.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد. خبر مهم محسن رضایی برای سهامداران/ جزییات تصمیم دولت برای حمایت از بورس
شمال نیوز: معاون اقتصادی رییس‌جمهور با اشاره به ‏مصوبه ۱۰ بندی دولت از عزم جدی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد.

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان گیلان تشریح شد
شمال نیوز: اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد. (ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود. رئیسی جمعه به گیلان می‌آید / حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
چرا پوتین به استقبال رئیسی نرفت؟
معاون پیشین تشریفات ریاست جمهوری درباره برخی ابهامات پیرامون رعایت تشریفات در سفر رئیس جمهوری به روسیه توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
انتصابات جدید، صدای معاون اول را هم درآورد! +عکس
انتصاب‌های پرحاشیه باعث شد تا محمد مخبر نامه‌ای خطاب به وزرا بنویسد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه اگر نگاه عالمانه و عاقلانه درباره بودجه داشته باشیم و به اعتبارات و سرمایه‌های خصوصی توجه داشته باشیم نیازی به لایحه بودجه نداریم، گفت: نباید برخی شرکت‌های دولتی بودجه اختصاصی داشته باشند.

وزرا هنوز کار خود را آغاز نکرده، خسته شده اند و دستورالعمل های خلق الساعه می دهند
شمال نیوز: نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه اگر نگاه عالمانه و عاقلانه درباره بودجه داشته باشیم و به اعتبارات و سرمایه‌های خصوصی توجه داشته باشیم نیازی به لایحه بودجه نداریم، گفت: نباید برخی شرکت‌های دولتی بودجه اختصاصی داشته باشند. (ادامه)
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟ کمک کالایی در دستور کار نیست /رقم یارانه نقدی سال ۱۴۰۱ مشخص شد
شمال نیوز : سید حمید پورمحمدی افزود: درباره‌ی جهت گیری‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای زندگی مردم و حقوق کارمندان باید به دو موضوع توجه کنیم؛ این که پرداخت‌های بیشتر به کارکنان را در اولویت قرار دهیم و یا این که گرانی را کم کنیم؟(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ارز ترجیحی را حذف کرد اما برای دارو و گندم استفاده می‌شود. ارز ۴۲۰۰ تومانی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تنها به دارو و گندم اختصاص یافت
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده ارز ترجیحی را حذف کرد اما برای دارو و گندم استفاده می‌شود.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد. رئیسی در ۱۰۰ روز کشور را از حالت قرمز خارج کرد / عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: امیدوار هستیم دوستان اصولگرا و همه دوستان احزاب و حتی دوستان اصلاح طلب به دولت کمک کنند. آنقدر خرابی در کشور زیاد است که باید به دولت فرصت داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند. رئیسی: گره‌زدن اقتصاد کشور به غرب در دولت قبل همه را رنج می‌داد/ رشد اقتصادی ۸ درصدی در بودجه در نظر گرفته شده/ استقراض از بانک مرکزی خط قرمز ماست/ در اواخر دولت قبل برای ما هزینه‌ها و تعهداتی ایجاد کردند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند.(ادامه)
مخالفت باهنر با طرح  شفافیت آرای نمایندگان مجلس مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس
مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس می‌گوید عوامل حقوق‌بگیر وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حالا حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند. همه از جمله وزارت نفت باید تابع قانون باشند. وقتی گفته شد که باید اطلاعات در سامانه ثبت شود دیگر توجیهی قابل قبول نیست. محسنی‌بندپی : حقوق‌بگیران وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند/ وزیر به مجلس پاسخگو باشد
شمال نیوز : نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس می‌گوید عوامل حقوق‌بگیر وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حالا حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند. همه از جمله وزارت نفت باید تابع قانون باشند. وقتی گفته شد که باید اطلاعات در سامانه ثبت شود دیگر توجیهی قابل قبول نیست.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نشست خبری با محور «تعامل دولت و مجلس» برگزار کرد. با این حال، صحبت‌های او گاه رنگ و بوی گلایه و انتقاد گرفت. او از تعامل با کل مجلس گفت، در عین حال از رویکرد برخی نمایندگان مجلس نسبت به دولت انتقاد کرد. ۲۵۵ مورد سؤال از دولت انجام شده است و به ۵/۴ برابر قبل رسیده است / ۱۰۰ سؤال را فقط سه نماینده مطرح کرده‌اند / نمایندگان صبر کنند اگر کم کاری شد، سؤال کنند، ولی تازه کار شروع شده است / چشم نمایندگان به صندوق رأی و میزان محبوبیتش در حوزه نمایندگی‌اش نباشد
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نشست خبری با محور «تعامل دولت و مجلس» برگزار کرد. با این حال، صحبت‌های او گاه رنگ و بوی گلایه و انتقاد گرفت. او از تعامل با کل مجلس گفت، در عین حال از رویکرد برخی نمایندگان مجلس نسبت به دولت انتقاد کرد.(ادامه)
مرغ‌های صنعتی مازندران عاری از آنفلوانزا
گزارشی مبنی بر بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در واحد‌های مرغداری صنعتی مازندران تاکنون گزارش نشده است.(ادامه)
استاندار خراسان شمالی انتخاب شد
رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیات وزیران به استاندار جدید خراسان شمالی، گفت: باید از ظرفیت‌های این استان برای توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی به خوبی استفاده شود. (ادامه)
اولین اخراجی کابینه رئیسی کیست؟
شرق در گزارشی گمانه‌زنی‌ها درباره اولین فردی که ازکابینه ابراهیم رئیسی کنار گذاشته می‌شود را بررسی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس جمهور گفت: پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست. حقوق‌های نجومی صدای رئیس جمهور را درآورد
شمال نیوز: رئیس جمهور گفت: پرداخت‌های نابرابر و غیرمتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی قابل تحمل نیست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند. آیت‌الله رئیسی: پرداخت‌های غیرمتعارف قابل تحمل نیست/ به پرداخت حقوق نجومی خاتمه داده شود
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با اشاره به قابل تحمل نبودن پرداخت‌های نامتعارف در دولت و شرکت‌های دولتی، از سازمان اداری و استخدامی خواست قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۱ نسبت به تدوین یک نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد اقدام کند.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور گفت: من قبل از تشکیل دولت سخن از کیفیت پرداخت حقوق کردم. نگرانی من این بود که از کدام منبع باید حقوق پرداخت کنیم، اما بعد از ۸۳ روز از عمر دولت، بدون استقراض از بانک مرکزی، پرداخت حقوق و دستمزد در زمان خودش انجام شد.

رئیسی در دفاع از فیاضی: تا به حجت نرسم کسی را معرفی نمی کنم
رئیس جمهور گفت: من قبل از تشکیل دولت سخن از کیفیت پرداخت حقوق کردم. نگرانی من این بود که از کدام منبع باید حقوق پرداخت کنیم، اما بعد از ۸۳ روز از عمر دولت، بدون استقراض از بانک مرکزی، پرداخت حقوق و دستمزد در زمان خودش انجام شد. (ادامه)
حسینی گفت : فعالان سیاسی، نمایندگان و رسانه ها اگر مواردی از فامیل گرایی را سراغ دارند، یا اینکه مسئولی در دولت اقوام خود را خارج از شایستگی و ضابطه انتصاب کرده ، اطلاع دهند حتما پیگیری می شود؛ چرا که تردید نکنید بنای دولت بر شایسته سالاری و قانون مداری است ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی: نظام بودجه‌ریزی براساس رفاقت و چانه‌زنی نباشد/ بحث فرار مالیاتی رفع شود/ وزرا و مدیران در مقابل هزینه تراشی ایستادگی کنند / میزان رشد ارزش افزوده در هر یک از استان‌ها را با توجه و تاکید بر عدالت محوری و بدون کسری بودجه پیش‌بینی کرده ....(خبر)
(ادامه)
وزرا، معاونین و دفتر، هیچ کدام خط قرمز من نیستند/ در زیر مجموعه‌تان نباید هیچ فسادی رخ بدهد/ اگر کار یا انتصاب شما درست است دفاع کنید وگرنه اصلاح کنید/ از بکارگیری افراد به صرف آشنایی و رفاقت خودداری کنید....(خبر)
(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.