.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز :  طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۲۴۷ نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای انتخابات مجلس یازدهم داوطلب نمایندگی شده بودند که ۹۰ نفر آنها صلاحیت شان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید نشده است .... افزایش ۳ برابری نمایندگان ردصلاحیت‌شده / مازندران در صدر
شمال نیوز : طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۲۴۷ نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای انتخابات مجلس یازدهم داوطلب نمایندگی شده بودند که ۹۰ نفر آنها صلاحیت شان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید نشده است ....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی فهرست اولیه تایید صلاحیت شدگان در هیئت نظارت بر انتخابات استان رونمایی می شود که رد صلاحیت شدگان با پیش بینی قانون.... رونمایی از فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده در سه حوزه انتخابیه ساری ، بایل و قائم شهر
شمال نیوز : در حالی فهرست اولیه تایید صلاحیت شدگان در هیئت نظارت بر انتخابات استان رونمایی می شود که رد صلاحیت شدگان با پیش بینی قانون....(ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
اصلاح طلبان در تهران 30 بر هیچ بازنده هستند / قالیباف رأی اول تهران می‌شود / رقابت اصلی بین لیست قالیباف و احمدی نژاد است /در چنین وضعیتی اصولگرایان پیروز می‌شوند، مگر آنکه مردم براساس معادلات جدید در لحظات آخر کاری کنند و نتیجه را تغییر دهند..... (خبر)
(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
واکنش عارف به شایعات درباره کاندیدا نشدنش
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به شایعات درباره کاندیدا نشدنش در انتخابات مجلس واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ هیات بانوان بیت الزهرا(س)
هیات بانوان بیت الزهرا سلام الله علیها در سال ۱۳۷۹ به همت خانم ناصری تاسیس شد. هیاتی که تمام فعالیت های آن توسط دختران جوان انجام میشود .(ادامه)

درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود. تیغ تند انتقاد اصلاح طلبان بر گلوی آقای رئیس /مقدمه چینی عارف برای ورود به رقابت‌های ریاست جمهوری؟(خبر)
درهمین روزهایی که تیغ انتقادات نسبت به عملکرد عارف در فراکسیون امید و شورایعالی سیاستگذاری تیزتر از قبل شده است، زمزمه های سیاسی می گویند او همچنان تمایل دارد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود.(ادامه)
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به  ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان .... از حضور زیدی های مازندرانی در یمن تا گورستان طبری ها در صعده
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان ....(ادامه)
جانشین رحمتی در استقلال مشخص شد
دروازه‌بان فصل گذشته پدیده مشهد به استقلال پیوست.(ادامه)
بازیکن خوزستانی خونه به خونه به صنعت نفت پیوست
هافبک سابق تیم های فولاد خوزستان و خونه به خونه بابل با باشگاه صنعت نفت آبادان قرارداد بست.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)
آخرین خبر از فصل دوم «نون خ» و سریال پایتخت
«نون. خ۲» خودش را برای کنداکتور رمضان سال بعد آماده می‌کند و آنتن نوروز ۹۹ هم به پایتختی‌ها واگذار شد. (ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
شمال نیوز : او ادامه می‌دهد: «همیشه دیدگاه اصلاح‌طلبان به جهت تعهدی که به جامعه رای اصلاح گرایانه روحانی داشته، این بوده که مواضع انتقادی خود را داشته باشند.... آیا دستور عبور اصلاح طلبان از حسن روحانی صادر شده است؟
شمال نیوز : او ادامه می‌دهد: «همیشه دیدگاه اصلاح‌طلبان به جهت تعهدی که به جامعه رای اصلاح گرایانه روحانی داشته، این بوده که مواضع انتقادی خود را داشته باشند....(ادامه)
اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... 
حضور پررنگ مازندرانی ها در كميسيون‌هاي شش گانه اتاق اصناف ایران + اسامی
شمال نیوز: انتخابات کمیسیون های اتاق اصناف ایران در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران توانستند در ترکیب 6 کمیسیون قرار بگیرند که حضوری پررنگ را نشان می دهد ..... (ادامه)
عبدالله ناصری: پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره رحمانی فضلی درست از آب درآمد/ آقای هاشمی بارها به روحانی گفتند که رحمانی فضلی در قد و قواره وزارت کشور نیست(خبر)
(ادامه)
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
اسامی جان‌ باختگان سیلاب هولناک شیراز/ یک آملی در بین قربانیان
(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
حرم شاه‌عبدالعظیم؛ ۷۵سال قبل +عکس
در این تصویر، نمایی از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و صحن ناصری را می‌بینید که در سال ۱۳۲۳خورشیدی توسط واهان ترپانچیان به ثبت رسیده است.(ادامه)
نمایندگانی که با تأخیر به مجلس رسیدند +اسامی
هیئت رئیسه مجلس، اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ حرم شاه‌عبدالعظیم ، ۷۵ سال قبل
عکسی از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی و صحن ناصری که در سال 1323خورشیدی توسط "واهان ترپانچیان" به ثبت رسیده است.(ادامه)
چه کسانی به پیشواز انتخابات ریاست‌جمهوری رفته‌اند؟
این روزها علی لاریجانی محتمل‌ترین گزینه انتخاباتی ۱۴۰۰ با بیشترین حرف و حدیث است.(ادامه)
همه شهرداران تهران از میرزا عباس خان تا پیروز حناچی + اسامی
شصت و دومین شهردار شهر تهران روز گذشته منصوب شد.(ادامه)
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ... جعل امضای گروهی از نمایندگان مجلس برای زدن علی لاريجانی!
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.