند جانباز دوران دفاع مقدس دعوت کرده بود به مباحث مختلفی از جمله معذرت خواهی احسان علیخانی برای دعوت پزر در برنامه اش پرداخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.