.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند. ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نمایندگان با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند!
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند.(ادامه)
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است. رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی را در جلسه راه ندادند
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است.(ادامه)
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود. نماینده مجلس : استیضاح وزیر کشور کلید خورده است
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد. رئیسی: مدیر ناکارآمد را بدون تعلل عزل کنید
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد.(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت. عظیم زاده: کار اتاق سیاسی نیست، اقتصادی است/ نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، ولایتمدارم / اگر رییس شوم، در اتاق به روی تجار باز خواهد بود
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
 نماینده مردم شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس اصلاح مواد و یک و هفت قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ انقلابی را در صدور مجوزها و از بین بردن امضای طلایی ایجاد کرده است. انقلابی در از بین بردن امضاهای طلایی ایجاد شده است / برقراری پرواز مسقط عمان به رامسر
نماینده مردم شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس اصلاح مواد و یک و هفت قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ انقلابی را در صدور مجوزها و از بین بردن امضای طلایی ایجاد کرده است.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند. بُرد قلیچداراوغلو در انتخابات به معنی پیروزی آمریکا است
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.(ادامه)
سلطان عمان به دعوت رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه به تهران سفر می‌کند. سفر سلطان عمان به ایران در یکشنبه
سلطان عمان به دعوت رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه به تهران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند.

نماینده مجلس: رییسی باید علاوه بر وزراء، استانداران را هم ترمیم کند
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در رابطه با روند انتخاب وزارت‌خانه هایی که با سرپرست اداره می‌شوند گفت: 


دو گزینه نهایی رئیسی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و کشاورزی
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در رابطه با روند انتخاب وزارت‌خانه هایی که با سرپرست اداره می‌شوند گفت: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.