.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است. آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است ....(خبر)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است.(ادامه)

سخنگوی هیأت دولت با طرح این سوال که چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟ میانگین سنی هیأت وزیران دولت سیزدهم ، نسبت به دولت سابق را ۱۰ سال جوانتر برشمرد. سخنگوی دولت: چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟
سخنگوی هیأت دولت با طرح این سوال که چرا یک نفر باید ۳۰ سال وزیر باشد و هنوز طلبکار؟ میانگین سنی هیأت وزیران دولت سیزدهم ، نسبت به دولت سابق را ۱۰ سال جوانتر برشمرد.(ادامه)
انتقاد روزنامه اصولگرا از فعالیت انتخاباتی وزرا
چهره‌هایی همچون مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه حضور داشته و به سخنرانی پرداختند... (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضا‌هایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است. هیچ استیضاحی در دستور کار مجلس قرار ندارد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضا‌هایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است.(ادامه)
فعال سیاسی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بخشودگی دانشجویان و چهره‌هایی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند، آن را اتحاد آفرین دانست و گفت: پس از فرمان عفو رهبری لازم است سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز وظایف خود را برای اتحاد در کشور انجام دهند. واکنش علی مطهری به دستور بخشودگی رئیسی
فعال سیاسی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بخشودگی دانشجویان و چهره‌هایی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند، آن را اتحاد آفرین دانست و گفت: پس از فرمان عفو رهبری لازم است سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز وظایف خود را برای اتحاد در کشور انجام دهند.(ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند محسنی بندپی: اجازه نمی‌دهیم‌ بودجه معلولان صرف سایر حوزه‌ها شود
مسئولان بهزیستی آنقدر سرگرم مسائل روزمره نشوند که حقوق معلولان روی زمین بماند(ادامه)
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری .... « مازندران » بازمانده از توسعه با 3000پروژه نیمه تمام !
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری ....(ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است. نیکزاد: استیضاح ۹ وزیر روی میز هیئت رئیسه است
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : آقای حسینی پور ؛  بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه و سهل انگاری که  در مسیر توسعه و حتی سرمایه گذاری استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند . بلکه بر اساس پروسه ای غلط و یا شاید از طریق  رابطه، باندبازی، بده بستان و ... بر سر کار آمده اند که.... مدیران سهل انگار و ناکارآمد استان از کجا آمده اند و تا چه وقت قرار است بر سر کار باشند ؟ / چاره کار فقط دست خود شما است + نظرات کاربران
شمال نیوز : آقای حسینی پور ؛ بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه و سهل انگاری که در مسیر توسعه و حتی سرمایه گذاری استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند . بلکه بر اساس پروسه ای غلط و یا شاید از طریق رابطه، باندبازی، بده بستان و ... بر سر کار آمده اند که....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست. تیم اقتصادی دولت تصمیمات غلطی می‌گیرند و گزارشات غلطی ارائه می‌کنند
شمال نیوز : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما شاهدیم که صنایع با مشکلات عدیده‌ای مواجه است اما بانک مرکزی می گوید رشد بیش از ۸ درصدی داشته و این سوال مطرح است که این گزارشات غلط از کجا گرفته می‌شود و منابع آنها کجاست.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
یوسفیان ملا تغییر در کابینه را ضروری و به نفع دولت می‌داند. او تاکید می‌کند که رئیسی نیاز به وزرایی دارد که پا به پای او حرکت کرده و تعطیلی نشناسند. تغییر کابینه امری معمول است نه نشانه ضعف
یوسفیان ملا تغییر در کابینه را ضروری و به نفع دولت می‌داند. او تاکید می‌کند که رئیسی نیاز به وزرایی دارد که پا به پای او حرکت کرده و تعطیلی نشناسند.(ادامه)
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. رئیسی، ضعف کابینه و نیاز به ترمیم را قبول دارد/ برخی وزرا، استانداران و معاونان باید تغییر کنند
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. تقویت چرخه تولید در مازندران/ تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. (ادامه)
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر راه کسالتی هم دارند و این کسالت هم مشخص است که ایشان را از انجام خیلی از وظایف ناتوان کرده است، اگر ایشان اقدام به استعفاء کنند خیلی بهتر است. حسینی، نماینده مجلس: بهتر است رستم قاسمی استعفا دهد
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر راه کسالتی هم دارند و این کسالت هم مشخص است که ایشان را از انجام خیلی از وظایف ناتوان کرده است، اگر ایشان اقدام به استعفاء کنند خیلی بهتر است.(ادامه)
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد. موافقان استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟/ خودرو محور استیضاح فاطمی امین
نمایندگان موافق استیضاح وزیر صمت افزایش قیمت خودرو، تعلل در واردات خودرو را از علل اصلی استیضاح وزیر صمت اعلام کردند که این موضوع با انتقاد مخالفان استیضاح مواجه شد.(ادامه)
حکم «توهین» در قانون مجازات اسلامی چیست؟
این روزها گاهی شاهد پایین آمدن تاب آوری جامعه و بروز پدیده خشونت کلامی و رفتاری هستیم، معضلی اجتماعی که باعث تبعات عمیق برای افرادجامعه می‌شود.(ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد. ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.034 seconds.