.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در سال 92 مردم قطاری که در حال سقوط به پرتگاه بود را دوباره به ریل بازگرداند. هر چند در طول هشت سال دولت روحانی به اندازه ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند که دولت روحانی نتواند موفق شود. شهربانو امانی: رئیسی یکی از ضعیف ترین دولت‌ها را تشکیل داده!/ دولت بی برنامه و سردرگم است/ کاری نکردند که مردم امیدوار شود!/ نگذاشتند روحانی موفق شود
شمال نیوز : در سال 92 مردم قطاری که در حال سقوط به پرتگاه بود را دوباره به ریل بازگرداند. هر چند در طول هشت سال دولت روحانی به اندازه ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند که دولت روحانی نتواند موفق شود.(ادامه)
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند. سلیمی نمین : اصلاح‌طلبان می‌خواهند رئیسی را وارد دام کنند
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است. دلخوش:مجلس با شعار شفافیت روی کار آمد اما آن را تصویب نمی کند
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمد من سیزده ماه حقوق نداشتم، اما آقای یزدی بلافاصله در قوه قضاییه ۸۰ مشاور داشت و آقای رفیق دوست هم حقوق‌های قابل توجهی به آن‌ها از بنیاد پراخت می‌کرد. وضعیت اصلاح‌طلبان در دولت رئیسی چگونه خواهد بود؟
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: زمانی که آقای احمدی نژاد روی کار آمد من سیزده ماه حقوق نداشتم، اما آقای یزدی بلافاصله در قوه قضاییه ۸۰ مشاور داشت و آقای رفیق دوست هم حقوق‌های قابل توجهی به آن‌ها از بنیاد پراخت می‌کرد.(ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم/ به افراد جوان اعتماد کنید ولو اگر همکلاس و همکار ما نبوده‌اند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت مطالبات معوقه معلمان و خسارات خشکسالی کشاورزان را در اولویت قرار دهد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است. شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم / اولویت ما استاندار بومی است
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.(ادامه)
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف برای شرکت در دو یادواره شهدا و بازدید از برخی طرح‌های صنعتی دقایقی قبل وارد مازندران شد. رئیس مجلس وارد مازندران شد + تصاویر
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف برای شرکت در دو یادواره شهدا و بازدید از برخی طرح‌های صنعتی دقایقی قبل وارد مازندران شد.(ادامه)
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. خاندوزی: شاهد رها شدگی اقتصادی هستیم / تسهیل ورود شرکت ها به بورس
شمال نیوز : وزیر اقتصاد گفت: در ماه آینده تلاش می‌کنیم تا اطلاعات صورت‌های مالی و هر آنچه که مرتبط به عملکرد شرکت‌ها و بانک های دولتی است، با شفافیت قابل رصد باشد. (ادامه)
رئیسی: باید اعتماد آسیب‌دیده مردم را اصلاح کنیم/ طوری تصمیم نمی‌گیریم که مردم صبح از خواب بیدارشده و تازه خبردار شوند / از ابتدای کار در دولت مساله کرونا از اولویت‌ها بود و یک حرکت انقلابی همراه با عقلانیت نیاز بود ....(خبر)
(ادامه)
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم |معاون سیاسی وزیر منصوب شد
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
درمورد مأموریت محوری دولت جدید، سخن‌ها سر داده شده و نکته‌ها گفته شده است؛ لیکن اگر نیک بنگریم، نخ تسبیح تمامی این تحلیل‌ها به یک نکته اشاره دارد: ترمیم اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی. مهم‌ترین مأموریت رئیسی(يادداشت)
درمورد مأموریت محوری دولت جدید، سخن‌ها سر داده شده و نکته‌ها گفته شده است؛ لیکن اگر نیک بنگریم، نخ تسبیح تمامی این تحلیل‌ها به یک نکته اشاره دارد: ترمیم اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی.(ادامه)
کنایه برادر آیت الله هاشمی به قالیباف و رئیسی؟
(ادامه)
برخی از استان‌ها حدود ۷۰ الی ۸۰ گزینه برای انتخاب استاندارشان پیشنهاد داده‌اند، قطعا اگر پس از بررسی به این نتیجه برسند که این گزینه‌ها برای تصدی پست استانداری شایسته نیستند، گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود. واکنش یک نماینده به لیست‌های منتشر شده استانداران دولت سیزدهم
برخی از استان‌ها حدود ۷۰ الی ۸۰ گزینه برای انتخاب استاندارشان پیشنهاد داده‌اند، قطعا اگر پس از بررسی به این نتیجه برسند که این گزینه‌ها برای تصدی پست استانداری شایسته نیستند، گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. فقر در ایران کارکرد انتخاباتی دارد، برای همین ریشه‌کن نمی‌شود! / مدیران در ایران به نیازهای واقعی مردم توجهی ندارند
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. یوسفیان ملا : امیدواریم رئیسی راه احمدی‌نژاد را نرود !
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. (ادامه)
شمال نیوز :  یوسفیان ملا گفت :  «البته من آقای رئیسی را فردی زیرک و با کیاست می‌دانم و احتمال می‌دهم که بعد از شروع کار دولت این کدروت‌ها را رفع کند اما اگر نشود، طبق تجربه ادامه خواهد یافت». یوسفیان ملا : رئیسی جبران نکند مخالفت‌های جریانات سیاسی ادامه‌دار می‌شود / رئیسی می‌تواند در معاونت‌های وزرا و در استانداری‌ها جبران کند
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : «البته من آقای رئیسی را فردی زیرک و با کیاست می‌دانم و احتمال می‌دهم که بعد از شروع کار دولت این کدروت‌ها را رفع کند اما اگر نشود، طبق تجربه ادامه خواهد یافت».(ادامه)
شمال نیوز : درباره نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی نکات مهمی قابل ذکر است. هشت نکته مهم از نتایج رای اعتماد به کابینه رئیسی
شمال نیوز : درباره نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی نکات مهمی قابل ذکر است.(ادامه)
قالیباف: رای قوی به کابینه نشانگر دغدغه مجلس است
رئیس مجلس شورای اسلامی حسن اعتماد و ⁧‫رای قوی‬⁩ نمایندگان به کابینه دولت را نشانگر دغدغه مجلس برای تسریع در حل مشکلات مردم عنوان کرد.(ادامه)

رئیس جمهور اعلام کرد که معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آنها در دوره انتخابات به مردم قول داده بود.
معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که به مردم قول داده بودم/ اگر گزارشی موثق به دستم برسد که کسی به فساد آلوده شده برای برخورد با او درنگ نخواهم کرد(خبر)
رئیس جمهور اعلام کرد که معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آنها در دوره انتخابات به مردم قول داده بود. (ادامه)
خبر مهم رئیس جمهور از گشایش ارزی و واکسیناسیون
رئیس جمهور گفت: فکر می کنم کار شبانه روزی وزرا و فعالیت دولت و حمایت شما نمایندگان مسئله کرونا و همچنین معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد .(ادامه)
شمال نیوز : یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: واقعیت این است اگر هر کدام از وزرای ضعیف رأی بیاورند مجلس باید پاسخگو باشد به همین دلیل اگر نمایندگان کمی تأمل کنند زیر بار این مسئولیت نروند و خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند. نمایندگان نباید خود را شریک عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف کنند / دسته ای از وزرا، روی کار آمدنشان برای کشور خطرناک است/ وزن وزرای پیشنهادی هم تراز نیست
شمال نیوز : یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: واقعیت این است اگر هر کدام از وزرای ضعیف رأی بیاورند مجلس باید پاسخگو باشد به همین دلیل اگر نمایندگان کمی تأمل کنند زیر بار این مسئولیت نروند و خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند. (ادامه)
جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی چهارشنبه برگزار می شود
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بیان کرد: با این روند، بررسی صلاحیت وزرا به احتمال زیاد تا چهارشنبه ادامه دارد و جلسه رای اعتماد همان چهارشنبه (سوم شهریور ماه) برگزار خواهد شد. (ادامه)
واکنش فوری قالیباف به یک ادعا درباره نظر رهبر انقلاب درخصوص وزریر پیشنهادی اطلاعات
قالیباف به ادعاهایی درباره نظر رهبر انقلاب درباره برخی وزرا واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
نمایندگان: رأی اعتماد به کابینه رئیسی مخفیانه باشد
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه خواستار رأی گیری برای رأی اعتماد به وزرا به صورت مخفی و با ورقه شدند.(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : تا این لحظه براساس پیش‌بینی‌ها حدود یک پنجم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد نمی‌گیرند. ممکن است در ادامه کمی شرایط تغییر کند. یک پنجم وزرای پیشنهادی رای اعتماد نمی‌گیرند
شمال نیوز : وی گفت : تا این لحظه براساس پیش‌بینی‌ها حدود یک پنجم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد نمی‌گیرند. ممکن است در ادامه کمی شرایط تغییر کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 84 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.