.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس: میهمانی بزرگان قاجار در اواخر دوره ناصری
(ادامه)
چهره ها در مراسم ختم مرحوم علی دادمان
مراسم ختم مرحوم علی دادمان بعد از ظهر پنج شنبه در مسجدالرسول واقع در سعادت‌آباد برگزار شد. (ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
کاندیداهای ناظران هیئت رئیسه +اسامی
اسامی کاندیداهای ناظران هیئت رئیسه موقت مجلس دهم مشخص شدند.(ادامه)
شیوع سرطان دهان، مراقب باشید!
شیوع سرطان دهان با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد و تقریباً ۹۵ درصد از موارد این سرطان پس از ۴۰ سالگی و بخصوص در دهه هاى ٦ و ٧ زندگى رخ می‌دهد. (ادامه)
اسامی 13 نامزد فراکسیون ولایت برای عضویت در هیات رئیسه
اسامی ۱۳ نامزد فراکسیون ولایت مجلس برای عضویت در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اعلام شد.(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ +عکس
بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده اما آنچه کمتر موردتوجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور،قتل و کشتار بوده است .(ادامه)
کسانی که از قطار دولت پیاده می‌شوند
4 وزیر و یک معاون و یک رئیس سازمان از قطار دولت پیاده می‌شوند (ادامه)
برنامه 20 اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر و انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 22:34 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد. شفاف‌سازی درباره حرکت جنجالی رحمتی/قهرمان و نایب قهرمان لیگ مشخص شد
برنامه 20 اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر و انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 22:34 دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.(ادامه)
تصاویری کمیاب از دختران ناصرالدین شاه قاجار
ناصرالدین شاه قاجار نه تنها همسران زیادی داشت، بلکه از این همسران صاحب فرزندان پرشماری هم شد. یکی از دختران او مدافع مشروطه‌خواهان بود و یکی دیگر پیانو می‌نواخت. تصاویری کمیاب از برخی دختران ناصرالدین شاه را ببینید. این تصاویر را دویچه وله منتشر کرده است.(ادامه)
رودخانه زباله ها در بهشهر! + تصاویر
با رعایت نکردن بعضی از مردم متاسفانه آلودگی محیط زیست در رودخانه روستای مهدیرجه حال خوبی ندارد.(ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
عکس: کارکنان مالیه ناصرالدین شاه
مستوفیان و کارکنان مالیه دوره ناصری.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
عکس: زاینده رود در دوره ناصری
تصویری کمیاب از زاینده رود در دوره ناصری(ادامه)
نامه سرگشاده 4 نماینده به روحانی درباره ویژه خواری
آقای روحانی! در جلسات دوشنبه های دفتر جنابعالی با حضور آقای سیروس ناصری چه تصمیماتی برای قراردادهای بزرگ کشور گرفته می شود؟ ارتباط آقای ناصری با شرکت بدنام و وابسته به دستگاه امنیتی انگلیس «هندوجا» چیست؟ آقای ناصری چه نسبتی با سران راس الخیمه و رقیبان ما در بهره‌برداری از میادین مشترک در حاشیه خلیج فارس دارد؟(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
نامزدهای نهایی اصولگرایان مازندران با رای‌گیری معرفی شدند
عضو شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران گفت: نامزدهای نهایی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با رای‌گیری و جمع‌بندی گروه‌های اصولگرایی استان معرفی شدند.(ادامه)
کاندیداهای نهایی شورای اصولگرایان مازندران معرفی شدند
دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی و عضو شورای اصولگرایان مازندران از معرفی کاندیداهای نهایی این شورا خبرداد.(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
نامزدهای خبرگان برای تبلیغات به صداوسیما می‌روند/ 13 بهمن، روحانی؛ 20 بهمن، هاشمی
مراسم قرعه کشی ضبط برنامه های نامزدهای مجلس خبرگان رهبری تهران در سالن جلسات سازمان صدا و سیما برگزار شد. (ادامه)
درست زندگی کنید تا سرطان نگیرید!
یکی از عوامل اثرگذار در بروز بیماری‌های غیرواگیر سبک زندگی است که نیاز به آگاهی بخشی و آشنایی با بیماری‌ها را تبدیل به امری ضروری کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند.

اسامی نمایندگان دوره نهم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند. (ادامه)
نمایندگان دوره هفتم مازندران در مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
آئین‌نامه مشوق‌های صنعتی در مجلس بازنگری می‌شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه توسعه صنایع در کشور ناهمگون بوده است، گفت: آیین نامه مشوق‌های صنعتی در مجلس بازنگری می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : این نمایندگان بهتر است به جای اظهار نظر پیرامون قرار گرفتن منطقه گاودشت در بابل یا آمل ، پیگیر احداث و راه اندازی آن باشند تا فرودگاهی دیگر به بستر هوایی استان افزوده شود .... دعوا بر سر فرودگاهی که نه به بار است و نه به دار !
شمال نیوز : این نمایندگان بهتر است به جای اظهار نظر پیرامون قرار گرفتن منطقه گاودشت در بابل یا آمل ، پیگیر احداث و راه اندازی آن باشند تا فرودگاهی دیگر به بستر هوایی استان افزوده شود ....(ادامه)
یاران لاریجانی، رقیب اصلی اصلاح‌طلبان هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: اگر فضا برای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو باز باشد٬ رقابت اصلی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی از جنس رهروان ولایت خواهد بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.