.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله توکل:حضور مردم در انتخابات نشانه دلبستگی به نظام اسلامی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضور مردم در پای صندوق های رای را نشانه عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست.(ادامه)
نماینده مجلس، آذری‌جهرمی و رحمانی‌فضلی را تهدید کرد
نماینده مردم قم در یک توییت با انتقاد از وزیر کشور و ارتباطات در برگزاری انتخابات، این وزرا را تهدید به استیضاح کرد.(ادامه)
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت. خون رئیس‌جمهور رنگین‌تر از مردم نیست/به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به آن حقوق خواهیم داد و دو وظیفه بر عهده خانم‌های خانه‌دار خواهیم گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است. نامزدی که یک دوره تائید صلاحیت شده، ممکن است در این دوره رد شود
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ملاک ما درباره کاندیداها حال فعلی آنهاست، گفت: ممکن است فردی در دوره‌ گذشته صلاحیت داشته، ولی الآن صلاحیتش را از دست داده است.(ادامه)
کمیسیون آموزش مجلس با تجمیع دانشگاه‌ها مخالفت کرد
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با مخالفت اعضای این کمیسیون تجمیع دانشگاه‌ها که وزارت علوم به دنبال عملیاتی کردن آن بود، متوقف شد.(ادامه)
آذری‌جهرمی: می‌توان محبوبیت «ظریف» را به کاندیدای دیگری منتقل کرد
وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است و او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد/ برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند/ / بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.(ادامه)
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است. پاسخ شورای نگهبان به انتقادات بر سر مصوبه انتخاباتی اش: طبق اختیارات‌مان در قانون اساسی عمل کردیم
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است.(ادامه)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. سن داوطلبان ۴۰ تا ۷۵ سال / حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن و ۴ سال سابقه در سمت‌های مدیریتی کشور / وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر و فرماندهان نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند ....(خبر)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
کار عجیب و غریب احمدی‌نژاد از نگاه رهبر انقلاب
احمدی‌نژاد اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۰ بدون تصویب مجلس، ادغام هشت وزارتخانه را اعلام و با سه وزیر کابینه‌اش خداحافظی کرد.(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
به تازگی طرحی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تصویب آن، هرکدام از وزرا که اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس حداقل ۳ بار از پاسخش به سوال و یا سوالات نمایندگان مجلس....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند .... دستور روحانی برای شناسایی ربایندگان فایل مصاحبه ظریف
شمال نیوز : سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور داد که عوامل ربایش فایل صوتی مصاحبه آقای ظریف را شناسایی کنند ....(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: فقدان حضورهای سرزده حسن روحانی در بین مردم در این دو دوره محسوس بود. به موجب توجه کمتر رئیس‌جمهور، وزرا هم کمتر به این اقدامات توجه نشان دادند، لذا فاصله دولت از مردم بیشتر شد. کرباسچی: روحانی باید درصف‌های مرغ می‌ایستاد / حزب کارگزاران نزدیکی آن‌چنانی به شخص رئیس‌جمهور نداشته است
شمال نیوز : دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: فقدان حضورهای سرزده حسن روحانی در بین مردم در این دو دوره محسوس بود. به موجب توجه کمتر رئیس‌جمهور، وزرا هم کمتر به این اقدامات توجه نشان دادند، لذا فاصله دولت از مردم بیشتر شد.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و...
اعتراض شدید مدیرکل امورایثارگران شهرداری به اقدام شورای شهر تهران
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و... (ادامه)
آنچه را از شکوه و موفقیت دولت های نهم و دهم سراغ داریم حاصل زحمات اینهاست و تجارب خوبی دارند. در جلسات به این تصمیم رسیدیم که وحدت گفتمانی، ولایتمدارانه و انقلابی را تقویت کنیم، اما اینکه برای انتخابات ائتلاف کنیم، تاکنون ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند. رقیبم در انتخابات «رضاخان» است/ نام دولتم «دولت اعتماد» است/ در دولت ما هیچکس گرسنه نخواهد ماند/ از مدیران تست آی‌کیو می‌گیرم
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند.(ادامه)
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰: رقیبم رضاخان است!
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.(ادامه)
علی بابائی کارنامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید.

ضرورت طرح مجدد سوال و استیضاح رئیس جمهور/ دولت توان مدیریت کارهای کوچک را ندارد
علی بابائی کارنامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید. (ادامه)
واکنش ربیعی به اظهارات رضایی درباره FATF
ربیعی سخنگوی دولت این ادعا که دولت هنوز پاسخ مجمع را نداده است، رد کرد و این‌گونه گفت: «من این ادعا را تأیید نمی‌کنم، زیرا پاسخ ابهامات را داده‌ایم. متخصصان ما در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دلسوزانه و خیلی روشن دیدگاه‌هایشان را ارائه داده‌اند».(ادامه)
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد. رئیس جمهور و اختیاراتی که گاهی به درستی از آن استفاده نشده است
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 84 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.