.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است. خبر مهم درباره افزایش دوباره حقوق کارمندان | درخواست اعلام نظر فوری ۷ عضو کابینه
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است.(ادامه)
حقوق کارمندان دوباره افزایش می‌یابد؟!
سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت، لایحه‌ای را تدوین و به هییئت دولت ارسال کرده است. (ادامه)
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم. صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است / شمارش معکوس برای «استیضاح» وزرا ؟
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم.(ادامه)
ثبت نام ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای یارانه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر درخواست بازنگری اطلاعات برای برقراری مجدد یارانه را داده اند(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد.
انتقاد بابایی کارنامی از عدم اعلام وصول استیضاح برخی وزرا توسط هیات رئیسه
نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت یکی از مواردی است که به دلیل ناکارآمدی به هیات رئیسه تقدیم شده، گفت: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش دهد. (ادامه)
2سال از مجلس‌یازدهم گذشت یک وزیر استیضاح نشد
فعال سیاسی اعتدالگرا گفت: الان حمایت تام و تمام و کورکورانه از دولت باعث شده که مردم امیدشان را از دست بدهند چون فکر می کنند قرار نیست کسی از آنها حمایت و پیشتیبانی کند.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
حضور میدانی رئیس جمهور در مرکز توزیع مرغ و یک فروشگاه زنجیره‌ای/ رئیسی: تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم مردم از این طرح آسیب ببینند/ دستورات مهم رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار +جزئیات(خبر)
(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
پوتین فرمان تحریم اقتصادی غرب را امضا کرد
(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)

هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند. دستور عجیب معاون وزیر برای کاهش شبانه قیمت‌ها؛ ماجرا چیست؟
هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند.(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است. دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض، پیگیری و اجرایی کند / با افزایش یارانه‌ها نمی‌توان مشکل اقتصادی مردم را حل و فصل کرد / در ۷ ماه گذشته درآمد مالیاتی ما ۱۱۰ درصد افزایش یافت / برای سند تحول دولت، ۵۰۰ صاحبنظر و ....(خبر)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات متعدد در خصوص احداث پتروشیمی در مازندران گفت: مگر دولت چند مجوز برای احداث پتروشیمی در کشور صادر می‌کند که ما به راحتی این امتیاز و حق مردم مازندران را از دست بدهیم. از حق مردم مازندران برای احداث پتروشیمی نمی گذریم / محدودیت‌های استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی برداشته شد / سرمایه‌گذار اعلام کرده ،تمامی استانداردهای ابلاغی زیست محیطی را اجرا می کند / برخی‌ها بدنبال راه انداختن جو روانی علیه پروژه هستند
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات متعدد در خصوص احداث پتروشیمی در مازندران گفت: مگر دولت چند مجوز برای احداث پتروشیمی در کشور صادر می‌کند که ما به راحتی این امتیاز و حق مردم مازندران را از دست بدهیم.(ادامه)
البته نامگذاری سال هر ساله به یک رفتار کلیشه‌ای هم همراه است. ساعاتی پس از نامگذاری رهبر انقلاب شاهد مصاحبه‌های مفصل و پر تعداد نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی و کارگزاران نظام هستیم که تلاش می‌کنند با به کار بردن کلیدواژه‌های به .... مسئولان جمله‌سازی با «دانش بنیان» راتمام کنند وبه عمل بپردازند
البته نامگذاری سال هر ساله به یک رفتار کلیشه‌ای هم همراه است. ساعاتی پس از نامگذاری رهبر انقلاب شاهد مصاحبه‌های مفصل و پر تعداد نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی و کارگزاران نظام هستیم که تلاش می‌کنند با به کار بردن کلیدواژه‌های به ....(ادامه)
شمال نیوز:

جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد. جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیسی به مازندران
شمال نیوز: جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
سفر ۹ وزیر به مازندران + برنامه سفر
برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور در سفر آقای رئیسی به مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور و هیات دولت جمعه ۲۰ اسفند به مازندران سفر می‌کنند.همزمان با این سفر میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است.

مازندران هفدهمین مقصد سفر‌های استانی رئیس جمهور / برپایی میز ارتباطات مردمی در ادارات استان
شمال نیوز: رئیس جمهور و هیات دولت جمعه ۲۰ اسفند به مازندران سفر می‌کنند.همزمان با این سفر میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است. (ادامه)
میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مازندران برپا شد
همزمان با سفر رئیس جمهور میز ارتباطات مردمی و خدمت در ادارات مختلف استان مازندران برای خدمات دهی برپا شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد. حضور رئیس‌جمهور در تنها جزیره ایرانی دریای خزر
شمال نیوز: رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استانداران در کشور، گفت: مسئولیت اصلی تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد در وهله اول بر عهده استانداران است.
رئیس جمهور خطاب به استانداران: به هیچ وجه تحت تاثیر یا فشار دیگران، مدیری را تغییر ندهید
رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استانداران در کشور، گفت: مسئولیت اصلی تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد در وهله اول بر عهده استانداران است. (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان خواستار عدم دخالت در انتصابات اجرایی استان شد. نمایندگان مازندران در انتصابات اجرایی دخالت نکنند
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان خواستار عدم دخالت در انتصابات اجرایی استان شد.(ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد. خبر مهم محسن رضایی برای سهامداران/ جزییات تصمیم دولت برای حمایت از بورس
شمال نیوز: معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان گیلان تشریح شد
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد. (ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود. رئیسی جمعه به گیلان می‌آید / حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.