.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترکیب پرسپولیس برای مصاف با سایپا مشخص شد
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با سایپا اعلام شد.(ادامه)
خروج "جهانگیری" از دولت چطور رقم خواهد خورد؟
ناصری می‌گوید: تصمیم گیری درباره بحران ارزی بیشتر از آنکه به نام آقای روحانی تمام شود به نام آقای جهانگیری تمام شد. من اگر جای آقای جهانگیری باشم می‌ماندم، بحران ارز را به یک جا می‌رساندم و بعد از مرحله تثبیت ارز از دولت خارج می‌شدم. البته خروج جهانگیری، ضایعه بزرگی برای دولت خواهد بود. اما بهترین موقعیت برای خروج انتخابات مجلس است. آقای جهانگیری می‌تواند برای مجلس و برای جبهه اصلاحات ظرفیت بسیار خوبی در مجلس آینده باشد. اگر هم قرار به کاندیداتوری جهانگیری برای ریاست جمهوری باشد او می‌تواند بدون آنکه از مجلس استعفا دهد نامزد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
آخرین وضعیت ترافیکی در شهر مهران
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به حجم زیاد خودروها در شهر مهران، از آغاز محدودیت ها ترافیکی در این شهر خبر داد.(ادامه)
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران
مهاجم تراکتورسازی با گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان 8 گله شد.(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
مدالهای طلا و نقره پرتاب وزنه به ایران رسید
پرتابگران وزنه کشورمان موفق به کسب مدالهای طلا و نقره رقابت‌های پرتاب وزنه مردان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.(ادامه)
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران
مهاجم سپاهان با گلزنی به تیم سابقش در جمع برترین گلزنان فصل جاری لیگ برتر فوتبال جای گرفت.(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد..... کدام نمایندگان شمالی پای طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟+ اسامی
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد.....(ادامه)
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
با نزدیک شدن به آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات، تیم‌های تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.(ادامه)
در حکمی از سوی سید مناف هاشمی، استاندار گلستان؛ سرکار خانم قدسیه آبشناس به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان گرگان منصوب شد . یک بانو معاون فرماندار گرگان شد + سوابق و رزومه
در حکمی از سوی سید مناف هاشمی، استاندار گلستان؛ سرکار خانم قدسیه آبشناس به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان گرگان منصوب شد .(ادامه)
با خواص بی شمار میوه عناب آشنا شوید
عناب از میوه‌های بسیار مفید است که علاوه بر خواص تغذیه‌ای دارای موارد استفاده زیادی به عنوان یک گیاه دارویی است.(ادامه)
خواص شگفت‌انگیز گوجه‌سبز که تاکنون نمی‌دانستید!
کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به خواص بسیار گوجه سبز توصیه کرد: افراد مصرف این میوه خوراکی را در سبد غذایی خود داشته باشند.(ادامه)
حمایت از کالای ایرانی تنها راه برون‌رفت از تنگناهای اقتصادی است
عضو سابق مجمع نمایندگان مازندران گفت: تنها راه برون‌رفت از تنگناهای معیشتی ،کلیدواژه رهبری در مسئله اقتصاد مقاومتی، تولید و حمایت از کالای ایرانی است.(ادامه)
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.




اسامی ۵۸ نماینده ای که امضای خود را پس نگرفتند/ حضور ۷ نماینده شمالی + سند
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند. (ادامه)
ساری به بانک ژن گیاهان بومی شمال تبدیل می شود
استاندار مازندران با اظهار رضایت از اقدامات شهرداری ساری گفت: شهر ساری تبدیل به بانک ژن گیاهان بومی شمال کشور می شود.(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
پروژه جدید مخالفان دولت/روحانی ساعت 9/5 سرکار می آید
مخالفان دولت با بهره گیری از اضهارات یکی از فعالان اصلاح طلب مدعی شده اند که روحانی دیر سرکار می رود و به حرفهای وزرا گوش نمی دهد.(ادامه)
ناصری: ناطق هم شاکی شده روحانی برای دولت وقت نمی‌گذارد
«ناطق نوری» از روحانی خواسته وقت بیشتری برای اداره کارهای دولت و رسیدگی به امور اجرایی بگذارد.» (ادامه)
نمایندگان مجلس پیگیر مطالبات برحق مردم از دولت باشند
عضو سابق مجمع نمایندگان مازندران گفت: شکایت مردم از بی‌تدبیری مسئولان با حقوق‌های نجومی به جا است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی موظفند مطالبات مردم را قاطعانه و به صورت جدی پیگیری کنند.(ادامه)
توقف پرسپولیس برابر فولاد
تیم فوتبال پرسپولیس برابر میزبانش فولاد خوزستان متوقف شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انتخاب استاندار مازندرانی امکان هماهنگی بیشتر در انجام امور وجود خواهد داشت و توفیقات بیشتری حاصل می‌شود..... ناصری : عدم شناخت استاندار غیربومی به استان ضربه خواهد زد
شمال نیوز : نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با انتخاب استاندار مازندرانی امکان هماهنگی بیشتر در انجام امور وجود خواهد داشت و توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.....(ادامه)
عکس: توصیف ناصرالدین شاه پای تصاویر تعزیه در تکیه دولت
تصویر تعزیه در تکیه دولت در عهد ناصری که ناصرالدین شاه ذیل تصاویر توصیفی بر آن نگاشته است.(ادامه)
پیکر شهید حججی وارد گلزار شهدای نجف آباد شد
هم اینک پیکر شهید حججی در میان جمعیت صدها هزار نفریب وارد گلزار شهدای نجف‌آباد شد.(ادامه)
واژگونی اتوبوس دانش آموزان فرزانه 12 کشته و 33 زخمی برجای گذاشت/ حال 13 تن وخیم است/ خواب آلودگی راننده، علت واژگونی اتوبوس(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری می‌گفتند حالا وقتش رسیده تا شیخ نور به جایگاه اصلی خود بازگردد. خیلی‌ها هم می‌گفتند که ناطق نوری نایب برحق و اشبه الناس به آیت الله فقید است و قرار است جای‌هاشمی را پر کند. ..... ناطق در دولت دوازدهم چه نقشی دارد؟
شمال نیوز : بسیاری می‌گفتند حالا وقتش رسیده تا شیخ نور به جایگاه اصلی خود بازگردد. خیلی‌ها هم می‌گفتند که ناطق نوری نایب برحق و اشبه الناس به آیت الله فقید است و قرار است جای‌هاشمی را پر کند. .....(ادامه)
سفره‌های افطاری در دربار ناصرالدین شاه +عکس
برگزاری ماه رمضان در دربار ناصری نیز رنگ و بوی خاص خود را داشته چنانچه با گذشت 125 سال از کشته شدن ناصرالدین شاه ( اردیبهشت ماه 1275 ) خاطرات و نقل قول های شیرینی از ایام رمضان در دربار ناصرالدین شاه برجای مانده است.(ادامه)
عکس دیده نشده سفارت بریتانیا در دوران ناصری
عکس کم یابی که مشاهده می کنید مربوط به دوران ناصرالدین شاه و پس از احداث ساختمان جدید سفارت بریتانیا در خیابان فردوسی است!(ادامه)
شمال نیوز : در ترکیب هیات رییسه سال اول مجلس محمدقسیم عثمانی یکی از سه ناظر هیات رییسه بود که با رای نمایندگان اسدالله عباسی جایگزین وی شد.....

لاریجانی برای دهمین سال متوالی رئیس مجلس ماند
شمال نیوز : در ترکیب هیات رییسه سال اول مجلس محمدقسیم عثمانی یکی از سه ناظر هیات رییسه بود که با رای نمایندگان اسدالله عباسی جایگزین وی شد..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.