.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آئین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی استان با حضور استاندار مازندران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، نویسندگان، کتابخوانان و کتابداران استان برگزار شد. خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند
آئین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی استان با حضور استاندار مازندران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، نویسندگان، کتابخوانان و کتابداران استان برگزار شد.(ادامه)
نماینده بابل با توضیحات ربیعی قانع شد
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون عمران درباره پروژه امتداد ریل گرگان به بجنورد و خراسان همچنین پیگیری آن مباحثی صورت گرفت..... بررسی پروژه ریل گرگان تا خراسان با قول وزیر راه
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون عمران درباره پروژه امتداد ریل گرگان به بجنورد و خراسان همچنین پیگیری آن مباحثی صورت گرفت.....(ادامه)
اولین رهاورد دیپلماتیک برجام
برگزاری نشست امنیتی مونیخ در تهران از اهمیت ایران در حل و فصل مسائل بین‌المللی و درک کشورهای اروپایی از نقش مهم و اساسی ایران در امنیت منطقه و امنیت جهانی نشان داشت. کنفرانسی که کشورها فرصت یافتند تا مواضع خود را صریح و بی‌پرده بیان کنند.(ادامه)
الزام ویزا و گذرنامه برای زوار اربعین
درحالی کمتر از دو ماه به ایام اربعین باقی‌مانده و داشتن ویزا و گذرنامه برای رفتن به کربلا الزامی شده که همچنان به‌رغم وعده مسئولان کنسولگری عراق در مرز مهران و استان ایلام راه‌اندازی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود ..... کدام نمایندگان مازنی به برجام رای موافق دادند ؟
شمال نیوز : به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .....(ادامه)
دو فوریت طرح هسته ای درمجلس رای نیاورد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رد دو فوریت طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" به یک فوریت آن رای دادند.(ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
اعلام اسامی 118 ایرانی‌ِ جان‌باخته در "رمی جمرات"
سازمان حج و زیارت اسامی و مشخصات 118 زائر جان‌باخته ایرانی در حادثه امروز (پنجشنبه) رمی جمرات را اعلام کرد. (ادامه)
حرمسرای‌شاهان‌قاجارچگونه‌پرمی‌شد+تصاویر
در زمان قاجار مردان در گرفتن زنان از نظر تعداد هیچ محدودیتی نداشتند و تعداد زنان به توانایی مالی آنها بستگی داشت، بنابراین شاهان قاجار که از لحاظ مالی از همه داراتر بودند زنان بیشتری را در حرمسرای خود جای می‌دادند.(ادامه)
دومین نشست کتاب خوان استان مازندران برگزار شد
همچنین حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل و محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از جمله افرادی بودند که در این نشست به معرفی کتاب پرداختند(ادامه)
تصاویر/ 4پرسنل بانک در آتش سمند سوختند
(ادامه)
نامه 25 نماینده روحانی مجلس به رئیس جمهور
باید پاسدار قانون اساسی باشید، نه تضعیف کننده شورای نگهبان / این شورا بر اساس وظیفه الهی خود عمل می‌کند (ادامه)
نامه 25 نماینده روحانی مجلس به روحانی
برخی از اعضای فراکسیون روحانیت مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور به صحبت‌های اخیر وی در مورد شورای نگهبان واکنش نشان دادند.(ادامه)
شیلا خداداد در بادیگارد
شیلا خداداد جدیدترین بازیگر فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا است که دو هفته دیگر جلوی دوربین‌ خواهد رفت.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نمایندگان منتخب مجامع استانی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان‌ها را انتخاب و معرفی کرد.



نمایندگان منتخب مجامع استانی معرفی شدند
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نمایندگان منتخب مجامع استانی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان‌ها را انتخاب و معرفی کرد. (ادامه)
فهرست مقامات ایرانی که لغو تحریم شدند
متن برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 که به تازگی منتشر شده است، شامل اسامی تعداد بسیاری از افراد و شرکت‌هایی است که از تحریم درآمده‌اند. (ادامه)
7 نمایش مازندران به تئاترسوره ماه راه پیداکرد
(ادامه)
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران معارفه شد
(ادامه)
کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم در گرگان،گنبد،مینودشت
(ادامه)
نمایندگان مردم مازندران در بازديد از طرح هاي نوروزی جمعيت هلال احمر استان چه گفته اند؟
(ادامه)
مراسم ختم شيخ‌حسن کروبی برگزار شد
(ادامه)
افزایش 150هزار تومانی حقوق معلمان
(ادامه)
شمال نیوز: محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به همراه حجت الاسلام ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی - عضو گروه دوستی مجلس های ایران و آلمان و امام جمعه موقت مرکز اسلامی هامبورگ و برخی فعالان اقتصادی و اجتماعی استان با سفیر آلمان در ایران دیدار کردند.
دیدار رئیس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران با سفیر آلمان
شمال نیوز: محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به همراه حجت الاسلام ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی - عضو گروه دوستی مجلس های ایران و آلمان و امام جمعه موقت مرکز اسلامی هامبورگ و برخی فعالان اقتصادی و اجتماعی استان با سفیر آلمان در ایران دیدار کردند. (ادامه)
اعتراف جنجالی رئیس سابق صدا و سیما
(ادامه)
آشی که به سلامت کبد کمک می‎کند
: "آش آبغوره" که از نخود خیس کرده که همراه با ماش, برنج و جو پوست کنده و سبزی‎‎ فراوان از جمله گشنیز و چغندر تهیه شده است و با اضافه کردن آبغوره مصرف می‎شود,کبد و دستگاه گوارش را پاکسازی می‎کند.(ادامه)
دیپلمات ایرانی: به توافق هسته ای نزدیکیم
سیروس ناصری می گوید: در صورتی که مذاکرات به شکست بینجامد، یک دوره موقتِ حاد پیش می آید اما این دوران کوتاه خواهد بود چون با ابزارهای فشار ایران، آمریکا ناگزیر است دوباره به میز مذاکره باز گردد.(ادامه)
اسامی برگزیدگان جشنواره‌ فیلم فجر
(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر ناصری نماینده بابل گفت : در مجلس شورای اسلامی ماهانه حدود پنج هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود 10 میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که این با اصل هدفمندی یارانه ها منافات دارد.... نماینده بابل : دولتی ها نگران نباشد ؛ مجلس مسئولیت حذف یارانه ثروتمندان را می پذیرد !
شمال نیوز : علی اکبر ناصری نماینده بابل گفت : در مجلس شورای اسلامی ماهانه حدود پنج هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود 10 میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که این با اصل هدفمندی یارانه ها منافات دارد....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.