.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟.... مقصد حسن روحانی بعد از پایان دولت کجاست؟
شمال نیوز : در حال حاضر حدود ۹ ماه به تحویل دولت توسط رئیس‌جمهور باقی مانده و باید دید که رئیس دولت تدبیر و امید قرار است تدابیر و برنامه‌های باقی‌مانده خودش را در کدام حوزه کاری ادامه دهد؟....(ادامه)
لیست ۳۰ نفره نمایندگان مبتلا به کرونا در مجلس
تعداد مبتلایان به کرونا در بین نمایندگان مجلس یازدهم این روزها به نحو چشمگیری افزایش یافته است.(ادامه)
تاریخچه عزاداری امام حسین (ع) در ایران از آغاز تا امروز
عزاداری امام حسین علیه السلام در بین ایرانیان سینه به سینه و نسل به نسل چرخیده تا به امروز رسیده است. در این گزارش نگاهی گذرا داشته‌ایم بر این تاریخچه گرانبها.(ادامه)

جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است. نامزدهایی که هنوز نیامده‌اند | چهره‌هایی که به‌ عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح می‌شوند | ۶ اصلاح طلب و ۲ چهره معتدل(خبر)
جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است.(ادامه)
امام جمعه موقت یزد بعد از چند روز بستری و تحمل بیماری کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد درگذشت. امام جمعه موقت یزد در اثر کرونا درگذشت
امام جمعه موقت یزد بعد از چند روز بستری و تحمل بیماری کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : خاتمی شاید آخرین گزینه‌ای که به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شده، نباشد اما بیراه نیست اگر بگوییم او نامحتمل‌ترین و دور از انتظارترین گزینه‌هاست .... گمانه‌زنی «روزنامه اصلاح طلب» درباره کاندیداهای 1400 / رضا خاتمی، جواد ظریف و حتی صادق زیباکلام
شمال نیوز : خاتمی شاید آخرین گزینه‌ای که به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شده، نباشد اما بیراه نیست اگر بگوییم او نامحتمل‌ترین و دور از انتظارترین گزینه‌هاست ....(ادامه)
تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا افزایش پیدا کرد+اسامی
با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا تعداد نمایندگان مبتلا به این ویروس افزایش پیدا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک خبرگزاری اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را منتشر کرد. کدام نمایندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضا کردند؟ +محورهای سؤال
شمال نیوز : یک خبرگزاری اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور را منتشر کرد. (ادامه)
اسامی محرومان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مشخص شد
اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.(ادامه)
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس +اسامی
آخرین تغییرات ۹ کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای ۴ کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز‌های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از لاریجانی
(ادامه)
جایگزین خوب برای دارو‌های معده چیست؟
یک متخصص گیاهان دارویی، با بیان اینکه از شیرین بیان می‌توان در رفع ناراحتی‌های معده و انواع زخم‌های گوارشی و گاستریت استفاده کرد، گفت: در بسیاری از موارد این گیاه می‌تواند جایگزین دارو‌های معده شود.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)

عبدالله ناصری گفت: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات 1400 چنین می‌بینم. قالیباف؛ رئیس مجلس. رییسی؛ رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رییس‌جمهوری». رییس‌جمهور بعدی ایران کیست؟
عبدالله ناصری گفت: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات 1400 چنین می‌بینم. قالیباف؛ رئیس مجلس. رییسی؛ رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رییس‌جمهوری».(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
چرا نمایندگان سابق دوست دارند نفتی و دیپلمات شوند؟!
با پایان کار هر دوره مجلس یکی از دغدغه‌های نمایندگان راه نیافته به دور بعد، استخدام یا مسئولیت گرفتن در یکی از دستگاه‌های اجرایی است. در این میان، وزارت نفت و بعد از آن وزارت خارجه قبله آمال برخی نمایندگان است.(ادامه)
انتقاد تند مشاور خاتمی از روحانی
(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
لاریجانی در شرایطی که اصلاح طلبان گزینه های اصلی خود را پشت فیلتر شورای نگهبان جا بگذارند می‌تواند با آنان ائتلاف کند و در عین حال می ‌تواند گزینه مورد حمایت اعتدالیون و بخشی از اصولگرایان باشد. 
خداحافظی در اوج یا بازگشت با ردای نامزدی ریاست جمهوری
لاریجانی در شرایطی که اصلاح طلبان گزینه های اصلی خود را پشت فیلتر شورای نگهبان جا بگذارند می‌تواند با آنان ائتلاف کند و در عین حال می ‌تواند گزینه مورد حمایت اعتدالیون و بخشی از اصولگرایان باشد. (ادامه)
ماجرای انتخاب اوس موسی در «پایتخت»
بازیگر نقش اوس موسی در سریال «پایتخت» گفت: این شخصیت قرار بود فقط دو قسمت در فصل سه پایتخت باشد اما به سبب پیشرفت قصه و اینکه جا داشت به این شخصیت بیشتر پرداخته شود در سه و چهار و پنج هم حضور داشت.(ادامه)
بازنشستگی پدر کنکور پس از ۴۳ سال
سخنگوی جدید سازمان سنجش آموزش عالی کشور معرفی شد.(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.